Zucht. Koentje had het al 2 weken en Koentje was in het begin niet zo duidelijk want ik dacht toen dat hij pijn bleef houden onder de maximale dosering PCM en dat voor 2 weken lang.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef DDM het volgende:
[..]
Zucht. Koentje had het al 2 weken en Koentje was in het begin niet zo duidelijk want ik dacht toen dat hij pijn bleef houden onder de maximale dosering PCM en dat voor 2 weken lang.
In dit geval is het dus een dag aanwezig en is er een oorzaak aan te wijzen.
Ja, dat is precies het probleemquote:Op donderdag 9 september 2010 21:26 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik vind Koentje zo schattig klinken
Als jij mijn Co was zou ik je de hele tijd zo noemenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, dat is precies het probleem
Een kat in het nauw...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef DDM het volgende:
[..]
Zucht. Koentje had het al 2 weken en Koentje was in het begin niet zo duidelijk want ik dacht toen dat hij pijn bleef houden onder de maximale dosering PCM en dat voor 2 weken lang.
In dit geval is het dus een dag aanwezig en is er een oorzaak aan te wijzen.
Het is zo. Het is namelijk ook nog een kunst wanneer je precies gebruik moet maken van aanvullende anamnese etc. Bij een gebroken arm bij een kindje die van een glijbaan is gevallen hoef je natuurlijk niet verder te denken (ja mishandeling DUH), evenmin voor een rugpijn van een dag oud met een aanwijsbare oorzaak.quote:
Hehehequote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef DDM het volgende:
[..]
Als jij mijn Co was zou ik je de hele tijd zo noemen
Nee gelukkig, je bezorgt me een status migrainosus ddm'tjequote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef DDM het volgende:
[..]
Het is zo. Het is namelijk ook nog een kunst wanneer je precies gebruik moet maken van aanvullende anamnese etc. Bij een gebroken arm bij een kindje die van een glijbaan is gevallen hoef je natuurlijk niet verder te denken (ja mishandeling DUH), evenmin voor een rugpijn van een dag oud met een aanwijsbare oorzaak.
Rugpijn die 2 weken blijft bestaan en die niet op pijnstilling reageert is daarentegen anders Starlaatje.
Maar ik blijf er niet over doorgaan
Dat was ook de bedoeling.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Nee gelukkig, je bezorgt me een status migrainosus ddm'tje
Oh men, gaan we ons nu weer als artsen gedragen?quote:
Oke.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef starla het volgende:
[..]
Oh men, gaan we ons nu weer als artsen gedragen?
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef DDM het volgende:
[..]
Oke.
Dus mocht je last krijgen van V+ bij je status migrainosus met als gevolg een verstoorde water -en electrolytenbalans. Piep me.
En:
ik zweer op Hippocrates de almachtige geneesheer dat ik andere geneesheren zal respecteren op het forum des Foks
Nou sla je de geneesvrouwen over hè? Ik heb je wel door!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef DDM het volgende:
ik zweer op Hippocrates de almachtige geneesheer dat ik andere geneesheren zal respecteren op het forum des Foks
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Nou sla je de geneesvrouwen over hè? Ik heb je wel door!
Als ze nu 15 wasquote:Op donderdag 9 september 2010 20:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Inderdaad, echt bizar. 20 jaar is veel te oud!
Als de oude Grieken op hun dertigste konden trouwen met vijftienjarige meisjes dan moeten wij dat ook kunnenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef intoxicated het volgende:
Eigenlijk is Seam gewoon een soort ontdekkingsreiziger.
To boldly go where no man has gone before. Paving the way for the rest of us![]()
Yep.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef milowww het volgende:
Ik zit echt uren achter laptop samenvattingen te maken, er komt geen einde aan. Onze docent zegt dat we gewoon moeten doorlezen, maar dan leer je toch niks. Doe ik nou iets fout?
Wat voor vak heb je nu?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef milowww het volgende:
Ik zit echt uren achter laptop samenvattingen te maken, er komt geen einde aan. Onze docent zegt dat we gewoon moeten doorlezen, maar dan leer je toch niks. Doe ik nou iets fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |