haha .quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Mooie hotelletjes/Guesthouses hoor Anne!
De PDF'jes al kunnen uitprinten?
We halen het niet af, we laten het gewoon decadent brengenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef AnneX het volgende:
haha .
De driedubbele hoeveelheid papier is er wel doorheen met proefdraaien.
Geen afhaal hier, wel een ict nerd sinds kort als overbuurman.
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.quote:
Doet ze goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Trusten! Ik had ook een heerlijke dag.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Ik heb het in de bios gezien, het mooiste kwam na de pauze, de blues.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
Blijft lekkere muziek, dat groepje komt er denk ik wel.
Noemen zich The (rolling) Stones.
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
Leuk dit soort dingen. ALthans ik vind het leuk.
Ik niet. Ik denk me gek. Doodstraf? Levenslang?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.
Het kan aan mij liggen. Maar 'leuk' vind ik een verkeerd woord.....quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
De herlezing is leuk. Het taalgebruik van toen in de kamer etc etc. Het taalgebruik van 1972 in 2010 horen dan kan je zien dat er een hoop veranderd is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen. Maar 'leuk' vind ik een verkeerd woord.....
Dan zou ik nog niet leuk zeggen...quote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Omdat het een toneelstuk is gebruik ik eerder leuk dan interessant. Interessant is het zeker.
Enquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
Klein flesje Malt Famous Grouse uit de collectie van Pee inschenkt.
Yupquote:Op zondag 5 september 2010 01:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Leukste was eigenlijk de foto's naast de hofvijver.
P die heb jij vast wel gezien toch?
Ik zou bijna denken dat je nog niet helemaal wakker bentquote:
Moet je je goeie bed verhuizenquote:Op zondag 5 september 2010 08:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen. Zover het goed valt te noemen. Te weinig geslapen en veldbed ligt heel wat minder fijn dan mijn eigen bedje. Zo maar eens op staan
quote:
Volgend weekend, nog even geprobeerd maar mijn 2x1,60 matras paste niet in mijn koffer. Moet nog gaan kiezen welk ledikant ik ga nemen. Er is hier namelijk eentje van auping achter geblevenquote:
ga ik eens even doornemen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben jij / zijn jullie wel eens geweest daaro? / rotjeknor modus.
eerste 2 dagen:
http://www.villadaffodil.com
daarna:
http://www.venushotel.net
vervolgens:
http://www.bakkhos.com en
http://www.doktorunevi.com
Vervolgens terug naar het eerste bescheiden verblijf en 3 dagen op een gulet en daarna weer naar huis.
Ik ben errug benieuwd !
Allemaal geregeld via Turkije-online.
Golf^& Bluezz doen daar de Italiëreis van en zo kwam ik op deze link.
Leuk hé: fok.
quote:Op zondag 5 september 2010 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge allemaal!
Wij gaan zo richting strandfamiliebijeenkomst in Bakkum aan zee
Heb je al gebeld steer?quote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spring in een bad vol met scheermesjes Sunnie!
Ik mis het als kiespijnquote:Op zondag 5 september 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
TOch best saai zo'n zondag zonder voetbal
Ik heb al de hele week een extra deken over mijn zomerdekbed liggen, en ik heb mijn bedsokjes alweer aanquote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het herfstdekbed idd van stal halen, had het koud onder m'n zomerdekbed.
Ik krijg bij jouw opdrachten altijd de neiging om: fotooooo! te roepenquote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
weer naar DH, Uitmarkt is er en ik promoot de Haagse studentenpas. Compleet in groen/gele outfit incl. pruik. En jij Isa?
Kan wel even langs de uitmarkt rijdenquote:Op zondag 5 september 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg bij jouw opdrachten altijd de neiging om: fotooooo! te roepen![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan wel even langs de uitmarkt rijden
Waar blijven de foto'squote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
weer naar DH, Uitmarkt is er en ik promoot de Haagse studentenpas. Compleet in groen/gele outfit incl. pruik. En jij Isa?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een moeilijk gesprek met een oude vriend aan het voeren waar ik al maandenlang niet mee praat. Toch wel fijn om dat eens uit te pratenHij begon met: was je boos op me? En ik: ik ben nog steeds boos op je
quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een moeilijk gesprek met een oude vriend aan het voeren waar ik al maandenlang niet mee praat. Toch wel fijn om dat eens uit te pratenHij begon met: was je boos op me? En ik: ik ben nog steeds boos op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Had hij maar naar de meet moeten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Ja, primaquote:Op zondag 5 september 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
hoe is 't trouwens met de Engelsman?
quote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Spring in een bad vol met scheermesjes Sunnie!
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Den_Haag het volgende:Ja, mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schijn na maanden weer te snurkenquote:Op zondag 5 september 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wat lijkt het lekker weer buiten, maar het is best koud zeg. Is de zomer dan echt voorbij?Vanmorgen vroeg wakker geworden omdat ik maar bleef snotteren en niezen, ik vraag me af welke boom of plant daar voor verantwoordelijk is
Anti-hooikoortspilletje genomen en nu gaat het eindelijk weer.
En ik ga maar eens wow spelen; al zo lang niet gedaan
Heb je niet zo'n zin om te helpen nee?quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen
Wel fijn Isa, dat je met die vriend aan t praten bent.. Zou ik ook moeten doen met een 'vriend', maar ik ben te koppig en hij ook, dus dat zit er niet in.
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen.. Mn huisgenootje is aan t verhuizen, maar heb niet zo'n zin om te helpenEn vanavond ga ik naar Jacqueline Govaert, dus ben sowieso wel laat thuis.. Denk dat ik het maar rustig aan ga doen vanmiddag
Morgen begint school gewoon....
T zou wel goed voor mn karma zijnquote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n zin om te helpen nee?![]()
Waarover zou je dan met een vriend willen praten?quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Wel fijn Isa, dat je met die vriend aan t praten bent.. Zou ik ook moeten doen met een 'vriend', maar ik ben te koppig en hij ook, dus dat zit er niet in.
Leukquote:Op zondag 5 september 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Voor de honkbalfans Neptunus - Amsterdam live op de NOS.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je niet zo'n zin om te bellen nee?![]()
Nouja beetje zelfde als met isa, maandenlang niet gesproken en nog steeds kwaad op hemquote:Op zondag 5 september 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waarover zou je dan met een vriend willen praten?
Zoveel ruimte neem ik toch niet in beslag?quote:Op zondag 5 september 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz geniet van je badAlleen heb je meer ruimte
Eigenlijk andersom, want het is in Amsterdam. Maar Neptunus had de eerste slagbeurt, vandaar dat het zo in beeld wordt gebracht.quote:Op zondag 5 september 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Voor de honkbalfans Neptunus - Amsterdam live op de NOS.
Spannend dat het morgen dan allemaal echt begintquote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen.. Mn huisgenootje is aan t verhuizen, maar heb niet zo'n zin om te helpenEn vanavond ga ik naar Jacqueline Govaert, dus ben sowieso wel laat thuis.. Denk dat ik het maar rustig aan ga doen vanmiddag
Morgen begint school gewoon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |