haha .quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Mooie hotelletjes/Guesthouses hoor Anne!
De PDF'jes al kunnen uitprinten?
We halen het niet af, we laten het gewoon decadent brengenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef AnneX het volgende:
haha .
De driedubbele hoeveelheid papier is er wel doorheen met proefdraaien.
Geen afhaal hier, wel een ict nerd sinds kort als overbuurman.
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.quote:
Doet ze goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Trusten! Ik had ook een heerlijke dag.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Ik heb het in de bios gezien, het mooiste kwam na de pauze, de blues.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
Blijft lekkere muziek, dat groepje komt er denk ik wel.
Noemen zich The (rolling) Stones.
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
Leuk dit soort dingen. ALthans ik vind het leuk.
Ik niet. Ik denk me gek. Doodstraf? Levenslang?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
Leuk dit soort dingen. ALthans ik vind het leuk.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |