Moet zelfs iedereen moest verzorgde nagels hebben enzo voor de volgende keer. Er waren mensen bij die nooit vijlden enzoquote:Op zondag 5 september 2010 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:Mijn nagels mogen lekker lang blijven en je mag lak op
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Moet zelfs iedereen moest verzorgde nagels hebben enzo voor de volgende keer. Er waren mensen bij die nooit vijlden enzo
ewwwquote:Op zondag 5 september 2010 11:35 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vanmorgen een spin gekookt geloof ik...
Je zou toch al weg moeten zijn eigenlijk? (niet dat ik je weg wil hebben, maar qua vluchtquote:
11:55, maar dat gaan we niet meer halenquote:Op zondag 5 september 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Morning!![]()
[..]
Je zou toch al weg moeten zijn eigenlijk? (niet dat ik je weg wil hebben, maar qua vlucht)
Nah, dat denk ik ook nietquote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
11:55, maar dat gaan we niet meer halen
quote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, de gate gaat open! Dag ladies!
shit, weer geen goudquote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Top 100 van zaterdag 4 september 2010
002. 249 Stormqueen![]()
025. 109 Lindytje
036. 098 IJsdraakje
Kan ik nog gauw even zwaaienquote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, de gate gaat open! Dag ladies!
Een gewone boterham kan je ook opleuken hoorquote:Op zondag 5 september 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb zo'n zin in een broodje van Subway. Dichtsbijzijnde is 20KM verderop LOL.
Dat smaakt heul niet hetzelfde!quote:Op zondag 5 september 2010 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een gewone boterham kan je ook opleuken hoor
Oehquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef Diconnected het volgende:
Trouwens, ik heb over mijn 2nite van China Glaze een laagje David gedaan, en heb nog geen chips, en hij holo't als een malle
En hij zit er op sinds donderdagavond!![]()
Oeh, dat is goed om te wetenquote:Op zondag 5 september 2010 12:26 schreef Diconnected het volgende:
Trouwens, ik heb over mijn 2nite van China Glaze een laagje David gedaan, en heb nog geen chips, en hij holo't als een malle
En hij zit er op sinds donderdagavond!![]()
Ik heb nog 3 volle en 1 half legequote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
OehMijn ene flesje David is al half op
Ja, ik denk, wacht het eerst ff paar dagen af, maar tis echt nog shinyyy enzoquote:
Nomsquote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is echte franse uiensoep aan het maken inclusief zelfgemaakte runderbouillon
Oeh, jammie!! Mag ik bij jullie eten?quote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is echte franse uiensoep aan het maken inclusief zelfgemaakte runderbouillon
quote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, jammie!! Mag ik bij jullie eten?
jakkesquote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Mirjam het volgende:
hihi, hier tegenover zijn nieuwe studentes komen wonen, toen ik net pannenbkoeken stond te bakken, zag ik ze allemaal met natte kwasten uit het raam hangen, met open monden.
wat blijkt, onze gezellige poolse buren zijn weer verschrikkelijke ruzie aan het maken, dat gepaard gaat met veel geschreeuw, rondvliegend serviesgoed en rake klappen(
)
dat poolse meisje is hoogzwangeren gilt als een speenvarken, en dat gaat helaas úren zo door.
dus we hebben maar even de politie gebeld.
Dus geen popcorn en cola momentje?quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Mirjam het volgende:
hihi, hier tegenover zijn nieuwe studentes komen wonen, toen ik net pannenbkoeken stond te bakken, zag ik ze allemaal met natte kwasten uit het raam hangen, met open monden.
wat blijkt, onze gezellige poolse buren zijn weer verschrikkelijke ruzie aan het maken, dat gepaard gaat met veel geschreeuw, rondvliegend serviesgoed en rake klappen(
)
dat poolse meisje is hoogzwangeren gilt als een speenvarken, en dat gaat helaas úren zo door.
dus we hebben maar even de politie gebeld.
als ik m'n stoel op straat zet welquote:Op zondag 5 september 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus geen popcorn en cola momentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |