Ze was ingeloot in Rotterdam en gaat nu naar Amsterdam.quote:
Voor haar zijn beide steden ongeveer even ver weg, maar ze wil dus niet naar Rotterdam. Is iets voor te zeggen, maar dan zou ik toch echt eerst geneeskunde proberen en als je dan zo ongelukkig wordt in die stad, kun je altijd nog ergens anders heen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef MaxC het volgende:
Dan ben je ook achterlijk![]()
Verschrikkelijk, van die kortzichtige saaie personen die eerst kijken wat voor opleidingen in de dichtstbijzijnde stad zijn ipv welke opleiding je echt wilt.
dudequote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Seam het volgende:
Geneeskunde in Rotterdam zou als echte ajacied ook een levende hel voor mij zijn. Alle andere stedenzijn prima, maar Rotterdam
Pas op, ik ben ook een allochtoon!quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef MaxC het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat Rotterdam mij ook vreselijk lijkt. Vind het een ontzettend lelijke stad en hoog percentage tokkie's + allochtonen
Ach, ook hier in Nijmegen tokkies genoeg hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef MaxC het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat Rotterdam mij ook vreselijk lijkt. Vind het een ontzettend lelijke stad en hoog percentage tokkie's + allochtonen
Nederlandersquote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ach, ook hier in Nijmegen tokkies genoeg hoor.
Nijmegenaren
Ja, want Britten zijn allemaal zo geciviliceerdquote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Nederlanders![]()
Thank God voor mijn dubbel paspoort
Ik zou mn ajax shirt wel thuis laten jaquote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Seam het volgende:
Geneeskunde in Rotterdam zou als echte ajacied ook een levende hel voor mij zijn. Alle andere stedenzijn prima, maar Rotterdam
Gotta agree, al ben ik er zelf eenquote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef MaxC het volgende:
Haha eens hoor, tokkies vind je uiteindelijk toch overal.quote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, want Britten zijn allemaal zo geciviliceerdLoopt een hoop ASBO-tuig rond.
Hoewel ik best jaloers ben op je Britse paspoort hoor![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef starla het volgende:
Goede TT, mooie pars pro toto voor de gemiddelde chronische pijnpatient.
Het medische deel is interessant.quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef dotKoen het volgende:
Ik dacht dat je chronische pijn heel leuk vond, gezien je reacties in dat pijnstiller-topic.
Iets over fok en autisten!quote:Op zondag 5 september 2010 17:17 schreef starla het volgende:
[..]
Het medische deel is interessant.
Het empatische deel een stuk minder.
Ik vind het niet zo leuk eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef starla het volgende:
Goede TT, mooie pars pro toto voor de gemiddelde chronische pijnpatient.
Pas op dat SIN-NL niet achter je aan komt!quote:Starla je kent haar medische achtergrond niet, het heeft geen zin om te doen alsof jij house bent en de beste dokter van NL bent, want dat ben je niet! Ten eerste kijkt een goede arts naar het totaal plaatje, overlegt met andere artsen en ten tweede LUISTERT een goede arts naar wat zijn/haar UNIEKE patient te zeggen heeft en geeft de patient vertrouwen en kraakt hem niet tot op het bot af.
pijnstillers/pijnbestrijding
Ach, als ik dan in één adem genoemd wordt met Kuks ben ik zeer contentquote:Op zondag 5 september 2010 18:34 schreef dotKoen het volgende:
Oh oh, Starla krijgt commentaar op haar bedside manners
[..]
Pas op dat SIN-NL niet achter je aan komt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |