abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86120170
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goede tip, hoewel ik Hans ervan verdenk de kosten van een eventuele annulering te willen verhalen op zijn vrouw, wegens het niet nakomen van afspraken.... ongeacht of zij ingestemd heeft met die "verassings" vakantie :')

Maar goed, ik kan me voorstellen dat ze toch al het idee heeft in de hel te zijn beland, dus dat kan er nog wel bij.
Ik denk dat zij al niet eens meer beschikt over haar eigen paspoort. :').
pi_86120172
Troll of niet, maar Hans is wel handig voor de beeldvorming.

Ik weet nu zeker dat 80% van de vrouwen op Fok echt niet spoort. Hans, bedankt. :Y)
pi_86120181
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef simmu het volgende:

[..]

hans heeft geen gevoelens. hans wil voor zn 50ste binnen zijn en de rest boeit hem geen zak. zn wijf is een statussymbool en ik vermoed dat een toekomstig kind niet veel meer zal zijn. ik heb bij voorbaat eigenlijk al meelij met het wurm.
dat noem je idealen....

mijn vrouw is geen statussymbool, ja ze is een ontzettende mooie verschijning maar het is er wel een met bagage, iets waar ik ook voor gekozen heb.
als ze niet met mij was getrouwd maar een loser die alles goed vond dan zat ze nu ergens in een huurhuis in een verpauperde wijk.

het feit dat ik voor mijn 50ste binnen wil zijn is is omdat ik voor de lichamelijke aftakeling nog veel mooie dingen wil doen.
reizen, jaartje buitenland wonen, auto's restaureren etc.
dat toekomstbeeld delen we beiden.

en ik weet wel zeker dat mijn kind later een goede opvoeding krijgt en goed terecht komt, het word alleen wel met discipline opgevoed
hans
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:25:49 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120239
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

dat noem je idealen....

mijn vrouw is geen statussymbool, ja ze is een ontzettende mooie verschijning maar het is er wel een met bagage, iets waar ik ook voor gekozen heb.
als ze niet met mij was getrouwd maar een loser die alles goed vond dan zat ze nu ergens in een huurhuis in een verpauperde wijk.

het feit dat ik voor mijn 50ste binnen wil zijn is is omdat ik voor de lichamelijke aftakeling nog veel mooie dingen wil doen.

en ik weet wel zeker dat mijn kind later een goede opvoeding krijgt en goed terecht komt, het word alleen wel met discipline opgevoed
Gut... laat ik daar bij die van mij nou ook van overtuigd zijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86120308
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk dat zij al niet eens meer beschikt over haar eigen paspoort. :').
:')

ik laat der gewoon vrij hoor.
als ik weg ben op vakantie dan gaat zij ook wel eens een weekendje weg met vriendinnen, die weekendjes weg en haar leefstijl kan ze echt niet van haar eigen loontje betalen.
dat boeit me ook niet, het is ook een compensatie voor mijn afwezigheid en ook ik geniet wle als ik in het buitenland zit.
hans
pi_86120351
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja dat roept elke ouder maar gezien de reacties van velen hier betwijfel ik dat.
van die mensen die hun kind maar snoep en een spelcomputer geven om het stil te houden omdat ze het anders niet aankunnen.
hans
pi_86120356
pfff....kan bijna niet geloven wat Hans post....Tuurlijk is het hebben van een 'down'' kindje af en toe best moeilijk maar dit betekent echt niet het einde van de wereld. Begrijp niet zo goed waar hij bang voor is. Het zal hem echt de kans niet ontemen zijn dromen te laten uitkomen.

Misschien had de moeder van Hans ook wel abortus laten plegen als ze vooraf geweten had dat ze zo'n egocentisch kind zou krijgen met zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel in zijn donder!
it's better to burn out than to fade away...
pi_86120368
quote:

[..]

Dit rijmt niet met dit:

quote:
Bestaan er eigenlijk nog wel echt van dit soort autoritaire jaren vijftig kereltjes?
  maandag 6 september 2010 @ 11:29:55 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86120376
En, hoe voelt het? het leven dat je graag zou willen acteren op het internet?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86120386
quote:

[..]

dat noem je idealen....

op kostschool dan denk ik. want jij bent weg (reizen, jaartje buitenland, werk etc...) en je wijf is nou niet echt stabiel he, volgens jou dan. succes ermee.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 6 september 2010 @ 11:30:42 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86120395
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat kan niet... Jij werkt! Jullie meisje gaat naar de opvang. Je hebt geen hulp in de huishouden. En nog veeeeeeel erger: je woont in een rijtjes huis. Kan nooit zo zijn dat jullie meisje net zo goed opgevoed gaat zijn als Hans zijn toekomstig kind.

En dat geldt dus ook voor mij. ohhhhh nee mijn meiden zijn kansloos.... :'(

@Hans. Ben blij voor je dat je bereikt hebt wat je wilde. Of je daarmee je uiteindelijke doel misschien voorbij bent geschoten is aanwezig. Mocht dat niet zo zijn dan wens ik jou en je vrouw een gelukkig leven en hoop voor je kinderen dat ze met liefde worden opgevoed.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:31:38 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120421
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

ja dat roept elke ouder maar gezien de reacties van velen hier betwijfel ik dat.
van die mensen die hun kind maar snoep en een spelcomputer geven om het stil te houden omdat ze het anders niet aankunnen.
Ja, want je kunt aan reacties op een forum precies aflezen hoe iemand zijn kind opvoedt... :')
pi_86120422
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef lammegiraf het volgende:
pfff....kan bijna niet geloven wat Hans post....Tuurlijk is het hebben van een 'down'' kindje af en toe best moeilijk maar dit betekent echt niet het einde van de wereld. Begrijp niet zo goed waar hij bang voor is. Het zal hem echt de kans niet ontemen zijn dromen te laten uitkomen.

Misschien had de moeder van Hans ook wel abortus laten plegen als ze vooraf geweten had dat ze zo'n egocentisch kind zou krijgen met zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel in zijn donder!
dus het nemen van een kind met down is hoog gevoel voor verantwoordelijkheid?

nee juist niet, een slap karakter om dat je willens en wetens een kind op de wereld zet die nooit zelfstandig kan zijn en die altijd hulp van anderen nodig heeft.
hans
pi_86120443
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef lammegiraf het volgende:
Tuurlijk is het hebben van een 'down'' kindje af en toe best moeilijk maar dit betekent echt niet het einde van de wereld.
Heeft iedereen het zelfde foldertje gelezen of zo
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:33:02 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120459
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef chacama het volgende:

[..]

Dat kan niet... Jij werkt! Jullie meisje gaat naar de opvang. Je hebt geen hulp in de huishouden. En nog veeeeeeel erger: je woont in een rijtjes huis. Kan nooit zo zijn dat jullie meisje net zo goed opgevoed gaat zijn als Hans zijn toekomstig kind.

En dat geldt dus ook voor mij. ohhhhh nee mijn meiden zijn kansloos.... :'(

@Hans. Ben blij voor je dat je bereikt hebt wat je wilde. Of je daarmee je uiteindelijke doel misschien voorbij bent geschoten is aanwezig. Mocht dat niet zo zijn dan wens ik jou en je vrouw een gelukkig leven en hoop voor je kinderen dat ze met liefde worden opgevoed.
Ik woon niet in een rijtjeshuis :6
pi_86120470
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef simmu het volgende:

[..]

op kostschool dan denk ik. want jij bent weg (reizen, jaartje buitenland, werk etc...) en je wijf is nou niet echt stabiel he, volgens jou dan. succes ermee.
rekenen kun je dus ook niet overlaten aan een vrouw zie ik wel....

het kind zal er komen als ik 30 ben, zal twintig zijn als ik volgens de planning wil gaan reizen.
dan zit hij of zij al lang op kamers
hans
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:34:24 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120500
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

het kind zal er komen als ik 30 ben, zal twintig zijn als ik volgens de planning wil gaan reizen.
Hou je er even rekening mee dat er misschien niet zo heel gemakkelijk meer een kind komt...
pi_86120525
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Of kwijlend in een rolstoel.
pi_86120526
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hou je er even rekening mee dat er misschien niet zo heel gemakkelijk meer een kind komt...
Inderdaad. Wat als er alleen maar downies kunnen komen? Hoe moet dat dan, Hans?
pi_86120529
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit rijmt niet met dit:
[..]

Bestaan er eigenlijk nog wel echt van dit soort autoritaire jaren vijftig kereltjes?
tja, alles komt met een prijs.
als ik zo verschrikkelijk was en zo gehaat bij vrouwen dan vraag ik me af waarom ze nog steeds een poging doen om mij te versieren....
hans
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:36:24 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120559
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

als ik zo verschrikkelijk was en zo gehaat bij vrouwen dan vraag ik me af waarom ze nog steeds een poging doen om mij te versieren....
Omdat je karakter niet aan je uiterlijk valt af te lezen :+
  maandag 6 september 2010 @ 11:36:24 #272
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86120560
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik woon niet in een rijtjeshuis :6
:@ ik twijfelde nog.....Dan gaat het bij jullie toch nog goed komen. :*
pi_86120590
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat als er alleen maar downies kunnen komen? Hoe moet dat dan, Hans?
in eerste instantie een donor-eicel met mijn zaad en als dat niet werkt een adoptiekind
hans
pi_86120591
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Klopt, veel vrouwen vallen op verkeerde mannen inderdaad.
  maandag 6 september 2010 @ 11:37:48 #275
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86120608
quote:
Als het kind gehandicapt geboren word is dat een hele andere situatie, eentje die je niet kon inzien.
maar de kans daarop is nagenoeg nihil.
Nouhou als de eerste zwangerschap meteen al een mongooltje oplevert zou ik daar maar niet zo gemakkelijk vanuit gaan hoor. Volgens mij is de kans op een kind met een aangeboren afwijking in jullie geval , toch echt wel wat groter.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')