Of je rechterhandquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef mriN het volgende:
Ach, ik had zelf als doelstelling om voor mn 19e ontmaagd te worden. Uiteindelijk werd dit 2 weken voor mijn verjaardag gerealiseerd. Ik wil dr mee zeggen dat het geen zak uitmaakt of je al op je 12e of 20e ontmaagd wordt. Waarom moet je dit zo vroeg mogelijk in je leven doen? Meisjes van 12 met hakkeschoentjes en stringetjes, die vragen er praktisch om. Dat is toch ook niet normaal? Ik weet dat ik mezelf ook wel eens rond mijn 18e afvroeg van; zou ik em niet gewoon ergens in duwen? De zeik voor mij is dat ik dan niet geniet ervan. Als ik geen liefde dr bij voel, dan hoeft het van mij niet.
Take your time,
En mocht het lukken heb je nog altijd je linkerhand.
Dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven, de meeste jongeren wachten niet meer tot 19 jaar hoor..quote:Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef BazigeBarry het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook 19 en heb zelfs nog nooit gezoend. Ik zou wel heel graag een keer intiem contact willen hebben maar ik ben zelfs niet eens zeker over mijn geaardheid. Soms zie ik een hele mooie man lopen en dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik maar dat heb ik ook bij sommige meisjes. Ik masturbeer me wel heel vaak en dan gaan mijn fantasieen alle kanten op. Ik heb zelfs een keer gefantaseerd over sex met dieren. Is dit erg?
Mja, het geweldigste is natuurlijk het hoogtepunt, en je weet al hoe dát isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Megakroelbeestje het volgende:
ik ben ook 19 jaar en heb ook nog nooit gezoend, sex of een relatie gehad.
enige wat ik heb is dat ik nieuwschierig ben naar hoe het zou voelen om sex te hebben, of het echt zo "geweldig" is als meeste mensen in beweren.
dus je vind me schatigquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?
Ik vind het altijd zo schattig mensjes die nog nooit gezoend of wat hebben![]()
Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.
Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.
Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.
Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.
Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)
Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.
Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Ik snap dat het een mooi excuus is, maar lang niet alle vrouwen zijn arrogant. Je hebt namelijk ook onzekere vrouwen, en ja die zullen ook nooit op iemand afstappen. Al zijn er wel vrouwen die het initiatief tonen, dus wees nou niet boos op alle vrouwen puur omdat jij een fobie van ze hebt. Ik snap niet hoe je überhaupt de schuld bij vrouwen kunt leggen als jij zelf een enorm onverwerkt trauma hebt waar het allemaal aan te wijten is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef Marxist het volgende:
[..]
Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."
Maar luister ook naar wat de andere mensen zeggen op jouw post. Ga nooit uit van de mening van 1 persoon.
Je vergeet af en toe de letter `n`.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef ramakandra het volgende:
ga es naar de hoere of zoek vriende... der zijn genoeg clubjes waar je zo mense kunt lere kenne (cursusen, starbucks, school/werk, etc.).
ohja en neuke is echt niet zo belangrijk, na (of zelfs tijdens!) de eerste keer denkt elke vent letterlijk: "is dit het nou?!?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |