echt welquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind je echt een ontzettend tof mens
En ik denk dat prupke en PK dat wel met me eens zijn
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb twee homokatten![]()
Ze stonden net alletwee op het raamkozijn naar buiten te kijken (want daar hangen de kleden, dus ze zijn zwaar beledigd dat ze nu alleen nog maar op de krabpaal en op de bank kunnen liggen), geven ze elkaar op hetzelfde moment een likje, dus tong tegen tong
![]()
Whut?quote:
Zolang het de katten in mijn huis zijn die tongen, en niet de mannen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met tongende kerels in een huis zitten
Liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ze stonden net alletwee op het raamkozijn naar buiten te kijken (want daar hangen de kleden, dus ze zijn zwaar beledigd dat ze nu alleen nog maar op de krabpaal en op de bank kunnen liggen), geven ze elkaar op hetzelfde moment een likje, dus tong tegen tong
![]()
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef prupke het volgende:
nog nieuwe uitspattingen van ut belgische stel?
Vroegerquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordt
Vroeger zat ie op de kast of in de hangmat als ik thuis kwam, nu op de koelkast, op de bank, op tafel... overal.
Nu ligt ie naast me op een kussen, eerder vanavond knorrend en kroelend op schoot
Vrijer = (voor sjefke) op zijn gemak en vertrouwdquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, behalve dat Sjefke steeds vrijer wordt
Vroeger zat ie op de kast of in de hangmat als ik thuis kwam, nu op de koelkast, op de bank, op tafel... overal.
Nu ligt ie naast me op een kussen, eerder vanavond knorrend en kroelend op schoot
Hij is gewoon perfect terecht gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Vrijer = (voor sjefke) op zijn gemak en vertrouwd
ies alleen maar goed
Dit lees ik nu pas!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ja, schoon uitgeliktquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef brunette82 het volgende:
![]()
geweldig zeg! Echt alles is op van het gehakt?
deugnietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |