Kees Prinsquote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:weten we zeker dat het niet Arjan Ederveen is?
Wat denk je dat pedofielen zoal doen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft die pedofiel voor iets geflikt
Z'n demente oma geneukt. Omdat ze zo kinds was.quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft die pedofiel voor iets geflikt
De meeste gaan niet de fout inquote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat denk je dat pedofielen zoal doen?
Zulke goeie acteurs zijn er niet in Nederlandquote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn acteurs kom op dat kan niet anders
'Pilsje Koot ?' 'Hou je de buiten lange.'quote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit echt te wachten tot Dirk van v Kooten en de Bie in beeld komt..
Uitzendinggemist misschien?quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme, komt hier ook een herhaling van?
Zou moeten voor de 2 miljoen mensen die naar boer zoekt vrouw kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme, komt hier ook een herhaling van?
Of in de kroeg vragen of je er even langs mag.quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik zit zo te genieten van veel herkenning.
Ik kwam in Amsterdam in een ouwe baan (een jaar of 30 geleden) veel in aanraking met dit soort gabbers'' en ze zijn echt goud waard om als vriend te hebben.
Je moest alleen nooit vragen hoe ze echt aan hun geld kwamen.
Wat moet ze dan. Ze is alleen boodschapper van het nieuws, hij houdt zich niet aan de afspraken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Karzai het volgende:
Die ambtenaar heeft ook geen gevoel in d'r donder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |