wat een expressie en fraai geschoten foto,quote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vooruit, omdat Ilse zo leuk is.
[ afbeelding ]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USMquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
[..]
wat een expressie en fraai geschoten foto,
Welke camera en lenzen?
quote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USM
Dank je wel! Ilse was echt enorm leuk om te fotograferen!quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
[..]
wat een expressie en fraai geschoten foto,
Welke camera en lenzen?
Correct, mijn heel erg vervelende setjequote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USM
Keertje samen schieten? Mag je er een keer naar kijkenquote:
Nu ze opgedroogd zijn wel ja.quote:
Het leek de afgelopen dagen even de goede kant op te gaan, maar het is weer vanouds kut nu inderdaad...quote:
Vakantie? Ben 1 weekend weggeweest ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Boe.
Ik hoop dat iedereen hier wel een leuke vakantie gehad heeft?
De eerste vakantie was leuk, de 2e begon leuk maar toen heb ik een steen gekopt en werd het minder leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vakantie? Ben 1 weekend weggeweest ofzo..
Jij wel?![]()
Welkom terug
Al bekend hoe het gebeurd isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De eerste vakantie was leuk, de 2e begon leuk maar toen heb ik een steen gekopt en werd het minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |