Daarom verkoop via Fok. Kan ik beetje kijken wie er komt kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 13:13 schreef Noisiv het volgende:
Pas op bij het verkopen. Die dingen trekken verkeerde figuren aan. Worden soms d.m.v. ramkraken zelfs uit showrooms gehaald. Ideale vervoer voor dieven: snel, wendbaar, je kan overal tussendoor. Succes met verkopen verder
Half amsterdam-west rijdt op deze dingen. neit een is er eerlijk gekocht. Uitsluitend. rijden erquote:Op maandag 6 september 2010 13:13 schreef Noisiv het volgende:
Pas op bij het verkopen. Die dingen trekken verkeerde figuren aan. Worden soms d.m.v. ramkraken zelfs uit showrooms gehaald. Ideale vervoer voor dieven: snel, wendbaar, je kan overal tussendoor. Succes met verkopen verder
Eerste cilinder en orginele km stand. Deze komt van een eerste eigenaar die de laatste nieuwe 180cc 2-takt heeft gekocht. 4-takt is minder leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Half amsterdam-west rijdt op deze dingen. neit een is er eerlijk gekocht. Uitsluitend. rijden er
bontkragen op.
Anyway; zijn dat originele Km's of is dat de km stand van de cilinder die er nu inzit?
9 euro belasting en 6 euro verzekering. Verbruik 1:20quote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef matthisl het volgende:
Wat ben je per maand kwijt aan dat ding?
Hoezo?quote:Op zondag 12 september 2010 01:15 schreef MaximumRush het volgende:
Lijkt me echt een leuk ding om te hebben, maar ik ben bang dat ik hem na een weekje of 2 alweer kwijt ben.
Het is een vraagprijs. En de runners die op MP staan voor 1250 euro hebben vaak geen kenteken of een brommer kenteken.quote:Op zondag 12 september 2010 10:28 schreef babipangang het volgende:
nice! als ik een motorrijbewijs zou hebben was ik misschien wel geinteresseerd geweest, maar niet voor die prijs
Ik kan mij ook moeilijk inhouden op dat ding. Komt denk ik door de brommer tijd. Altijd volgas.quote:
staat toch op motorkentekenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef Nevermind.. het volgende:
Heb je tegenwoordig voor een motorscooter een rijbewijs A nodig? tevens kickje
Ow oké, dan ben ik gewoon in de warquote:Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
staat toch op motorkenteken
dan kom ik wel een keer naar je toe. Hij is goed verzekerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
Zou hem wel graag overnemen (net als anderen denk ik), maar in mijn stad ben ik hem binnen een week wel kwijt. Denk wel eerder eigenlijk
Kwestie van alleen op fok aanbieden en het topic een jaar niet kicken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef FruitenCo het volgende:
Vreemd dat je hem nog niet kwijt bent.
Waarom denk je anders dat die dingen gebruikt worden voor overvallen hier in NLquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Turquaz52 het volgende:
1x gereden, daarna nooit meer. (al zou ik het nog wel een keer willen natuurlijk)
Pohh wat een beesten zijn dit toch.. echtwaar.. volgas zou ik er niet mee optrekken als ik de nieuwe koper was..gvd..
Correctie: net jarig geweest en de leeftijd van 11 bereikt. (bron: ovi.rdw.nl)quote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
...
Hier en daar wat kleine krasje maar hij is dan ook net jarig geweest en heeft de leeftijd 10 bereikt.![]()
...
Zie datum van post. Dat was in 2010.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:23 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Correctie: net jarig geweest en de leeftijd van 11 bereikt. (bron: ovi.rdw.nl)
Geinig ding, by the way.
Thanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Symphonic het volgende:
Opgeschoond en foto's in de OP geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |