abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86127593
ja je hebt overdreven agressieve leraren.
Maar mijn ervaring leert me dat het zelden uit het niets komt.

Leraren mogen nooit hun mond boos open trekken, maar leerlingen vinden dat ze wel het recht hebben om met tafels en stoelen te gooien, met deuren te slaan, te schreeuwen en te kankeren.

oh en volgende keer gewoon echt zijn botten breken. zal je nooit meer naar zijn les school hoeven.
  maandag 6 september 2010 @ 15:26:39 #102
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86128369
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

En daar ging je laatste stukje geloofwaardigheid, als je werkelijk goed was had je ook genoeg zelfbeheersing gehad.
Dat ligt er maar net aan welke vechtleraar je hebt gehad, hoe je in het leven staat, hoe je opgevoed bent. Toen ik klein was en op Karate zat leerde mijn leraar mij dat ik never nooit over me heen moet laten lopen, als iemand je aanvalt altijd terugverdedigen al is het een bejaarden of klein meisje of gehandicapte. Ik heb wel respect voor andere mensen, maar niet voor mensen die dat niet hebben. Als iemand het niet heeft heb ik dat ook niet voor diegene. Ik behandel mensen op een normale manier, maar wanneer iemand te ver gaat. Ja, dan ga ik niet zielig mee knikken.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_86135962
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef noksala het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan welke vechtleraar je hebt gehad, hoe je in het leven staat, hoe je opgevoed bent. Toen ik klein was en op Karate zat leerde mijn leraar mij dat ik never nooit over me heen moet laten lopen, als iemand je aanvalt altijd terugverdedigen al is het een bejaarden of klein meisje of gehandicapte. Ik heb wel respect voor andere mensen, maar niet voor mensen die dat niet hebben. Als iemand het niet heeft heb ik dat ook niet voor diegene. Ik behandel mensen op een normale manier, maar wanneer iemand te ver gaat. Ja, dan ga ik niet zielig mee knikken.
Godverdomme gast, na deze post ga jij eens nadenken en komt hier een slotje op. Als je echt op een vechtsport zou zitten, dan zou je de situatie altijd onder controle hebben (of iig vaker) en is de grens wanneer iemand 'aanvalt' (en jij dus volgens jou zeggen terug moet 'aanvallen') veel hoger dan bij een ander iemand, je probeert vechten ten alle tijde te voorkomen, het tegenovergestelde wat jij in je domme hoofd haalt. Welke richting doe je eigenlijk?
  maandag 6 september 2010 @ 19:10:28 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_86136349
quote:

[..]

ik ga dood van t lachen,, ts je bent geweldig _O- _O_
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_86137798
quote:
Dus mensen die vaak zwakker en weerlozer zijn }:| Lekkere jongen ben jij! :{w
Op het moment dat een klein meisje je aanvalt, breek je haar alle botten?
  maandag 6 september 2010 @ 20:22:44 #106
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86139439
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

Godverdomme gast, na deze post ga jij eens nadenken en komt hier een slotje op. Als je echt op een vechtsport zou zitten, dan zou je de situatie altijd onder controle hebben (of iig vaker) en is de grens wanneer iemand 'aanvalt' (en jij dus volgens jou zeggen terug moet 'aanvallen') veel hoger dan bij een ander iemand, je probeert vechten ten alle tijde te voorkomen, het tegenovergestelde wat jij in je domme hoofd haalt. Welke richting doe je eigenlijk?
Ik heb lichamelijk contact toch voorkomen, of zie ik het nou verkeerd?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_86139515
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef noksala het volgende:

[..]

Is dit serieus de beste manier waar jij op kon komen?
  maandag 6 september 2010 @ 20:27:11 #108
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86139644
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dus mensen die vaak zwakker en weerlozer zijn }:| Lekkere jongen ben jij! :{w
Op het moment dat een klein meisje je aanvalt, breek je haar alle botten?
Nee, ik behandel iedereen gelijk. Het feit dat ik mijn leraar bedreigde dat ik zijn botten ga breken, dat ga ik natuurlijk niet echt doen. De leraar weet dat ik dat kan en dat hij wel even moet oppassen. Ik ben misschien een koppig persoon, maar ik heb altijd nog wel respect. Mijn grenzen geef ik altijd duidelijk aan, en het is niet aanteraden over mijn grenzen heen te gaan. En nee ik breek niet meteen botten, een klemmetje of een goede stoot op de ribben.
pi_86140004
Reageer even op mijn post. :)
  maandag 6 september 2010 @ 20:38:59 #110
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_86140175
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef noksala het volgende:

[..]

Nee, ik behandel iedereen gelijk. Het feit dat ik mijn leraar bedreigde dat ik zijn botten ga breken, dat ga ik natuurlijk niet echt doen. De leraar weet dat ik dat kan en dat hij wel even moet oppassen. Ik ben misschien een koppig persoon, maar ik heb altijd nog wel respect. Mijn grenzen geef ik altijd duidelijk aan, en het is niet aanteraden over mijn grenzen heen te gaan. En nee ik breek niet meteen botten, een klemmetje of een goede stoot op de ribben.
jij jou hobbie, als je tenminste graag een andere school wil zoeken moet je vooral zo doorgaan. Het kan best dat een leraar uit zijn slof schiet, wat eigenlijk niet zou mogen. Maar, wat is er van te voren gebeurd? is de leerling/klas als tig keer gewaarschuwd over de boeken? of toevallig al boeken van een ander vak bij haar ingenomen. Zonder wat meer details kan je niet oordelen over de situatie (eigenlijk hebben we het verhaal van de docent ook nog nodig).

Als de situatie daadwerkelijk zo is zoals jij beschrijft, dan heb je best het recht om er iets van te zeggen. Echter de toon die je aanslaat is niet van toepassing op de situatie of de omstandigheid. Iedere docent kan namelijk wel een leerling aan het janken krijgen alleen is dat het doel wat je hebt als docent? Stoer doen met botten breken enzo is gewoon van raar puber-gedrag. Slaat nergens op en niemand die er ook maar van onder de indruk raakt, ik in ieder geval niet! Daarbij weet je soms niet wat er nog meer zou kunnen spelen wat er die dag is gebeurd. Misschien is het nieuw voor je, maar docenten zijn zoals alle andere mensen op Aarde gewoon doodnormale mensen die ook gevoel hebben en vaak heel veel voor hun leerlingen over hebben om ze een stukje verder te helpen.

Dus wat jij nu zou moeten doen is na de les op een rustige manier de situatie met de docent bespreken. Neem daar zelf initiatief voor en dat is dus meer dan alleen een mailtje sturen. Daarbij zijn er in een les twee belangrijke taken. De taak voor de docent om goed les te geven, inhoudelijk te weten waar het over gaat en de rol va nde leerlingen om er voor te zorgen dat de docent de mogelijkheid krijgt om goed les te kunnen geven. Als dit inhoudt dat je de vragen maakt, dan moet je de vragen maken.
Where's my fear???
pi_86140484
Dat mensen nog serieus op TS gaan reageren ook :')__!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 6 september 2010 @ 22:25:04 #112
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86146257
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:

[..]

Is dit serieus de beste manier waar jij op kon komen?
Kan jij iets beters verzinnen dan, in precies dezelfde situatie. Op je 14e, en binnen een paar seconden. Vertel...
pi_86148711
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef noksala het volgende:

[..]

Kan jij iets beters verzinnen dan, in precies dezelfde situatie. Op je 14e, en binnen een paar seconden. Vertel...
Meneer, dit gedrag is onacceptabel en dit kunt u niet maken. Ik begrijp niet waarom u dichtbij komt, maar als u iets van plan bent wat niet in uw voorbeeldfucntie past dan zal ik hier zeker werk van maken en het bij een hogere macht voorleggen, wat grotere gevolgen voor u heeft dan u mij in deze luttele seconde kunt toerichten.
pi_86148937
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef noksala het volgende:

[..]

Jammer dat je dat niet gedaan had. Mss was het speciaal onderwijs wel iets beter voor je geweest namelijk.
pi_86149837
Poll: Kent TS echt een vechtsport?
Alleen van youtube
Ts is een vechtmachine
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_86149978
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef noksala het volgende:

[..]

Je hebt de kans op ene fysiek treffen juist verhoogd en jezelf ook nog in een situatie neergezet dat je ''vijand'' een overwicht had.

Beter was geweest,

Meneer, u staat nu wel heel dichtbij
stap naar achter doen of eventueel gaan zitten

-Edit-
Ik ben verre een vechtkunstenaar wel beheers ik Aikido op een fatsoenlijk niveau, daarnaast een half jaar Krav Maga technieken geleerd om mezelf weerbaar te kunnen maken in mijn soms gevaarlijke vak (horeca). Les nummer 1 is ''beheers is de situatie, je omgeving, je tegenstander en vooral jezelf.'' In de door jouw gegeven situatie beheerste geen enkele en liet je de boel escaleren dat maakt jouw verhaal nu zo ongeloofwaardig.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kandijfijn op 06-09-2010 23:47:20 ]
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:53:18 #117
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86152208
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Poll: Kent TS echt een vechtsport?
Alleen van youtube
Ts is een vechtmachine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben geen vechtmachine, dat weet ik zelf ook wel. Maar om dan meteen youtube te zegen vind ik ook weer zo overdreven. Er zit namelijk ook iets tussenin.
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:36:52 #118
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86152972
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:53 schreef noksala het volgende:

[..]

Ik ben geen vechtmachine, dat weet ik zelf ook wel. Maar om dan meteen youtube te zegen vind ik ook weer zo overdreven. Er zit namelijk ook iets tussenin.
Dus jij zit tussen een vechtmachine en een computer (waar een youtube scherm op staat) in.

conclusie: TS zit bij een computerende vechtersbaas op schoot.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:56:30 #119
66083 Platina
78th Element
pi_86155017
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dus jij zit tussen een vechtmachine en een computer (waar een youtube scherm op staat) in.

:{ :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:26:09 #120
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86163623
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:56:51 #121
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_86164824
quote:

[..]

Vreemd, want alle vechtsportleraren die ik ken zeggen juist bij de eerste les altijd dt een ieder die de vechtsport op straat gebruikt, anders dan uit uiterste zelfverdediging, niet meer terug hoeft te komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_86165451
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:Les nummer 1 is ''beheers is de situatie, je omgeving, je tegenstander en vooral jezelf.'' In de door jouw gegeven situatie beheerste geen enkele en liet je de boel escaleren dat maakt jouw verhaal nu zo ongeloofwaardig.
_O_
pi_86168036
_O- TS _O-

Ik zie het al voor me: Een 14 jarig jongetje die met piepstem tegen z'n leraar zegt dat ie z'n botten zal breken _O- _O-

Technisch gezien heeft de leraar niets verkeerd gedaan. Oke, dat schrift had ie niet moeten gooien maar ik heb leraren ook wel eens iets zien gooien (krijtjes) en taalgebruik gehoord dat niet echt gepast was. Maar hij heeft niet aan jou of aan dat meisje gezeten dus je kan 'm niets maken.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:03:16 #124
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86172545
Weet je

Mijn gele kaart is ingetrokken, en mijn leraar heeft zijn excuses aangeboden en tegegeven dat hij te ver ging. Ik ben nu de coolste van de klas. Het meisje dat ik gered had, daar heb ik straks een date mee.

Ach het boeit me niet meer wat jullie zeggen over hoe fout ik ben :')
Ik ben tevreden zo.
pi_86172761
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef noksala het volgende:
Weet je

Mijn gele kaart is ingetrokken, en mijn leraar heeft zijn excuses aangeboden en tegegeven dat hij te ver ging. Ik ben nu de coolste van de klas. Het meisje dat ik gered had, daar heb ik straks een date mee.

Ach het boeit me niet meer wat jullie zeggen over hoe fout ik ben :')
Ik ben tevreden zo.
_O- ..... en toen werd je wakker?! :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')