abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 20:03:15 #151
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86098675
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat een gejank. Zijn vrouw pleegt een vreselijk verraad, en nu is TS de boeman? :')

Wat voor kronkel heb je in je hoofd|?
Heb jij een bril nodig? Ik schrijf toch ook dat ik in de basis zijn standpunt begrijp en het met hem eens ben dat zijn vrouw de afspraken die eerder gemaakt zijn schend. Dat is zeker niet okee.

Maar dat hij hier nu allerlei trucs opboert die hem van een financiële verplichting kunnen ontslaan en als slagroom op de taart roept dat mongolen gelukkig toch niet oud worden, dat vind jij normaal?

Over kronkels gesproken...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 20:03:16 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098676
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dat is niet de ongeveer standaard houding van vrouwen :)
Dat is ook niet wat ik zeg.

quote:
wtf, ik zal mijzelf als voorbeeld nemen, mijn dochter krijgt pas sinds een jaar of 2 alimentatie, iets wat ik nieteens wilde, maar ik had een behoorlijk gehaaide advocaat :@
Fijn voor je, koop een dagboek.
  zondag 5 september 2010 @ 20:04:33 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86098727
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heb jij een bril nodig? Ik schrijf toch ook dat ik in de basis zijn standpunt begrijp en het met hem eens ben dat zijn vrouw de afspraken die eerder gemaakt zijn schend. Dat is zeker niet okee.

Maar dat hij hier nu allerlei trucs opboert die hem van een financiële verplichting kunnen ontslaan en als slagroom op de taart roept dat mongolen gelukkig toch niet oud worden, dat vind jij normaal?

Over kronkels gesproken...
Nou, ik vind het prima als Vrouw die afspraak wil verbreken en het kind houdt, maar ik vind dan ook dat ze haar handje niet op moet gaan houden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 5 september 2010 @ 20:05:00 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098747
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:02 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Da's grappig, ik ben het bijna nooit met Swets eens maar in dit geval helemaal. Ik erger me meer aan het toontje van sommige dames hier dan aan de botte formuleringen van onze troll-TS.
Uiteraard zet ik mijn mening nu ook wat harder neer als anders, maar kom op, troll topic!

Maar hoe dan ook, het gaat nu steeds over hem en over haar en wie is er schuldig maar het belangrijkste wordt vergeten, de baby in wording die nergens om heeft gevraagd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 20:07:06 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098815
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:05 schreef snakelady het volgende:
de baby in wording die nergens om heeft gevraagd.
En de vader in spe die nergens om heeft gevraagd moet dan maar slikken? Ook als hem een fundamenteel onrecht wordt aangedaan.

Dit is dezelfde houding waardoor mannen na een scheiding in sommige gevallen nooit meer hun kinderen zien als de ex maar bitch genoeg is. De rechter kiest op een gegeven moment voor de rechten van het kind en schoffeert daarmee de rechten van de vader.
pi_86098852
quote:

[..]

Uiteraard zet ik mijn mening nu ook wat harder neer als anders, maar kom op, troll topic!

Maar hoe dan ook, het gaat nu steeds over hem en over haar en wie is er schuldig maar het belangrijkste wordt vergeten, de baby in wording die nergens om heeft gevraagd.
Daarom is het ook het verstandigst om te aborteren. Het kind is al gehandicapt en komt ook nog eens in zo'n kutsituatie terecht.
pi_86098862
quote:

[..]

Het grote voordeel is dan wel dat die het ook niet gaat snappen en alles wel leuk zal vinden.

Koop het een triangel waar die op zolder flink op kan hengsten en je hebt weinig last meer.
  zondag 5 september 2010 @ 20:09:38 #158
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86098918
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Vind jij het normaal dat TS moet opdraaien voor een keuze die niet de zijne is, een keuze die vooraf uit en te na is besproken, en waarover overeenstemming was? Wat zijn zijn opties behalve dit soort 'streken'? Want wat jij in feite zegt is dat hij niet moet zeiken, maar gewoon moet dokken.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86098975
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik vind het prima als Vrouw die afspraak wil verbreken en het kind houdt, maar ik vind dan ook dat ze haar handje niet op moet gaan houden.
ik zal moeten teruglezen ooit, maar dat is toch niet waar zijn vrouw mee dreigt?
  zondag 5 september 2010 @ 20:11:14 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86098983
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

Het grote voordeel is dan wel dat die het ook niet gaat snappen en alles wel leuk zal vinden.

Koop het een triangel waar die op zolder flink op kan hengsten en je hebt weinig last meer.
:')
  zondag 5 september 2010 @ 20:11:36 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86099000
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

ik moest lachen. :o
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 september 2010 @ 20:11:47 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86099009
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik zal moeten teruglezen ooit, maar dat is toch niet waar zijn vrouw mee dreigt?
Nee, TS heeft daar nog niets over gezegd maar mensen hier zeggen wel dat ie moet betalen.

Walgelijk dat ie onder alimentatie uit wil komen enzo.
pi_86099084
en speciaal voor Hans: dankzij alle medische kennis worden mensen met down juist heel erg oud :6 Heb je je knip al open staan? :D
pi_86099098
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, TS heeft daar nog niets over gezegd maar mensen hier zeggen wel dat ie moet betalen.

Walgelijk dat ie onder alimentatie uit wil komen enzo.
Waarom is dat walgelijk. Dat mens moet zich gewoon aan de afspraken houden en als ze dat deed was er niet eens gepraat over alimentatie!
  zondag 5 september 2010 @ 20:14:44 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86099122
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Mascio het volgende:

[..]

Waarom is dat walgelijk. Dat mens moet zich gewoon aan de afspraken houden en als ze dat deed was er niet eens gepraat over alimentatie!
Dat zeggen anderen dus, ik het tegenovergestelde.
  zondag 5 september 2010 @ 20:15:21 #166
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_86099146
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat ik de enige in dit topic ben die echt kennis van (erf)recht heeft ipv foldertjes van notarissen op te snorren zonder ze echt te begrijpen.
Ik voel me, denk ik, maar niet aangesproken. Ik probeer alleen te helpen en beweer ook niet alle wijsheid in pacht te hebben.

Ik vind wel dat TS een beetje doorslaat nu. Hans, als je echt zo graag alles wilt doen om alles te omzeilen: veel succes ermee. Maar ik denk niet dat je daar echt gelukkig van zult worden.
Verder wil ik nog even opmerken dat als je voor een kind gaat, je toch wel een beetje vaker thuis moet zijn. Je had het eerder al over 5 dagen in de week tot twee weken achtereen weg. Ook bij een "normaal" kind zul je een beetje carrière in moeten leveren.

Ennuh... het klinkt mij in de oren dat jullie relatie al enige deuken en butsen heeft opgelopen de afgelopen acht jaren.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_86099252
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Hans: dankzij alle medische kennis worden mensen met down juist heel erg oud :6 Heb je je knip al open staan? :D
Als Hans geluk heeft word het geboren met een defect hart wat niet te opereren is, komt ook vaak voor.

Vrouwen zijn ook zo hypocriet he, afspraken maken.
Zelf de afspraak niet nakomen en dan mag de man toch voor het gedrocht betalen en zorgen :')
  zondag 5 september 2010 @ 20:20:56 #168
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86099358
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Vind jij het normaal dat TS moet opdraaien voor een keuze die niet de zijne is, een keuze die vooraf uit en te na is besproken, en waarover overeenstemming was? Wat zijn zijn opties behalve dit soort 'streken'? Want wat jij in feite zegt is dat hij niet moet zeiken, maar gewoon moet dokken.
Ook dat heb ik niet gezegd. Het gaat mij om de harteloosheid van zijn opmerkingen. Voor de laatste keer, ik ben het eens met het feit dat zijn vrouw zich niet aan de afspraken houdt. Ook snap ik dat de relatie hierdoor naar zijn gallemiezen gaat. Maar dat hij zich nu alleen maar bezig houdt met het uitdenken van financiële ontsnappingsroutes en zich gelukkig prijst dat mongolen "toch niet zo oud worden"... daar word ik persoonlijk niet goed van.

Maar het zal wel komen doordat ik zelf zwanger ben ;( . Ik ga maar weer wat augurken eten en koffiedik snuiven.
pi_86099450
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ook dat heb ik niet gezegd. Het gaat mij om de harteloosheid van zijn opmerkingen. Voor de laatste keer, ik ben het eens met het feit dat zijn vrouw zich niet aan de afspraken houdt. Ook snap ik dat de relatie hierdoor naar zijn gallemiezen gaat. Maar dat hij zich nu alleen maar bezig houdt met het uitdenken van financiële ontsnappingsroutes en zich gelukkig prijst dat mongolen "toch niet zo oud worden"... daar word ik persoonlijk niet goed van.

Maar het zal wel komen doordat ik zelf zwanger ben ;( . Ik ga maar weer wat augurken eten en koffiedik snuiven.
Blijkbaar heeft hij geen enkele binding met het kind. In zo'n geval zou ik me ook over dat soort dingen zorgen maken, het is toch (ook al wil hij geen contact) een flinke impact op je leven.
pi_86099455
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

Als Hans geluk heeft word het geboren met een defect hart wat niet te opereren is, komt ook vaak voor.

Zelf de afspraak niet nakomen en dan mag de man toch voor het gedrocht betalen en zorgen :')
het gedrocht nog wel :D
pi_86099571
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

het gedrocht nog wel :D
Laten we wel wezen dat de toegevoegde waarde van een mongool aan de samenleving zwaar negatief is.
Ieder weldenkend mens zou onmiddelijk tot abortus over gaan maar deze hormonale trut dus niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 20:27:09 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86099634
Nou trolletje, je 5 minutes of fame weer gehad, nou weer lekker optieften naar KLB
  zondag 5 september 2010 @ 20:29:30 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86099742
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

Laten we wel wezen dat de toegevoegde waarde van een mongool aan de samenleving zwaar negatief is.
Ieder weldenkend mens zou onmiddelijk tot abortus over gaan maar deze hormonale trut dus niet.
Ja ja, heel stoer hoor de termen die jij gebruikt, iedereen zit op de kast enzo dus doe maar weer normaal. :')
pi_86099759
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

Typisch vrouwen :')

Er is niet één waarheid of oplossing. Er is voor beide kanten wat te zeggen, en hoewel ik een vent ben en nooit zal weten hoe het voor de vrouw moet zijn en kan ik me denk ik ergens voorstellen dat haar gedachten veranderd zijn. Bijzonder trieste situatie dit en dan denk ik vooral voor deze vrouw
pi_86099774
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:02 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Da's grappig, ik ben het bijna nooit met Swets eens maar in dit geval helemaal. Ik erger me meer aan het toontje van sommige dames hier dan aan de botte formuleringen van onze troll-TS.
Ik vind het toontje van "kill it, het is toch een gedrocht" eerlijk gezegd overheersender.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')