abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 01:52:28 #1
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86079329
Ik heb sinds het begin van het schooljaar een agressieve leraar voor Biologie. Van de week vond gebeurde er iets waarvan ik nu toch even een topic wil maken.

Een meisje zat tijdens de Biologie les nog even snel wat woordjes voor Engels te leren, omdat we daarna meteen een SO hadden. Dus de leraar betrapte haar en hij scheeuwde keihard door de klas: BEN JE NOU GODVERDOMME MET EEN ANDER VAK BEZIG!, KOM HIER!. Toen moest ze haar bio schrift laten zien, en ze had nog niet zoveel geschreven. Toen begon die vent meteen: JIJ BLIJFT TOT HALF 5 NA!. Daarna smeet hij zo haar schrift tegen de muur aan.

Dat was voor mij de drempel. Dus ik stond op en ik zei: Ey gedraag je man, het is niet jou schrift, DOE NORMAAL!. Toen kijk hij me heel eng aan en liep op me af. Dus ik zei: Nog 1 stap dichterbij en ik breek al je botten in je lichaam. Hij begon meteen de schreeuwen: JA GELE KAART HALEN GODVERDOMME, EN VIERKANT ROOSTER HELE WEEK. Dus ik gehoorzaamde maar en pakte me tas en spullen en liep de klas uit. Nu moet ik de hele volgende week tot iets van kwart voor 5 op school zitten. :(

Mijn vraag is of een leraar zich wel zo mag gedragen, volgensmij gaat het echt veel te ver. Spullen van leerlingen tegen de muur gooien, en de hele tijd schreeuwen. Moet ik dit tegen mijn mentor zeggen? Of stel ik me te veel aan, en moet ik gewoon die straf gaan lijden?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  zondag 5 september 2010 @ 01:54:07 #2
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86079354
Wat jij zei mag in ieder geval niet , maar je leraar is wel iets te opgefokt inderdaad...
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86079358
Nee doe een melding bij de onderwijsinspectie.
Gestoorde leerkrachten zijn geen goed voorbeeld nml voor hun leerlingen.
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_86079367
Meisje vind je nu leuk. :)

O Ja, een kaartsysteem voor scholen. :')

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 01:57:51 ]
  zondag 5 september 2010 @ 01:54:34 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_86079371
Wat zei je decaan/mentor/rector toen je dit verhaal vertelde?
Tics van je petten.
pi_86079379
En dan ga je 's nachts om bijna 2 uur op zaterdag pas een topic openen?

Goeie timing enzo
  zondag 5 september 2010 @ 01:55:28 #7
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86079391
Nu zitten jullie samen in het nablijflokaal. How cute O+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 5 september 2010 @ 01:58:11 #8
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86079437
Ik heb nog helemaal geen actie ondernomen, omdat ik niet weet of dit nou mag of niet. Wat ik zei was uit verdediging want hij stond al best dichtbij, en ik werd een beetje bang van zijn hoofd. Je mag jezelf toch verdedigen als het echt nodig is?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_86079449
--> PUB
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 5 september 2010 @ 02:00:15 #10
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86079471
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:58 schreef r_one het volgende:
--> PUB
Nee, ik wil weten of die leraar het recht heeft zich zo te gedragen.
pi_86079530
Ik heb ook zo'n leraar voor Biologie gehad. :{ Hij schold je gewoon uit en greep je beet.
Past zijn naam hierop: Br.......ch
pi_86079674
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:00 schreef noksala het volgende:

[..]

Nee, ik wil weten of die leraar het recht heeft zich zo te gedragen.
Ik neem aan dat je niet op een ggggristelijke school zit.

Behoudens dat zie ik geen echt onoirbare praktijken. Zulks in tegenstelling tot jouw taalgebruik.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 5 september 2010 @ 02:16:45 #13
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86079773
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet op een ggggristelijke school zit.

Behoudens dat zie ik geen echt onoirbare praktijken. Zulks in tegenstelling tot jouw taalgebruik.
Ow, nou is het opeens mijn schuld. Als hij nog dichterbij kwam dan had ik serieus zijn botten gebroken, uit zelfverdediging. Als een leraar zich niet kan gedragen, dan mag daar gewoon iets van gezegt worden. Ik ben niet zo'n pussy dat lekker mee gaat knikken, ik vond het gewoon te ver gaan. Je had er bij moeten zijn, het meisje moest huilen, en ook een nieuwe schrift gaan kopen want die hoeken zijn helemaal kapot.
  zondag 5 september 2010 @ 02:20:59 #14
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86079861
Jezelf verdedigen als je klappen ontvangt en dreigen botten te breken als je je bedreigd voelt zijn toch hele verschillende dingen. Als je 'm echt wilde naaien had je de leraar geprovoceerd, klein steekje is vaak genoeg om iemand in zo'n situatie op de kast te jagen. Zorg wel dat je niet gaat beledigen of schelden, dan ben je dom bezig.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 5 september 2010 @ 02:51:54 #15
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_86080277
Ik vind jou ook behoorlijk agressief, misschien moet je samen met je leraar op woedebeheersingscursus.
pi_86080279
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:16 schreef noksala het volgende:
Ow, nou is het opeens mijn schuld.
Inderdaad.
quote:
Als hij nog dichterbij kwam dan had ik serieus zijn botten gebroken, uit zelfverdediging.
Uit zelfverdediging :')
Serieus zijn botten breken :')__!
quote:
Als een leraar zich niet kan gedragen, dan mag daar gewoon iets van gezegt worden.
Met de nadruk op "gewoon" :')
quote:
Ik ben niet zo'n pussy dat lekker mee gaat knikken, ik vond het gewoon te ver gaan. Je had er bij moeten zijn, het meisje moest huilen, en ook een nieuwe schrift gaan kopen want die hoeken zijn helemaal kapot.
Oh noes, een nieuw schrift :')
Want de hoeken zijn helemaal kapot :')__!
.
pi_86081143
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]
:N nee niet schuld van TS
quote:
[..]
In een bankschroef, vraag ik me dan af, of met je blote handen, of?... vragen.....
quote:
[..]
Als iemand over de scheef gaat dan mag je daar 'gewoon' wat van zeggen ja. Dat jij dat niet durft is dan weer een ander verhaal ;)
quote:
Ja het gaat ook om een schrift.. Pfff je klinkt als een oud wijf. No offence.

TS heeft gelijk maar had niet moeten dreigen met botten breken want dat is bijzonder kinderachtig.
  zondag 5 september 2010 @ 04:02:46 #18
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86081152
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

[..]

[..]

Haha ik weet al precies wat voor type jij bent, je leraar neukt jou in je kont en jij zegt: Maakt niet uit yoh ^O^
  zondag 5 september 2010 @ 04:06:31 #19
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86081188
Ik zei het niet voor niks. Ik wil ook niet graag mensen pijn doen, als ik het niet gezegt had weet ik veel wat hij voor gekke dingen wou proberen. Die leraar weet dat ik een martial artist ben, en toen ik zei dat hij moest stoppen deed hij dat ook. Ik deed het dus op hem te beschermen.
pi_86081205
edit : mss had noksala toch wat meer gelijk dan ik dacht ...
pi_86081214
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:06 schreef noksala het volgende:
Ik zei het niet voor niks. Ik wil ook niet graag mensen pijn doen, als ik het niet gezegt had weet ik veel wat hij voor gekke dingen wou proberen. Die leraar weet dat ik een martial artist ben, en toen ik zei dat hij moest stoppen deed hij dat ook. Ik deed het dus op hem te beschermen.
dude :{w you must be a troll

of een ninja
  zondag 5 september 2010 @ 04:23:00 #22
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86081287
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:02 schreef Nemephis het volgende:

In een bankschroef, vraag ik me dan af, of met je blote handen, of?... vragen.....

Ja het gaat ook om een schrift.. Pfff je klinkt als een oud wijf. No offence.

TS heeft gelijk maar had niet moeten dreigen met botten breken want dat is bijzonder kinderachtig.
Op dat moment dacht ik aan een block (Wing Chun), vervolgens draai ik achteruit onder zijn arm door daarna een duwtje tegen zijn hoofd en hij valt zachtjes op de grond (Aikido), wanneer hij dan op de grond ligt maak ik het af met een simpele polsklem (jui jitsu). Ik ga natuurlijk niet meteen een kettingstoot op zijn neus geven, zo stom ben ik ook weer niet.

Dat met die schrift, tja et klinkt kinderachtig. Toch vind ik het niet kunnen andermans eigendom kapot te maken, alleen maar omdat ze wat Engelse woordjes wou leren.

Misschien komt het ook wel omdat ik vroeger op een Christelijke basisschool heb gezeten, daar schreeuwde de leraar nooit, alles werd opgelost door middel van uitpraten. Als je gewend bent aan die mooie manier van met elkaar omgaan, en er staat opeens een schreeuwende gorilla voor je neus.

Maargoed even terug naar het moment, wat zouden jullie dan doen: Je zit in de klas, en een leraar gaat te ver. Jij zegt daar iets van, en hij kom heel dreigend op je aflopen. Vertel me dan: Wat is het eerste wat in je opkomt? Wat zou je doen?
pi_86081300
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:06 schreef noksala het volgende:
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 04:26:16 ]
pi_86081354
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:02 schreef Nemephis het volgende:
Als iemand over de scheef gaat dan mag je daar 'gewoon' wat van zeggen ja.
Dat zeg ik toch.
.
pi_86081360
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:08 schreef Nemephis het volgende:
edit : mss had noksala toch wat meer gelijk dan ik dacht ...
Ehm ... je bedoelt? noksala? :?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')