abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86253745
Ik ken een hoogleraar voor wie dat een goede leeftijd is.
pi_86255271
Eigenlijk is Seam gewoon een soort ontdekkingsreiziger.
To boldly go where no man has gone before. Paving the way for the rest of us :Y)

:')
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_86256926
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef starla het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik kon het niet laten _O-
Zucht. Koentje had het al 2 weken en Koentje was in het begin niet zo duidelijk want ik dacht toen dat hij pijn bleef houden onder de maximale dosering PCM en dat voor 2 weken lang.

In dit geval is het dus een dag aanwezig en is er een oorzaak aan te wijzen.
pi_86256967
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef DDM het volgende:

[..]

Zucht. Koentje had het al 2 weken en Koentje was in het begin niet zo duidelijk want ik dacht toen dat hij pijn bleef houden onder de maximale dosering PCM en dat voor 2 weken lang.

}:|

:P
pi_86257045
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef dotKoen het volgende:

[..]

}:|

:P
Ik vind Koentje zo schattig klinken :*
pi_86257104
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:26 schreef DDM het volgende:

[..]

Ik vind Koentje zo schattig klinken :*
Ja, dat is precies het probleem :')
pi_86257174
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, dat is precies het probleem :')
Als jij mijn Co was zou ik je de hele tijd zo noemen :*
pi_86257202
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef DDM het volgende:

[..]

Een kat in het nauw...
I feel kinda Locrian today
pi_86257375
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef starla het volgende:

[..]

Een kat in het nauw...
Het is zo. Het is namelijk ook nog een kunst wanneer je precies gebruik moet maken van aanvullende anamnese etc. Bij een gebroken arm bij een kindje die van een glijbaan is gevallen hoef je natuurlijk niet verder te denken (ja mishandeling DUH), evenmin voor een rugpijn van een dag oud met een aanwijsbare oorzaak.

Rugpijn die 2 weken blijft bestaan en die niet op pijnstilling reageert is daarentegen anders Starlaatje.

Maar ik blijf er niet over doorgaan :*
pi_86257482
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef DDM het volgende:

[..]

Als jij mijn Co was zou ik je de hele tijd zo noemen :*
Hehehe

Vandaag op snijzaal ruzie tussen de verschillende docenten. Bleek er een of andere Poolse neurobioloog (of iets dergelijks) geprobeerd te hebben hersenen te klieven door er op in te zagen met een brein-dissectiemes :') De neuro-anatoom was not amused.

En er loopt ook een AIOS anatomie rond die sprekend op Dr. Doug Murphy uit Scrubs lijkt :')
pi_86257840
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef DDM het volgende:

[..]

Het is zo. Het is namelijk ook nog een kunst wanneer je precies gebruik moet maken van aanvullende anamnese etc. Bij een gebroken arm bij een kindje die van een glijbaan is gevallen hoef je natuurlijk niet verder te denken (ja mishandeling DUH), evenmin voor een rugpijn van een dag oud met een aanwijsbare oorzaak.

Rugpijn die 2 weken blijft bestaan en die niet op pijnstilling reageert is daarentegen anders Starlaatje.

Maar ik blijf er niet over doorgaan :*
Nee gelukkig, je bezorgt me een status migrainosus ddm'tje :{
pi_86258252
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef starla het volgende:

[..]

Nee gelukkig, je bezorgt me een status migrainosus ddm'tje :{
Dat was ook de bedoeling.
pi_86258333
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef DDM het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling.
Oh men, gaan we ons nu weer als artsen gedragen? :')

Ik begin wel; ik zweer op Hippocrates de almachtige geneesheer dat ik andere geneesheren zal respecteren op het forum des Foks. Nu jij.
pi_86258534
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef starla het volgende:

[..]

Oh men, gaan we ons nu weer als artsen gedragen? :')
Oke.

Dus mocht je last krijgen van V+ bij je status migrainosus met als gevolg een verstoorde water -en electrolytenbalans. Piep me.

En:

ik zweer op Hippocrates de almachtige geneesheer dat ik andere geneesheren zal respecteren op het forum des Foks
pi_86258625
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef DDM het volgende:

[..]

Oke.

Dus mocht je last krijgen van V+ bij je status migrainosus met als gevolg een verstoorde water -en electrolytenbalans. Piep me.

En:

ik zweer op Hippocrates de almachtige geneesheer dat ik andere geneesheren zal respecteren op het forum des Foks
^O^ :*
pi_86258917
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef DDM het volgende:
Nou sla je de geneesvrouwen over hè? Ik heb je wel door! O+
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_86259312
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Nou sla je de geneesvrouwen over hè? Ik heb je wel door! O+
:'(
pi_86259730
>:)
pi_86259967
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:08 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Inderdaad, echt bizar. 20 jaar is veel te oud!
Als ze nu 15 was c_/
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_86260040
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef intoxicated het volgende:
Eigenlijk is Seam gewoon een soort ontdekkingsreiziger.
To boldly go where no man has gone before. Paving the way for the rest of us :Y)

:')
Als de oude Grieken op hun dertigste konden trouwen met vijftienjarige meisjes dan moeten wij dat ook kunnen _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_86310379
Weet iemand of interne/ IC in het Amphia in Breda leuk is? Ivm verhuizing denk ik erover om daar een keuze co-schap te doen en mogelijk te gaan solliciteren als anios daarna.... Maar ik heb dus geen flauw idee of het een leuk ziekenhuis met leuke bazen is daar, ik ken niemand die daar ooit heeft gezeten/gewerkt.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_86327901
Ik zit echt uren achter laptop samenvattingen te maken, er komt geen einde aan. Onze docent zegt dat we gewoon moeten doorlezen, maar dan leer je toch niks :{ . Doe ik nou iets fout?
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 23:11:07 #298
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86328008
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef milowww het volgende:
Ik zit echt uren achter laptop samenvattingen te maken, er komt geen einde aan. Onze docent zegt dat we gewoon moeten doorlezen, maar dan leer je toch niks :{ . Doe ik nou iets fout?
Yep.
pi_86328026
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef milowww het volgende:
Wat voor vak heb je nu?
pi_86328042
Hoe doe jij het dan? Alleen de powerpoints tijdens Hoorcolleges doornemen, en als je niet snapt boeken bij pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')