nou nou, rustig aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ga weg man, echt een topfiguurtje, als jij dat dikke benen vindt dan mag je jezelf wel eens na laten kijken.
Waarom vind je het niet geslaagd, combinatie van het rokje en de panty of? Ik denk dat veel vrouwen een moord doen voor zo'n lijf...quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:41 schreef Marouska het volgende:
[..]
nou nou, rustig aan.
Een witte maillot/panty maakt altijd dat je benen wat dikker ogen. Ik weet namelijk heus wel dat ze die niet heeft. Maar ik vind dit dus geen geslaagde outfit, omdat ook ik vind dat d'r benen er wat steviger in lijken ja.
Je mag zeker eerlijk zijn, maar ik ben dan wel erg benieuwd wat jij geen dikke benen vindt.quote:
Lichtrozequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:41 schreef Marouska het volgende:
[..]
nou nou, rustig aan.
Een witte maillot/panty maakt altijd dat je benen wat dikker ogen. Ik weet namelijk heus wel dat ze die niet heeft. Maar ik vind dit dus geen geslaagde outfit, omdat ook ik vind dat d'r benen er wat steviger in lijken ja.
Wat ben jij er makkelijk onder te krijgen zeg, durf te wedden dat je die dingen nooit meer aandoet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag zeker eerlijk zijn, maar ik ben dan wel erg benieuwd wat jij geen dikke benen vindt.
[..]
Lichtroze. Maar goed, schijnbaar lijken m'n benen hier dus dikker door. Fijn dat jij het wel onderbouwt, komt wat vriendelijker over dan "dikke benen
". Tip voor de volgende keer fespo?
Dit verdient maar 1 reactie:quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat ben jij er makkelijk onder te krijgen zeg, durf te wedden dat je die dingen nooit meer aandoet.
omdat de verhouding bovenlijf-onderlijf nu een beetje verstoord is, vind ik, het trekt teveel aandacht naar beneden. En omdat ik gewoon wat dunnere benen mooier vind. En omdat ik niet zo'n fan ben van licht op benen, of het nou leggings, broeken of panty's zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet geslaagd, combinatie van het rokje en de panty of? Ik denk dat veel vrouwen een moord doen voor zo'n lijf...
Je komt wel heel onzeker over, no offence verder. Persoonlijk zou ik echt grote schijt aan hebben als iemand zou zeggen dat ik dikke benen heb. (als meisje dan) Dat kan je zelf wel goed beoordelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag zeker eerlijk zijn, maar ik ben dan wel erg benieuwd wat jij geen dikke benen vindt.
[..]
Lichtroze. Maar goed, schijnbaar lijken m'n benen hier dus dikker door. Fijn dat jij het wel onderbouwt, komt wat vriendelijker over dan "dikke benen
". Tip voor de volgende keer fespo?
Ik was gewoon erg benieuwd waar het op gebaseerd is, aangezien mensen af en toe zo'n vertekend beeld lijken te hebben van dikheid in het algemeen. Ik draag deze outfit namelijk gerust nog een keer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Je komt wel heel onzeker over, no offence verder. Persoonlijk zou ik echt grote schijt aan hebben als iemand zou zeggen dat ik dikke benen heb. (als meisje dan) Dat kan je zelf wel goed beoordelen
Dat wil ik meemaken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik draag deze outfit namelijk gerust nog een keer.
Ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind het heel mooie benen, niks diks aan! Haar knieen zijn zeker ook te hoekig voor de heren?
graagquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Op marktplaats vind je vaak de leukste kleding, zo heb ik afgelopen dagen dit groene tuniekjurkje voor 5 euro gekocht.
Heerlijk om als huiskleding (maar ook buiten hoor) te dragen
Heb nu aan...
Zwarte wijde tricotbroek
Geel singlet
Over dat gele singlet dit groene tuniekjurkje met 3/4 mouwen.
Zachte gele gewatteerde huisslippers van het merk Crocs
Wil op verzxoek wel een foto plaatsen waar ik dit nu aanheb.![]()
Als je wat moeite doet vind je een foto waar ik dit aanheb, en het staat mij ook nog eens goed.quote:
PIC only?? Vorige keer werden mijn kleding foto's zonder opgave van reden verwijderd in dit fototopic.quote:Op zondag 19 september 2010 09:29 schreef Mylene het volgende:
Fusionfreak, dit is PIC only, geen omschrijving van wat je nu draagt, zie OP.
dankjequote:
Erg stijlvol en excentriek.quote:Op zondag 19 september 2010 13:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh.. Horlogequote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
dankje
WHATSHESAID, leuke outfit, en mooie ring die rode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |