abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86419504
Ach, ik had zelf als doelstelling om voor mn 19e ontmaagd te worden. Uiteindelijk werd dit 2 weken voor mijn verjaardag gerealiseerd. Ik wil dr mee zeggen dat het geen zak uitmaakt of je al op je 12e of 20e ontmaagd wordt. Waarom moet je dit zo vroeg mogelijk in je leven doen? Meisjes van 12 met hakkeschoentjes en stringetjes, die vragen er praktisch om. Dat is toch ook niet normaal? Ik weet dat ik mezelf ook wel eens rond mijn 18e afvroeg van; zou ik em niet gewoon ergens in duwen? De zeik voor mij is dat ik dan niet geniet ervan. Als ik geen liefde dr bij voel, dan hoeft het van mij niet.

Take your time,

En mocht het lukken heb je nog altijd je linkerhand. :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:46:39 #102
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86419778
kortom, maak je gewoon geen zorgen dude :O het komt vanzelf
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 15 september 2010 @ 17:56:52 #103
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_86468191
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef mriN het volgende:
Ach, ik had zelf als doelstelling om voor mn 19e ontmaagd te worden. Uiteindelijk werd dit 2 weken voor mijn verjaardag gerealiseerd. Ik wil dr mee zeggen dat het geen zak uitmaakt of je al op je 12e of 20e ontmaagd wordt. Waarom moet je dit zo vroeg mogelijk in je leven doen? Meisjes van 12 met hakkeschoentjes en stringetjes, die vragen er praktisch om. Dat is toch ook niet normaal? Ik weet dat ik mezelf ook wel eens rond mijn 18e afvroeg van; zou ik em niet gewoon ergens in duwen? De zeik voor mij is dat ik dan niet geniet ervan. Als ik geen liefde dr bij voel, dan hoeft het van mij niet.

Take your time,

En mocht het lukken heb je nog altijd je linkerhand. :)
Of je rechterhand ;)
Helemaal mee eens, en ieder mens is anders, dus niks om je zorgen over te maken!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:38:20 #104
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_86502946
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
Dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven, de meeste jongeren wachten niet meer tot 19 jaar hoor..
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 17 september 2010 @ 03:51:08 #105
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86524753
Dit soort serieuze topics openen op FOK 8)7
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:28 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86528481
28 en nog maagd
pi_86529660
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook 19 en heb zelfs nog nooit gezoend. Ik zou wel heel graag een keer intiem contact willen hebben maar ik ben zelfs niet eens zeker over mijn geaardheid. Soms zie ik een hele mooie man lopen en dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik maar dat heb ik ook bij sommige meisjes. Ik masturbeer me wel heel vaak en dan gaan mijn fantasieen alle kanten op. Ik heb zelfs een keer gefantaseerd over sex met dieren. Is dit erg?
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:43 #108
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86529727
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef BazigeBarry het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook 19 en heb zelfs nog nooit gezoend. Ik zou wel heel graag een keer intiem contact willen hebben maar ik ben zelfs niet eens zeker over mijn geaardheid. Soms zie ik een hele mooie man lopen en dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik maar dat heb ik ook bij sommige meisjes. Ik masturbeer me wel heel vaak en dan gaan mijn fantasieen alle kanten op. Ik heb zelfs een keer gefantaseerd over sex met dieren. Is dit erg?
Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?

Ik vind het altijd zo schattig mensjes die nog nooit gezoend of wat hebben :9~ :9~
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86559523
ik ben ook 19 jaar en heb ook nog nooit gezoend, sex of een relatie gehad.

enige wat ik heb is dat ik nieuwschierig ben naar hoe het zou voelen om sex te hebben, of het echt zo "geweldig" is als meeste mensen in beweren.
pi_86559608
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Megakroelbeestje het volgende:
ik ben ook 19 jaar en heb ook nog nooit gezoend, sex of een relatie gehad.

enige wat ik heb is dat ik nieuwschierig ben naar hoe het zou voelen om sex te hebben, of het echt zo "geweldig" is als meeste mensen in beweren.
Mja, het geweldigste is natuurlijk het hoogtepunt, en je weet al hoe dát is ;)
pi_86559678
wel nee, bij het het orgasme hoort een 'zo, dat hebben we ook weer gehad' gevoel.
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_86559705
Vergeet 'The 40 Year Old Virgin', lach alle christenen uit met hun heilige maagd Maria. De koningin der maagden is ongetwijfeld Isa Blyth. Deze Schotse is vandaag 106 jaar oud geworden, en heeft nog steeds haar maagdenvlies.

Blyth heeft zelfs nog nooit gezoend. Toch zit ze er niet mee. Ze is ervan overtuigd dat dit het geheim is van haar hoge leeftijd. "Ik weet niet of iemand het ooit eerder heeft geprobeerd, maar ver zijn ze niet gekomen", beweert haar 67-jarige nicht. "Ze heeft nooit de behoefte gehad aan een man en had er nooit tijd voor."

De in 1904 geboren Blyth kwam ook zonder man wel door haar weekenden heen. Zo was ze lid van een bloemenclub en was vaak op de golfbaan of in de tuin te vinden. Ook ging ze vaak naar de kerk of zong er in het koor. De eeuwige maagd heeft altijd in Edinburgh gewoond en 35 jaar gewerkt als secretaresse bij een whiskystokerij.

"Mijn tante had het altijd druk. Ik denk dat ze ook meer een verzorgende vrouw was, aangezien ze als eerstgeborene moest zorgen voor haar broertjes en zusjes." De oude vrouw viert haar verjaardag met taart en champagne in het bejaardenhuis.
pi_86559877
Dies gewoon aseksueel!
  zaterdag 18 september 2010 @ 06:38:47 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86563029
Ik zou me echt niet blijer voelen als 1 uitzeondering op een paar blijardtigmijoen mensen op aarde haar maagdenvlies op haar 106 levensjaar nog heeft.. Troost mij voor geen meter. Sex is natuurlijk en een drang. Wat zij deed was haar zaak. Vind het zo jammer om maagden naast extremen te gaan leggen alsof dat zou helpen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86764901
TS wilt neuken?

Ga met vrienden stappen giet er lekker wat alcohol in, beetje moed indrinken kan geen kwaad.
die shit gaat te fur voor een nigger.
pi_86766713
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?

Ik vind het altijd zo schattig mensjes die nog nooit gezoend of wat hebben :9~ :9~
dus je vind me schatig :@
nu is mijn dag weer goed O+
  donderdag 23 september 2010 @ 23:08:04 #117
319155 Marxist
De leugen regeert
pi_86771955
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.

Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.

Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.

Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.

Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.

Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."

Maar luister ook naar wat de andere mensen zeggen op jouw post. Ga nooit uit van de mening van 1 persoon.
Er word in deze wereld meer gelogen dan de waarheid gesproken.
pi_86777786
Meer zelfvertrouwen hebben.
Daar kunnen wij niets aan doen. Dat ligt totaal aan jezelf.
Je moet je natuurlijk wel op je gemak voelen.
Dus scheren, lekker geurtje, mooie kleertjes, daar schiet je al heel wat mee op!

Je moet zeker zijn als op een meisje wilt afstappen en gewoon doen.
Zelf ben ik beetje freak en stap misschien teveel op ze af.
Niet denken van: oh dit van mezelf dat van mezelf. maar gewoon denken... 't gaat goed, want ik praat nog met d'r .
En zorg dat je geen doodde stitle's hebt. Altijd onprettig.
Begin rustig, gewoon een gesprek. De rest komt later.

Met je 1 toon probleem. Probeer daar wat aan te doen? Niet lullig bedoeld, maar dat kan inderdaad een negatieve werking hebben op meiden / vrouwen.
Stel je positief op, en niet zo emo van; lukt me toch niet .. blabla.

Succes!!
Ga morgen ( zaterdag ) Gewoon uit met vrienden, drink lekker biertje, chill.. en stap op een meisje af.
En pap een gesprek aan voor 5min. Kom je al heel ver... De meeste hebben hier al problemen mee.

OH ja, laat je niet beïnvloeden door je vrienden. Behalve als't op een positieve manier is !:P

Als het je uiteindlijk lukt om met zo'n chick te bekken enzo, Oke prima.
Denk dan niet gelijk dat je d'r in bed krijgen. Dat is een heel ander niveau :P
Na zoenen, probeer vingeren. en vervolgens mee naar je huis krijgen.

Op bed gooien, rubbertje bij de hand... En knallen maar. Veel succes. ( en ja, het is echt beter als rukken. Merk je wel na je 'komen' :o :P :D '

Veel succes.
Dude
pi_86777796
Meer zelfvertrouwen hebben + schijt hebben.
pi_86777968
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef Marxist het volgende:

[..]

Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."

Maar luister ook naar wat de andere mensen zeggen op jouw post. Ga nooit uit van de mening van 1 persoon.
Ik snap dat het een mooi excuus is, maar lang niet alle vrouwen zijn arrogant. Je hebt namelijk ook onzekere vrouwen, en ja die zullen ook nooit op iemand afstappen. Al zijn er wel vrouwen die het initiatief tonen, dus wees nou niet boos op alle vrouwen puur omdat jij een fobie van ze hebt. Ik snap niet hoe je überhaupt de schuld bij vrouwen kunt leggen als jij zelf een enorm onverwerkt trauma hebt waar het allemaal aan te wijten is.

Of je moet echt enkel doodsangst van mooie vrouwen hebben, dan is de oplossing simpel. Zoek een lelijke vrouw die al blij is dat er eens een jongen op haar afstapt...
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:37:24 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_86778255
19 is voor een man helemaal niet zo uitzonderlijk als je zou denken.
Uitzonderlijker is dat je geen vrienden hebt en schijnbaar meisjes op straat aan moet spreken waar je van afhankelijk bent. Daar zou ik me meer druk om maken. Waarom zit je niet op school, of werk je niet in de omgeving van meisjes?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86814472
ga es naar de hoere of zoek vriende... der zijn genoeg clubjes waar je zo mense kunt lere kenne (cursusen, starbucks, school/werk, etc.).
ohja en neuke is echt niet zo belangrijk, na (of zelfs tijdens!) de eerste keer denkt elke vent letterlijk: "is dit het nou?!? :? "
  One tough cookie zaterdag 25 september 2010 @ 01:55:54 #123
169210 liesje1979
pi_86817675
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef ramakandra het volgende:
ga es naar de hoere of zoek vriende... der zijn genoeg clubjes waar je zo mense kunt lere kenne (cursusen, starbucks, school/werk, etc.).
ohja en neuke is echt niet zo belangrijk, na (of zelfs tijdens!) de eerste keer denkt elke vent letterlijk: "is dit het nou?!? :? "
Je vergeet af en toe de letter `n`.
pi_86821340
Na het lezen van de OP begrijp ik wel waarom je geen vrienden en geen vriendin hebt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_87395750
TS moet een heel sociaal leven opbouwen. en dan is op je 19e nog maagd zijn echt niet het grootste probleem, laat staan dat het probleem is. Eén voordeel: je hebt niets te verliezen. Nadelen: legio.
Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')