quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen dat de toegevoegde waarde van een mongool aan de samenleving zwaar negatief is.
Ieder weldenkend mens zou onmiddelijk tot abortus over gaan maar deze hormonale trut dus niet.
als ik dit zo lees is jouw toegevoegde waarde aan de maatschappij ook niet bijster veel. ah well, missch ben je irl niet zo trolly. een mens kan hopenquote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen dat de toegevoegde waarde van een mongool aan de samenleving zwaar negatief is.
Ieder weldenkend mens zou onmiddelijk tot abortus over gaan maar deze hormonale trut dus niet.
ik moest ook ff op mijn handen zitten (wat later faaldequote:Op zondag 5 september 2010 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou bijna willen dat ik ongesteld was want dat zou deze opmerking rechtvaardigen: wat een domme koe ben jij
Helemaal als je alles had gelezen hier. Iedereen die normaal reageert, of het nu voor of tegen is, maakt een punt. Opmerkingen zoals die van jou slaan nergens op
Jij claimde niet gelijk te hebben, itt een aantal anderen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik voel me, denk ik, maar niet aangesproken. Ik probeer alleen te helpen en beweer ook niet alle wijsheid in pacht te hebben.
Het is toch belachelijk dat als tests aantonen dat je een zwaar gehandicapt kind krijgt dit toch op aarde zet.quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef simmu het volgende:
[..]
als ik dit zo lees is jouw toegevoegde waarde aan de maatschappij ook niet bijster veel. ah well, missch ben je irl niet zo trolly. een mens kan hopen
dan zet je toch leuk geen kind op de wereld. wat je gelukkig maakt johquote:Op zondag 5 september 2010 20:39 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat als tests aantonen dat je een zwaar gehandicapt kind krijgt dit toch op aarde zet.
Overbevolking, crisis en al een zorgstelsel onder druk en dan nog zoiets op de wereld zetten.
Kunnen we beter alle gepensioneerden een spuitje geven. Dat lost helemaal veel op.quote:Op zondag 5 september 2010 20:39 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat als tests aantonen dat je een zwaar gehandicapt kind krijgt dit toch op aarde zet.
Overbevolking, crisis en al een zorgstelsel onder druk en dan nog zoiets op de wereld zetten.
Gepensioneerden hebben toch bijgedragen aan de samenleving? Downers kosten alleen maar geld. Oja, en soms worden ze ingehuurd door een of andere filantroop om koffie te morsen of iets in die trant.quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen we beter alle gepensioneerden een spuitje geven. Dat lost helemaal veel op.
Hoewel ze wel wat gepresteerd hebben voor ons zal ik dan maar de lat op 73+ers zetten
Vergeet der triangel niet in der rugzakje te stoppenquote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga slapen, mijn gedrocht moet morgen weer naar school, ik zal haar liefdevol uitzwaaien als ze kwijlend met haar tong de ruiten van het busje aan het aflebberen is
Wat een merkwaardige opmerking.quote:Op zondag 5 september 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Hans: dankzij alle medische kennis worden mensen met down juist heel erg oudHeb je je knip al open staan?
der triangel? Mijn gedrocht is gelukkig een heel stuk verder met schrijven en lezenquote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Vergeet der triangel niet in der rugzakje te stoppen
quote:Op zondag 5 september 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
der triangel? Mijn gedrocht is gelukkig een heel stuk verder met schrijven en lezenSorry voor jou als je geen basisschool hebt kunnen volgen en je nooit met dit soort basisvaardigheden in aanraking bent gekomen. * SeaOfLove in een hoekje een triangel gaat zoeken
Wat gaat ze hebben aan dat ze kan lezen en schrijven, een werkgever zal haar nooit aannemen voor een baan waar dat noodzakelijk is.quote:Op zondag 5 september 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
der triangel? Mijn gedrocht is gelukkig een heel stuk verder met schrijven en lezenSorry voor jou als je geen basisschool hebt kunnen volgen en je nooit met dit soort basisvaardigheden in aanraking bent gekomen. * SeaOfLove in een hoekje een triangel gaat zoeken
Ze kan de politiek in gaanquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Wat gaat ze hebben aan dat ze kan lezen en schrijven, een werkgever zal haar nooit aannemen voor een baan waar dat noodzakelijk is.
net alsof iemand jou zou aannemen met je 'der triangel'quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Wat gaat ze hebben aan dat ze kan lezen en schrijven, een werkgever zal haar nooit aannemen voor een baan waar dat noodzakelijk is.
En daarmee ga je niet op z'n punt in. Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
net alsof iemand jou zou aannemen met je 'der triangel'
Jij bent de oorspronkelijke TS, of niet?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef mijnnaamishans het volgende:
Ze komt zo hierheen, ze was over haar toeren en ze wil praten.
Lees de topics eens door... Je hebt blijkbaar een hoop gemistquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent de oorspronkelijke TS, of niet?
Je bent een beetje op de achtergrond geraakt. Ik zou het wel tof van je vinden als je het verloop ook post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |