Moet zelfs iedereen moest verzorgde nagels hebben enzo voor de volgende keer. Er waren mensen bij die nooit vijlden enzoquote:Op zondag 5 september 2010 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:Mijn nagels mogen lekker lang blijven en je mag lak op
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moet zelfs iedereen moest verzorgde nagels hebben enzo voor de volgende keer. Er waren mensen bij die nooit vijlden enzo
ewwwquote:Op zondag 5 september 2010 11:35 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vanmorgen een spin gekookt geloof ik...
Je zou toch al weg moeten zijn eigenlijk? (niet dat ik je weg wil hebben, maar qua vluchtquote:
11:55, maar dat gaan we niet meer halenquote:Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Morning!![]()
[..]
Je zou toch al weg moeten zijn eigenlijk? (niet dat ik je weg wil hebben, maar qua vlucht)
Nah, dat denk ik ook nietquote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
11:55, maar dat gaan we niet meer halen
quote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, de gate gaat open! Dag ladies!
shit, weer geen goudquote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van zaterdag 4 september 2010
002. 249 Stormqueen![]()
025. 109 Lindytje
036. 098 IJsdraakje
Kan ik nog gauw even zwaaienquote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, de gate gaat open! Dag ladies!
Een gewone boterham kan je ook opleuken hoorquote:Op zondag 5 september 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb zo'n zin in een broodje van Subway. Dichtsbijzijnde is 20KM verderop LOL.
Dat smaakt heul niet hetzelfde!quote:Op zondag 5 september 2010 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een gewone boterham kan je ook opleuken hoor
Oehquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef Diconnected het volgende:
Trouwens, ik heb over mijn 2nite van China Glaze een laagje David gedaan, en heb nog geen chips, en hij holo't als een malle
En hij zit er op sinds donderdagavond!![]()
Oeh, dat is goed om te wetenquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef Diconnected het volgende:
Trouwens, ik heb over mijn 2nite van China Glaze een laagje David gedaan, en heb nog geen chips, en hij holo't als een malle
En hij zit er op sinds donderdagavond!![]()
Ik heb nog 3 volle en 1 half legequote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
OehMijn ene flesje David is al half op
Ja, ik denk, wacht het eerst ff paar dagen af, maar tis echt nog shinyyy enzoquote:
Nomsquote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is echte franse uiensoep aan het maken inclusief zelfgemaakte runderbouillon
Oeh, jammie!! Mag ik bij jullie eten?quote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is echte franse uiensoep aan het maken inclusief zelfgemaakte runderbouillon
quote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!! Mag ik bij jullie eten?
jakkesquote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Mirjam het volgende:
hihi, hier tegenover zijn nieuwe studentes komen wonen, toen ik net pannenbkoeken stond te bakken, zag ik ze allemaal met natte kwasten uit het raam hangen, met open monden.
wat blijkt, onze gezellige poolse buren zijn weer verschrikkelijke ruzie aan het maken, dat gepaard gaat met veel geschreeuw, rondvliegend serviesgoed en rake klappen(
)
dat poolse meisje is hoogzwangeren gilt als een speenvarken, en dat gaat helaas úren zo door.
dus we hebben maar even de politie gebeld.
Dus geen popcorn en cola momentje?quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Mirjam het volgende:
hihi, hier tegenover zijn nieuwe studentes komen wonen, toen ik net pannenbkoeken stond te bakken, zag ik ze allemaal met natte kwasten uit het raam hangen, met open monden.
wat blijkt, onze gezellige poolse buren zijn weer verschrikkelijke ruzie aan het maken, dat gepaard gaat met veel geschreeuw, rondvliegend serviesgoed en rake klappen(
)
dat poolse meisje is hoogzwangeren gilt als een speenvarken, en dat gaat helaas úren zo door.
dus we hebben maar even de politie gebeld.
als ik m'n stoel op straat zet welquote:Op zondag 5 september 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus geen popcorn en cola momentje?
Whehehe ik heb altijd zoiets van 'als je zo luid gaat ruziemaken vraag je toch om publiek?'quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik m'n stoel op straat zet wel![]()
vanaf nu zal het wat langzamer gaan. SQ is op vakantiequote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Loqi het volgende:
Who 2 slowchats verder al,
heb ik iets gemist?
nouja, het is wel irritant.quote:Op zondag 5 september 2010 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe ik heb altijd zoiets van 'als je zo luid gaat ruziemaken vraag je toch om publiek?'
Hoogstens wat interieurfoto's.quote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Loqi het volgende:
Who 2 slowchats verder al,
heb ik iets gemist?
topickillertquote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef Diconnected het volgende:
Zo net lekker even gesrubd onder de douche
Gewoon dat vak voor dinsdag ook doen, scheelt morgen weerquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Lindytje het volgende:
Zo, twee uur, een hoodstuk en drie opdrachten verder![]()
Op naar vak 2, en dan ben ik klaar voor morgen. (dan zou ik eigenlijk nog iets voor dinsdag moeten doen... hmm)
Dat is zeker waar! En aangezien ik morgen om 21u pas weer thuis ben, lijkt me dat niet onverstandigquote:Op zondag 5 september 2010 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon dat vak voor dinsdag ook doen, scheelt morgen weer
Lichtgroen!quote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Moet eigenlijk nog steeds studeren, maar gaat m niet worden vandaagdus ik denk dat ik mijn teennagels ga lakken. The question is... What to put on?!?!?!
Ik heb nu deze op me tenen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Lichtgroen vind ik op mijn tenen niet zo'n succes
wat een rare nageltjesquote:Op zondag 5 september 2010 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu deze op me tenen.
[ afbeelding ]
Yummie!quote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
De uiensoEp...damn wat was die lekker!!
Ik voel mijn maag nu al rommelenquote:
Ooh wat is ie toch mooiquote:Op zondag 5 september 2010 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu deze op me tenen.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
De uiensoEp...damn wat was die lekker!!
Komt omdat SQ weg isquote:
Dan kan je straks niet meer slapen?quote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef vamperotica het volgende:
Zo..Ik ging rond 12 uur "" nog even terug mn nest in"........
Kom er net weer uitgerold... Men wa was ik moe!
Goed voor jou meisjequote:Op zondag 5 september 2010 19:43 schreef Mss het volgende:
Zo, terug van werk! Leuke dag gehad (wat niet gek is want het was een andere lokatie). Nu maar eens douchen en opruimen en me voorbereiden op een nieuw studiejaar, een gesprek op het HK en een sollicitatie!
Oeh nais! Dan ben ik bang dat ik ga falenquote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ Princess-a
jaIk had er laatst 3 met 1 gratis voor 12 euro
I already haz them all. Ik had een paar maanden terug gevraagd of ze die ging kopen en ze had ze nav dus besteld maar het duurde zoooo lang dat ik ze maar bij Cherry Culture heb besteldquote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef princess-a het volgende:
Boozyshop verkoopt Milani holo'sHD, 3D, Hi tech, Cyberspace, Digital en Hi-Res
Oeps! Nouja ze raakt ze vast wel kwijtquote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
I already haz them all. Ik had een paar maanden terug gevraagd of ze die ging kopen en ze had ze nav dus besteld maar het duurde zoooo lang dat ik ze maar bij Cherry Culture heb besteld
Hendigquote:Op zondag 5 september 2010 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broer en vriendin zijn op vakantie, de ouders van haar zouden de eerste twee dagen daar de katten eten geven. Nou, kattenbak heul niet schoongemaakt, en ze hebben de stekker van de koelvriescombinatie eruit getrokken.
De halve keuken onder water omdat de vriezer ging ontdooien
Neuh met handdoeken op gedaan, hier maar even in de wasmachine gegooidquote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hendigdus jij heb lekker gedweild?
Ik mijn Models Own en nfu oh en er zweeft nog ergens een pakket met nagelwielen die ook wel eens binnen ma g komenquote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh met handdoeken op gedaan, hier maar even in de wasmachine gegooid![]()
Nagels aan het lakkeennn![]()
Ik wil mijn TD en nfu oh
Blondjequote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt blond
Ik had een tijdje terug al mijn lesrooster voor komend semester opgeschreven, en ik was er al helemaal vanuit gegaan dat ik morgenvroeg om 09.00 uur college zou hebben. En nu wilde ik de locaties op gaan zoeken op de site van de uva, en zie ik dat die vakken pas in week 44 beginnen. Ik dacht dat de geschiedenisvakken tegelijkertijd waren, maar ze volgen elkaar op. Het had niet veel gescheeld of ik had daar gestaan morgenvroeg
Thanksquote:
Leuk Ren!quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nu mijn hoek. Ik wil wat ophangen daarbovenEn het is nog erggg donker. Moet ik wat aaan doen.
[ afbeelding ]
TV.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt blond
Ik had een tijdje terug al mijn lesrooster voor komend semester opgeschreven, en ik was er al helemaal vanuit gegaan dat ik morgenvroeg om 09.00 uur college zou hebben. En nu wilde ik de locaties op gaan zoeken op de site van de uva, en zie ik dat die vakken pas in week 44 beginnen. Ik dacht dat de geschiedenisvakken tegelijkertijd waren, maar ze volgen elkaar op. Het had niet veel gescheeld of ik had daar gestaan morgenvroeg
Lol... Ja da's wel een beetje een nadeel ja...quote:Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik voel mijn maag nu al rommelen
uien
Vast wel... was echt even nodig... Lig veul te veul te piekeren 's nachtsquote:Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan kan je straks niet meer slapen?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Over blond gesproken ( en heul moe...) Van de week wilde ik naar bed gaan, dus beneden de lichten uit gedaan en toen mn telefoon gepakt voor een klein lichtje zodat ik niet over speelgoed van de kids zou struikeel om te kijken of t lichtje in de keuken uit was.....![]()
![]()
de tweede verticale rij, vanaf de linkerkant. En dan de 3e van onder! Die is mmmoooooooiquote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef RenRen- het volgende:
Thanks!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vveel OPI
En duur, sukkelquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de tweede verticale rij, vanaf de linkerkant. En dan de 3e van onder! Die is mmmoooooooi
Was het meer dan waard!quote:
Ik wil ook jouw Models Ownquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik mijn Models Own en nfu oh en er zweeft nog ergens een pakket met nagelwielen die ook wel eens binnen ma g komen
Wat is er?quote:Op zondag 5 september 2010 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Mag ik even heel hard schreeuwen en janken en kwaad doen?
watskebeurt?quote:Op zondag 5 september 2010 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Watskeburt? Iets met je USA-plannen?quote:Op zondag 5 september 2010 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Moeilijk zeg, dat je moeder zó tegen is. Ik hoop dat het je lukt om jouw keuze te maken en dat je niet teveel geleidt wordt door de keuzes die anderen voor je maken.quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Jup, idd met USA plannen te maken. En school/studie naturlich.
Naja goed, net weer eens even met m'n mams gebabbeld... En tjah. Ze blijft bij haar standpunt dat het niet slim is. Nog steeds dat ik straks uit m'n ritme ben enz. Dus ik had gezegd dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat als het straks in Californië niet helemaal volgens plan loopt, maar wel kan zeggen dat ik het verdomme heb gedaan. En nog een paar andere dingen waarom zij tegen het hele plan is.
Dus nu gaat ze morgen eerst die school bellen om te vragen/eisen/whatever dat ik dus in een klas kom. Want ze wil, hoedan ook, dat ik naar school ga. Want volgend jaar ben ik al 20 en dan ben ik veel te oud om naar school te gaan. Maar ik zie dus niet waarom dat nou zo erg is. Maargoed.
Dit is een beetje het kort door de bocht verhaal, ik ben een beetje te boos/verdrietig om een heel verhaal te typen.
Het is naar voor je dat je moeder bij haar standpunt blijft, maar voor je moeder ook naar dat jij bij je standpunt blijft. Dat blijft een pat-stelling.quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Naja goed, net weer eens even met m'n mams gebabbeld... En tjah. Ze blijft bij haar standpunt dat het niet slim is. Nog steeds dat ik straks uit m'n ritme ben enz. Dus ik had gezegd dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat als het straks in Californië niet helemaal volgens plan loopt, maar wel kan zeggen dat ik het verdomme heb gedaan. En nog een paar andere dingen waarom zij tegen het hele plan is.
Dus nu gaat ze morgen eerst die school bellen om te vragen/eisen/whatever dat ik dus in een klas kom. Want ze wil, hoedan ook, dat ik naar school ga. Want volgend jaar ben ik al 20 en dan ben ik veel te oud om naar school te gaan. Maar ik zie dus niet waarom dat nou zo erg is. Maargoed.
Dit is een beetje het kort door de bocht verhaal, ik ben een beetje te boos/verdrietig om een heel verhaal te typen.
Ik begeleid mensen met een verstandelijk handicap die zelfstandig wonen.quote:Op maandag 6 september 2010 07:41 schreef Joysa het volgende:
Wow tanteklara, wat doe jij voor werk?
En dico, ik weet niet wat ik erop moet zeggen, alleen dat ik precies hetzelfde denk als jij..
Ga jij voor mij, en ik voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 08:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
iehlquote:Op maandag 6 september 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Lijkt wel of ik steeds zieker wordNu moet ik ook al hoesten wat gepaard gaat met van die lekkere dingen die omhoog komen..
dat smeert je keel ten minste nog watquote:Op maandag 6 september 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
Lijkt wel of ik steeds zieker wordNu moet ik ook al hoesten wat gepaard gaat met van die lekkere dingen die omhoog komen..
Wat ongelooflijk moeilijk, dit. Ik ben benieuwd of zij bij school een voet aan de grond krijgt, dat sowieso. De scholen waar ik mee te maken heb, hebben zoiets van: kind is volwassen, waar bemoei je je mee? maar goed, dat kan ook aan de regio liggen of zoquote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij ligt dat aan het kind. Of aan de ouderm, mijn moeder kan heel. Heel. Overtuigend zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk moeilijk, dit. Ik ben benieuwd of zij bij school een voet aan de grond krijgt, dat sowieso. De scholen waar ik mee te maken heb, hebben zoiets van: kind is volwassen, waar bemoei je je mee? maar goed, dat kan ook aan de regio liggen of zoMaar ik denk dat je hier samen niet uit gaat komen, als je moeder nu nog niet is bijgedraaid. Hoe belangrijk is het precies dat zij het er mee eens is, moet ze e.e.a. financieren o.i.d.?
Ik lees niet alles bij sorryquote:Op maandag 6 september 2010 10:58 schreef Daph_ het volgende:
Klopt, Polish or Perish.. Dacht dat dat al bekend was hier
Haha oh nee ik weet niet eens of het hier gezegd is hoor, maar ik dacht dat het bekend was, omdat het de dag nadat ze gestopt was met LMB bij PoP begonquote:
Ik was voor die post helemaal niet bekend met haarquote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha oh nee ik weet niet eens of het hier gezegd is hoor, maar ik dacht dat het bekend was, omdat het de dag nadat ze gestopt was met LMB bij PoP begon
Ik ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was voor die post helemaal niet bekend met haar
Ik dénk het welquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef Daph_ het volgende:
Uilenketting probleem wordt opgelost, de verkoper stuurt me de juiste ketting opEr was een foutje gemaakt. Die andere moet retour, maar het is Australië.. Dat kan ik zeker gewoon betalen ipv 'return to sender'?
Oooh zonde!quote:Op maandag 6 september 2010 13:16 schreef princess-a het volgende:
Oooooooo ik liet net mn volle potje Nfu Oh Cuticle Remover vallenNu zit er nog hooguit een kwart in
Potverdikke * princess-a slaat zichzelf even flink voor het hoofd
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh zonde!![]()
ik ga zo maar kijken welk lakje ik op ga doen.
Zeker zonde!! Heb het net vanmorgen binnen gehad van Viis.ee en dus net voor het eerst gebruikt. Wist eigenlijk niet zo goed hoe het moest, haha, maar mijn nagelriemen zien er nu al beter uit!!quote:Op maandag 6 september 2010 13:16 schreef princess-a het volgende:
Oooooooo ik liet net mn volle potje Nfu Oh Cuticle Remover vallenNu zit er nog hooguit een kwart in
Potverdikke * princess-a slaat zichzelf even flink voor het hoofd
Geef je een gil als je het er op zet?quote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeker zonde!! Heb het net vanmorgen binnen gehad van Viis.ee en dus net voor het eerst gebruikt. Wist eigenlijk niet zo goed hoe het moest, haha, maar mijn nagelriemen zien er nu al beter uit!!
Mag ik vragen wat je bij die distrubuteur betaalt?? Of zijn dat dezelfde prijzen als op nfuoh-nederland.nl?
Ben de hele ochtend aan het swatchen en vergelijken geweest. Staan nu weer bijna 30 lakjes in mijn swapla...
Kwam er wel achter dat Urban Decay Bruise en Orly Galaxy Girl helemaal geen dupes zijn, de 1 flasht meer groen en de ander meer blauw. En GG is veel sparklier. Overigens zijn Milani totally cool en Collistar viola glitter wel dupes, alleen dekt Collistar met minder laagjes.
Nu nog even wachten op een paar swaps en Models Own om te kijken of alles wel is wat ik ervan verwachtte en dan kan alles in 1 pakket op marktplaats.
Gillen! Absoluutquote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef mirannie het volgende:
@ princes-a
Ja, ik laat het wel weten![]()
Het is op zich best een gaaf pakket!! Veel verschillende kleuren, duochromes, glitters, holo´s, er zit echt van alles in.
Ik was er om 12 uur, hadden ze de nieuwe collecties NET weggezet. Spijt dat ik de grijze gelliner niet had gekocht, ga ik terug: alles wegquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
hier waren allebei de kruidvats (kruidvatten?) helemaal leeggeroofd
ik ging wat voor bibi halen, mooi alles op
I will!! Maar wil dan wel alles in 1 keer verkopen.quote:
Ja, hoor ik vaker dat mensen er in het begin juist last van hebben, inderdaad omdat de spieren er aan moeten wennen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zo'n kussentje gekocht om te helpen beter recht op te zitten, maar ik word er nog niet echt gelukkig van
doet auwie. of dat zijn m'n spieren, die het niet gewend zijn zo rechtop te zitten, kan natuurlijk ook.
op mijn werk had een collega van me er zo 1, daar was het wel ideaal.
nog maar even doorwennen denk ik
Fijn!quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Mss het volgende:
Even een korte update: gesprek ging goed! Jullie horen meer!
Da's fijnquote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Mss het volgende:
Even een korte update: gesprek ging goed! Jullie horen meer!
quote:
Ik heb dat ook heel erg, hoewel ik zoiets nog nooit heb meegemaakt grijpen zulke dingen me dan echt naar de keel. Laat je het weten zodra jij wat weet Mss?quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fijn!
Vind het zo rot om te lezen als ze zo tegen je doen, dat verdient niemand!![]()
Kan best hoor dat het zo'n andere houding voor je is dat het niet meteen goed voelt.. waarschijnlijk is het op de lange duur wel beter voor je!quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
rugkussentje weggehaald, het is gewoon een opluchting![]()
maar ff rustig opbouwen geloof ik.
ben benieuwd naar hoe je gesprek was, mss!
waarom?quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ongeveer de helft van mijn haar gaat eraf
Omdat er iedere paar uur echt heeel dikke klitten inzitten ter grootte van mijn vuist. En dat houdt dus gewoon in dat mijn haar dit niet leuk vindt denk ikquote:
Vertel? Desnoods in een PM?quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Dames kunnen jullie mij even helpen? Ik zit in een onmogelijke situatie. Ik sta echt perplex op dit moment.
Wat is er?quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Dames kunnen jullie mij even helpen? Ik zit in een onmogelijke situatie. Ik sta echt perplex op dit moment.
Tisser dan?quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
what's wrong?quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Vertel! pm mag ook!.quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik zal even vanaf het begin beginnen. Mijn moeder zegt dat ze in de schulden zit. Verteld ook tegen me dat papa er van af weet. Ik geloof haar op haar woord en ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met alles. Nu kreeg ik een paar weken terug een telefoontje van haar of ze geld kon lenen want ze kon wat rekeningen niet betalen. Ik heb ook al niet erg veel loon elke maand maar oke, het is me mams dus vooruit. Nou van 1 keer geld lenen werd het 2 keer enz. Telkens beloofd ze werk te zoeken en verteld dat ze daar op sollicitatie is geweest en dan weer daar. Na wat er vandaag is gebeurd twijfel ik daar ook heel erg aan of dat überhaupt wel waar is. Mijn vader werkt overigens nog fulltime terwijl hij al 14 jaar is afgekeurd en blijvende pijn heeft. Mama heeft artritis maar kan er mee leven en kan eigenlijk ook nog goed werken.quote:
Dat is. Echt een hele lastige kutsituatie. Meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal even vanaf het begin beginnen. Mijn moeder zegt dat ze in de schulden zit. Verteld ook tegen me dat papa er van af weet. Ik geloof haar op haar woord en ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met alles. Nu kreeg ik een paar weken terug een telefoontje van haar of ze geld kon lenen want ze kon wat rekeningen niet betalen. Ik heb ook al niet erg veel loon elke maand maar oke, het is me mams dus vooruit. Nou van 1 keer geld lenen werd het 2 keer enz. Telkens beloofd ze werk te zoeken en verteld dat ze daar op sollicitatie is geweest en dan weer daar. Na wat er vandaag is gebeurd twijfel ik daar ook heel erg aan of dat überhaupt wel waar is. Mijn vader werkt overigens nog fulltime terwijl hij al 14 jaar is afgekeurd en blijvende pijn heeft. Mama heeft artritis maar kan er mee leven en kan eigenlijk ook nog goed werken.
Wat er nu is gebeurd : Mijn vriend komt net thuis van werk, zegt T kan ik even met je praten? Dus ik dacht oh wat nu weer he. Zegt hij ik heb vanmiddag een smsje gekreven van je moeder. Met of ik haar op kan bellen en of ik niets tegen jou wou zeggen. Dus ik dacht oh misschien iets over me verjaardag want ik word over een maand 20.
Hij heeft dus opgebeld, kreeg hij mijn moeder huilend aan de telefoon. Of ze alsjeblieft geld van hem kon lenen, anders komen er deurwaarders op de stoep. En ze wist allemaal niet meer wat ze doen moest. Toen heeft mijn vriend daar nee op geantwoord gelukkig.
Nu heeft hij net alles tegen mij verteld, en ik sta echt perplex. Nu heb ik net papa opgebeld want ik wist dat mama niet thuis was. En nu blijkt dat papa nergens van af weet en dat hij er van uitging dat mama alles gewoon netjes zou betalen. Hij zou als mama terug was met haar gaan praten. Ik schaam me zo tegenover mijn vriend.
Ooh meid! Dat komt even raar op je dak vallen zeg! Wat naar dat het zover is gekomen met je mamaquote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal even vanaf het begin beginnen. Mijn moeder zegt dat ze in de schulden zit. Verteld ook tegen me dat papa er van af weet. Ik geloof haar op haar woord en ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met alles. Nu kreeg ik een paar weken terug een telefoontje van haar of ze geld kon lenen want ze kon wat rekeningen niet betalen. Ik heb ook al niet erg veel loon elke maand maar oke, het is me mams dus vooruit. Nou van 1 keer geld lenen werd het 2 keer enz. Telkens beloofd ze werk te zoeken en verteld dat ze daar op sollicitatie is geweest en dan weer daar. Na wat er vandaag is gebeurd twijfel ik daar ook heel erg aan of dat überhaupt wel waar is. Mijn vader werkt overigens nog fulltime terwijl hij al 14 jaar is afgekeurd en blijvende pijn heeft. Mama heeft artritis maar kan er mee leven en kan eigenlijk ook nog goed werken.
Wat er nu is gebeurd : Mijn vriend komt net thuis van werk, zegt T kan ik even met je praten? Dus ik dacht oh wat nu weer he. Zegt hij ik heb vanmiddag een smsje gekreven van je moeder. Met of ik haar op kan bellen en of ik niets tegen jou wou zeggen. Dus ik dacht oh misschien iets over me verjaardag want ik word over een maand 20.
Hij heeft dus opgebeld, kreeg hij mijn moeder huilend aan de telefoon. Of ze alsjeblieft geld van hem kon lenen, anders komen er deurwaarders op de stoep. En ze wist allemaal niet meer wat ze doen moest. Toen heeft mijn vriend daar nee op geantwoord gelukkig.
Nu heeft hij net alles tegen mij verteld, en ik sta echt perplex. Nu heb ik net papa opgebeld want ik wist dat mama niet thuis was. En nu blijkt dat papa nergens van af weet en dat hij er van uitging dat mama alles gewoon netjes zou betalen. Hij zou als mama terug was met haar gaan praten. Ik schaam me zo tegenover mijn vriend.
@tliciouz ,quote:
Dat jij het niet meer aankon. Dat je op dit punt niet meer wist wat je kon doen dan het je vader vertellenquote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
Wat moet ik trouwens in hemelsnaam zeggen als ze zo belt?
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val.
Vragen hoe het hele verhaal nou helemaal in elkaar zit en vragen waar het geld nu is?quote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
Denk niet dat dat nut heeft. Als ze echt zo liegt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vragen hoe het hele verhaal nou helemaal in elkaar zit en vragen waar het geld nu is?
ik denk dat je gewoon moet zeggen dta op je hart ligt, eerlijk zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
ugh vervelend zeg, lijkt net of je ze express aan 't pesten zijn..quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Daph_ het volgende:
Ouders vertellen me net dat het energieverbruik met 20% gestegen is tov vorig jaar, terwijl het over 10 maanden gemeten is en vorig jaar over 12 maanden. Mij werd meegedeeld dat die energiekosten allemaal door mij worden veroorzaakt, want ik zit immers al 2 maanden thuis
En mijn moeder wist me te vertellen dat de tijdelijke 'uitkering' die ik van het UWV krijg meer is dan ik heb verteld, want dat had ze toevallig gezien toen ik een brief daarover kreeg
En of ik in de afgelopen drie dagen al een baan heb gevonden. Euh, right
Jeetje,zo lijkt het net of je niet welkom bentquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Daph_ het volgende:
Ouders vertellen me net dat het energieverbruik met 20% gestegen is tov vorig jaar, terwijl het over 10 maanden gemeten is en vorig jaar over 12 maanden. Mij werd meegedeeld dat die energiekosten allemaal door mij worden veroorzaakt, want ik zit immers al 2 maanden thuis
En mijn moeder wist me te vertellen dat de tijdelijke 'uitkering' die ik van het UWV krijg meer is dan ik heb verteld, want dat had ze toevallig gezien toen ik een brief daarover kreeg
En of ik in de afgelopen drie dagen al een baan heb gevonden. Euh, right
boh, jij zit ook lekker...quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Daph_ het volgende:
Jeetje T, lees het nu pas! Wat een situatie.. Ik denk dat ik niet zo goed zou weten wat ik daarmee aan zou moeten ook. Ik zou proberen rustig te blijven als je moeder belt, en vooral niet in eventuele smoesjes en 'ja maar nog één keer..' dingen te trappen, om het zo maar te zeggen.
Je hoeft je nergens voor te schamen, jij hebt toch niks gedaan? Het is een rotsituatie, maar dit is het probleem van je moeder en niet van jou dus schaam je nou niet tegenover je vriend.
Dat doen ze al een hele tijd volgens mijquote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ugh vervelend zeg, lijkt net of je ze express aan 't pesten zijn..
Ik ben ook erg benieuwd heb hem vandaag binnen gehadquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
En net voor het eerst Posh top coat gebruikt. WAT EEN GEWELDIGE TC IS DAT!!!Super snel droog, geen shrinkage, helemaal top!
Waar haal je die vandaan dan?quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
En net voor het eerst Posh top coat gebruikt. WAT EEN GEWELDIGE TC IS DAT!!!Super snel droog, geen shrinkage, helemaal top!
TDquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan dan?
Want ik ben Seche nu echt helemaal zat
TDquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan dan?
Want ik ben Seche nu echt helemaal zat
evenaart poshe echt de snelheid en het effect van seche vite dan?quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
TD
Ja, ik baal af en toe ook echt van SV, de shrinkage dan... dat is gewoon irritant. En andere topcoats zijn gewoon echt minder snel.
Ja, absoluut!! Echt een toppertje!! Al weet ik natuurlijk niet of ie op alle lakken zo reageertquote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
evenaart poshe echt de snelheid en het effect van seche vite dan?
hmm, dan moet ik die de volgende keer zeker mee bestellenquote:Op maandag 6 september 2010 21:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, absoluut!! Echt een toppertje!! Al weet ik natuurlijk niet of ie op alle lakken zo reageertHeb ´m dus pas 1x gebruikt.
Rechts voor is dat 56??? Daar wil ik wel heel graag een swatch van zien. Het liefst zonder iets eronder...quote:
Goede buit!quote:
Nee dat is 54quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Rechts voor is dat 56??? Daar wil ik wel heel graag een swatch van zien. Het liefst zonder iets eronder...
Zoek je swatches van 56? Ik kan 'm wel swatchen op een wieltje morgen als je wiltquote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Rechts voor is dat 56??? Daar wil ik wel heel graag een swatch van zien. Het liefst zonder iets eronder...
Dating a royal van OPI?quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef mirannie het volgende:
Thanks Daph!! Ik wil eigenlijk 54 en 56 alletwee nog wel zien. Kijken of het nog de moeite waard is, haha. Heb nu 38, 39, 50, 51, 52, 53 en 55, dus weet niet of ik nog meer flakies "nodig" heb
En dames, heb even jullie hulp nodig
Ik zoek een blauwe creme. Zat al te kijken naar Ogre the top blue, maar die vind ik net te licht. En Suzi says feng shui vind ik te stoffig. Iemand een tip? Eigenlijk zou ik qua kleur het liefst iets hebben als Orly royal navy, maar dan dus in een creme.
Heb ze allebei, dus ik schrijf het even op m'n to do lijstjequote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef mirannie het volgende:
Thanks Daph!! Ik wil eigenlijk 54 en 56 alletwee nog wel zien. Kijken of het nog de moeite waard is, haha. Heb nu 38, 39, 50, 51, 52, 53 en 55, dus weet niet of ik nog meer flakies "nodig" heb
En dames, heb even jullie hulp nodig
Ik zoek een blauwe creme. Zat al te kijken naar Ogre the top blue, maar die vind ik net te licht. En Suzi says feng shui vind ik te stoffig. Iemand een tip? Eigenlijk zou ik qua kleur het liefst iets hebben als Orly royal navy, maar dan dus in een creme.
Is t ook, maar niet superduper sheer ofzo. Wel een mooitje!quote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een jelly wasSilly me!! Ga meteen even goed swatches bekijken. Thanks!
quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Heb er een paar uit mijn helmer gegrepen:
[ afbeelding ]
Hehe das Nfu Oh 558. Rechts is Essie Mesmerize.quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef mirannie het volgende:
[..]Oh wauw!! En natuurlijk vind ik zo op het eerste gezicht de Nfu Oh het mooist... zucht...
Heb net op nailgal gekeken, waarom zijn dezelfde kleurtjes op alle foto´s andersZo word ik er echt nooit wijs uit. En aangezien ik niet een hele grote creme fan ben, wil ik gewoon in 1x de perfecte blauw hebben
Het liefst in 1 laag dekkend.
Zag trouwens Essie mesmerize, die ziet er op sommige foto´s ook echt mooi uit.
Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Daph_ het volgende:
Hehe ja Who The Shrek Are You is eroverheen geëxplodeerdIk moet het eigenlijk schoonmaken mja vind het ook wel z'n charme hebben ergens
Zal alleen wel dat stukje karton eraf halen...
Dank je welquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets
Mirannie: http://www.scrangie.com/2(...)essie-mesmerize.html
Ah, dank je wel!!quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook nog swatches van wat NFu-ohtjes, dus ik post die morgen wel![]()
Wat ben ik blij met m'n wieltjesEn kreeg vandaag ook m'n Models Own binnen, dus morgen lekker met nieuwe lakjes lakken!
Onze band is verder behoorlijk sterk, soms baal ik zo ontzettend van zulke actie's. Maar toen me moeder gister opbelde heb ik even goed duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben, en dat er toch echt een oplossing komen moet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Debssieeee!![]()
@T: Wat een klOte situatie zeg...ik weet niet hoe jullIe band verder is maar kan je misschien de 'hands on' benadering proberen? Dus ff praktisch doen, schulden en inkomsten in kaart brengen en dan een oplossing zoeken? Daar kun je ook hulp bij krijgen
aii dat is heel zuur..quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:41 schreef Dwyn het volgende:
Mogguh! Ik denk dat ik vandaag maar een rondje Burgers' Zoo (heb abonnement) ga doen, zal wel lekker rustig zijn. Daarna maar rustig aan vast bekijken wat ik voor volgende week voor mijn eerste lessen moet voorbereiden.
Ik heb gister wel even flink zitten janken over mijn tentamen, zo zonde, een vertraging van een half jaar over een halve punt waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
Crap, ik moet 318 euro sparen per maand voor 2 jaar als ik naar de kunstacademie wil gaan.
Ja, en heb dan precies 69,75 euro uit te geven per maand. Voor 2 jaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is best heel veel!!
Ik spaar ook 300 euro per maand voor mijn vakanties, maar als het een maandje niet kan, is het ook geen probleem. Als ik echt altijd zoveel moet sparen, zou ik toch wel een beetje benauwd worden. En dan heb ik nog een volledig salaris (ook een hoop vaste lasten, maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het nog maar ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:25 schreef Joysa het volgende:
Heeft er iemand haren nodig?(wazige foto, raar hoofd
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het nog maar ditKale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:25 schreef Joysa het volgende:
Heeft er iemand haren nodig?(wazige foto, raar hoofd
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het nog maar ditDoor de vlecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal deze week gewoon al 3 klanten binnen![]()
maar daarmee zijn lopende schulden toch niet opgelost? Ik bedoel,als er al deurwaarders in het spel zijn is het toch behoorlijk ernstig...quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Onze band is verder behoorlijk sterk, soms baal ik zo ontzettend van zulke actie's. Maar toen me moeder gister opbelde heb ik even goed duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben, en dat er toch echt een oplossing komen moet.
Ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen, en ze vroeg om de hele tijd of ik het haar wou vergeven, het voelt zo rot en het is zo hard om je moeder een vrouw van in de 40 de les te lezen, terwijl ik zelf pas 19 ben. Heb haar ook meteen gezegd dat ze nu echt werk moet gaan zoeken omdat ik er anders gewoon klaar mee ben.
Nu liet ze me weten na ze opgehangen had dat ze alle adressen van uitzendbureaus in de buurt heeft opgezocht en vandaag er meteen heen gaat. Ik ben benieuwd.
Nice, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:09 schreef mirannie het volgende:
Ik heb net de eerste stap voor mijn vakantie van volgend jaar geboekt![]()
Zag zo´n goede aanbieding voor de cruise die ik graag wil, dat ik ´m niet kon laten lopen. Heb nog dik een jaar de tijd om hotel en vlucht te boeken
Ik vlieg naar Miami waar ik een dag of 5 blijf. Dan de cruise die langs Nassau, Coco Cay en Key West gaat en dan weer naar huis vliegen vanaf Miami. Alles bij elkaar zo´n 11 dagen.quote:
dan moet ik denken aan een liedje dat in de kroeg altijd gedraaid wordt, en dan op Sex on Firequote:
Gaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vlieg naar Miami waar ik een dag of 5 blijf. Dan de cruise die langs Nassau, Coco Cay en Key West gaat en dan weer naar huis vliegen vanaf Miami. Alles bij elkaar zo´n 11 dagen.
Nice!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vlieg naar Miami waar ik een dag of 5 blijf. Dan de cruise die langs Nassau, Coco Cay en Key West gaat en dan weer naar huis vliegen vanaf Miami. Alles bij elkaar zo´n 11 dagen.
quote:
Ja, heb er ook onwijs veel zin in. Normaal ga ik echt meerdere keren per jaar op vakantie, maar dit is het wel waard om maar 1 keer te gaan.quote:
Als ik alles wat in mijn ruil la staat erbij tel, kom ik er inmiddels dik overheenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik kom bijna aan de 200 lakjes als alles binnen is help!
HEBBEN!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
ARE YOU READY FOR SOME BURLESQUE SWATCHES???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.flickr.com/photos/52012712@N06/
Ik heb ze van haar gekregen... Dacht dat die swatches van MUA verwijderd moesten worden... Anders haal ik ze wel weer weg...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Het is niet de bedoeling dat die swatches publiek zijn al, de poster op MUA heeft ze gisteren niet voor niks verwijderd
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Het is niet de bedoeling dat die swatches publiek zijn al, de poster op MUA heeft ze gisteren niet voor niks verwijderd
Ze zijn ook al uit in Singapore, dus dan hoeft het toch ook geen groot geheim meer te blijven zou je zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
en niks op the interwebz kan niet 'geheim' gehouden worden voor het grote publeik...
is dat ons probleem dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |