Dat ligt er maar net aan welke vechtleraar je hebt gehad, hoe je in het leven staat, hoe je opgevoed bent. Toen ik klein was en op Karate zat leerde mijn leraar mij dat ik never nooit over me heen moet laten lopen, als iemand je aanvalt altijd terugverdedigen al is het een bejaarden of klein meisje of gehandicapte. Ik heb wel respect voor andere mensen, maar niet voor mensen die dat niet hebben. Als iemand het niet heeft heb ik dat ook niet voor diegene. Ik behandel mensen op een normale manier, maar wanneer iemand te ver gaat. Ja, dan ga ik niet zielig mee knikken.quote:Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En daar ging je laatste stukje geloofwaardigheid, als je werkelijk goed was had je ook genoeg zelfbeheersing gehad.
Godverdomme gast, na deze post ga jij eens nadenken en komt hier een slotje op. Als je echt op een vechtsport zou zitten, dan zou je de situatie altijd onder controle hebben (of iig vaker) en is de grens wanneer iemand 'aanvalt' (en jij dus volgens jou zeggen terug moet 'aanvallen') veel hoger dan bij een ander iemand, je probeert vechten ten alle tijde te voorkomen, het tegenovergestelde wat jij in je domme hoofd haalt. Welke richting doe je eigenlijk?quote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke vechtleraar je hebt gehad, hoe je in het leven staat, hoe je opgevoed bent. Toen ik klein was en op Karate zat leerde mijn leraar mij dat ik never nooit over me heen moet laten lopen, als iemand je aanvalt altijd terugverdedigen al is het een bejaarden of klein meisje of gehandicapte. Ik heb wel respect voor andere mensen, maar niet voor mensen die dat niet hebben. Als iemand het niet heeft heb ik dat ook niet voor diegene. Ik behandel mensen op een normale manier, maar wanneer iemand te ver gaat. Ja, dan ga ik niet zielig mee knikken.
ik ga dood van t lachen,, ts je bent geweldigquote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke vechtleraar je hebt gehad, hoe je in het leven staat, hoe je opgevoed bent. Toen ik klein was en op Karate zat leerde mijn leraar mij dat ik never nooit over me heen moet laten lopen, als iemand je aanvalt altijd terugverdedigen al is het een bejaarden of klein meisje of gehandicapte. Ik heb wel respect voor andere mensen, maar niet voor mensen die dat niet hebben. Als iemand het niet heeft heb ik dat ook niet voor diegene. Ik behandel mensen op een normale manier, maar wanneer iemand te ver gaat. Ja, dan ga ik niet zielig mee knikken.
Dus mensen die vaak zwakker en weerlozer zijnquote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef noksala het volgende:
Ik heb lichamelijk contact toch voorkomen, of zie ik het nou verkeerd?quote:Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Godverdomme gast, na deze post ga jij eens nadenken en komt hier een slotje op. Als je echt op een vechtsport zou zitten, dan zou je de situatie altijd onder controle hebben (of iig vaker) en is de grens wanneer iemand 'aanvalt' (en jij dus volgens jou zeggen terug moet 'aanvallen') veel hoger dan bij een ander iemand, je probeert vechten ten alle tijde te voorkomen, het tegenovergestelde wat jij in je domme hoofd haalt. Welke richting doe je eigenlijk?
Is dit serieus de beste manier waar jij op kon komen?quote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb lichamelijk contact toch voorkomen, of zie ik het nou verkeerd?
Nee, ik behandel iedereen gelijk. Het feit dat ik mijn leraar bedreigde dat ik zijn botten ga breken, dat ga ik natuurlijk niet echt doen. De leraar weet dat ik dat kan en dat hij wel even moet oppassen. Ik ben misschien een koppig persoon, maar ik heb altijd nog wel respect. Mijn grenzen geef ik altijd duidelijk aan, en het is niet aanteraden over mijn grenzen heen te gaan. En nee ik breek niet meteen botten, een klemmetje of een goede stoot op de ribben.quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dus mensen die vaak zwakker en weerlozer zijnLekkere jongen ben jij!
![]()
Op het moment dat een klein meisje je aanvalt, breek je haar alle botten?
jij jou hobbie, als je tenminste graag een andere school wil zoeken moet je vooral zo doorgaan. Het kan best dat een leraar uit zijn slof schiet, wat eigenlijk niet zou mogen. Maar, wat is er van te voren gebeurd? is de leerling/klas als tig keer gewaarschuwd over de boeken? of toevallig al boeken van een ander vak bij haar ingenomen. Zonder wat meer details kan je niet oordelen over de situatie (eigenlijk hebben we het verhaal van de docent ook nog nodig).quote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef noksala het volgende:
[..]
Nee, ik behandel iedereen gelijk. Het feit dat ik mijn leraar bedreigde dat ik zijn botten ga breken, dat ga ik natuurlijk niet echt doen. De leraar weet dat ik dat kan en dat hij wel even moet oppassen. Ik ben misschien een koppig persoon, maar ik heb altijd nog wel respect. Mijn grenzen geef ik altijd duidelijk aan, en het is niet aanteraden over mijn grenzen heen te gaan. En nee ik breek niet meteen botten, een klemmetje of een goede stoot op de ribben.
Kan jij iets beters verzinnen dan, in precies dezelfde situatie. Op je 14e, en binnen een paar seconden. Vertel...quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Is dit serieus de beste manier waar jij op kon komen?
Meneer, dit gedrag is onacceptabel en dit kunt u niet maken. Ik begrijp niet waarom u dichtbij komt, maar als u iets van plan bent wat niet in uw voorbeeldfucntie past dan zal ik hier zeker werk van maken en het bij een hogere macht voorleggen, wat grotere gevolgen voor u heeft dan u mij in deze luttele seconde kunt toerichten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef noksala het volgende:
[..]
Kan jij iets beters verzinnen dan, in precies dezelfde situatie. Op je 14e, en binnen een paar seconden. Vertel...
Jammer dat je dat niet gedaan had. Mss was het speciaal onderwijs wel iets beter voor je geweest namelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef noksala het volgende:
[..]
Nee, ik behandel iedereen gelijk. Het feit dat ik mijn leraar bedreigde dat ik zijn botten ga breken, dat ga ik natuurlijk niet echt doen. De leraar weet dat ik dat kan en dat hij wel even moet oppassen. Ik ben misschien een koppig persoon, maar ik heb altijd nog wel respect. Mijn grenzen geef ik altijd duidelijk aan, en het is niet aanteraden over mijn grenzen heen te gaan. En nee ik breek niet meteen botten, een klemmetje of een goede stoot op de ribben.
Je hebt de kans op ene fysiek treffen juist verhoogd en jezelf ook nog in een situatie neergezet dat je ''vijand'' een overwicht had.quote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb lichamelijk contact toch voorkomen, of zie ik het nou verkeerd?
Ik ben geen vechtmachine, dat weet ik zelf ook wel. Maar om dan meteen youtube te zegen vind ik ook weer zo overdreven. Er zit namelijk ook iets tussenin.quote:Op maandag 6 september 2010 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Poll: Kent TS echt een vechtsport?
• Alleen van youtube
• Ts is een vechtmachine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dus jij zit tussen een vechtmachine en een computer (waar een youtube scherm op staat) in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:53 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben geen vechtmachine, dat weet ik zelf ook wel. Maar om dan meteen youtube te zegen vind ik ook weer zo overdreven. Er zit namelijk ook iets tussenin.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus jij zit tussen een vechtmachine en een computer (waar een youtube scherm op staat) in.
conclusie: TS zit bij een computerende vechtersbaas op schoot.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus jij zit tussen een vechtmachine en een computer (waar een youtube scherm op staat) in.
conclusie: TS zit bij een computerende vechtersbaas op schoot.
Vreemd, want alle vechtsportleraren die ik ken zeggen juist bij de eerste les altijd dt een ieder die de vechtsport op straat gebruikt, anders dan uit uiterste zelfverdediging, niet meer terug hoeft te komen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef noksala het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:Les nummer 1 is ''beheers is de situatie, je omgeving, je tegenstander en vooral jezelf.'' In de door jouw gegeven situatie beheerste geen enkele en liet je de boel escaleren dat maakt jouw verhaal nu zo ongeloofwaardig.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef noksala het volgende:
Weet je
Mijn gele kaart is ingetrokken, en mijn leraar heeft zijn excuses aangeboden en tegegeven dat hij te ver ging. Ik ben nu de coolste van de klas. Het meisje dat ik gered had, daar heb ik straks een date mee.
Ach het boeit me niet meer wat jullie zeggen over hoe fout ik ben![]()
Ik ben tevreden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |