haha .quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Mooie hotelletjes/Guesthouses hoor Anne!
De PDF'jes al kunnen uitprinten?
We halen het niet af, we laten het gewoon decadent brengenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef AnneX het volgende:
haha .
De driedubbele hoeveelheid papier is er wel doorheen met proefdraaien.
Geen afhaal hier, wel een ict nerd sinds kort als overbuurman.
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.quote:
Doet ze goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die maakt Amsterdam onveilig met die jarige vent van haar.
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Trusten! Ik had ook een heerlijke dag.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
zo we duiken lekker ons waterbedje in. Morgen eerst naar de broer van de mr en daarna lunchen bij mijn zus. Vandaag was iig een heerlijke dag.. Slaap lekker allemaal.
Ik heb het in de bios gezien, het mooiste kwam na de pauze, de blues.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
Blijft lekkere muziek, dat groepje komt er denk ik wel.
Noemen zich The (rolling) Stones.
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
Leuk dit soort dingen. ALthans ik vind het leuk.
Ik niet. Ik denk me gek. Doodstraf? Levenslang?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
NU op politiek24 een herlezing over de 'Drie van Breda'. Is een onderdeel van de museumnach in De Haag.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen hun vrijlating heb ik destijds nog gedemonstreerd.
Het kan aan mij liggen. Maar 'leuk' vind ik een verkeerd woord.....quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
De herlezing is leuk. Het taalgebruik van toen in de kamer etc etc. Het taalgebruik van 1972 in 2010 horen dan kan je zien dat er een hoop veranderd is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen. Maar 'leuk' vind ik een verkeerd woord.....
Dan zou ik nog niet leuk zeggen...quote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Omdat het een toneelstuk is gebruik ik eerder leuk dan interessant. Interessant is het zeker.
Enquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
Klein flesje Malt Famous Grouse uit de collectie van Pee inschenkt.
Yupquote:Op zondag 5 september 2010 01:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Leukste was eigenlijk de foto's naast de hofvijver.
P die heb jij vast wel gezien toch?
Ik zou bijna denken dat je nog niet helemaal wakker bentquote:
Moet je je goeie bed verhuizenquote:Op zondag 5 september 2010 08:53 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen. Zover het goed valt te noemen. Te weinig geslapen en veldbed ligt heel wat minder fijn dan mijn eigen bedje. Zo maar eens op staan
quote:
Volgend weekend, nog even geprobeerd maar mijn 2x1,60 matras paste niet in mijn koffer. Moet nog gaan kiezen welk ledikant ik ga nemen. Er is hier namelijk eentje van auping achter geblevenquote:
ga ik eens even doornemen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben jij / zijn jullie wel eens geweest daaro? / rotjeknor modus.
eerste 2 dagen:
http://www.villadaffodil.com
daarna:
http://www.venushotel.net
vervolgens:
http://www.bakkhos.com en
http://www.doktorunevi.com
Vervolgens terug naar het eerste bescheiden verblijf en 3 dagen op een gulet en daarna weer naar huis.
Ik ben errug benieuwd !
Allemaal geregeld via Turkije-online.
Golf^& Bluezz doen daar de Italiëreis van en zo kwam ik op deze link.
Leuk hé: fok.
quote:Op zondag 5 september 2010 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge allemaal!
Wij gaan zo richting strandfamiliebijeenkomst in Bakkum aan zee
Heb je al gebeld steer?quote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spring in een bad vol met scheermesjes Sunnie!
Ik mis het als kiespijnquote:Op zondag 5 september 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
TOch best saai zo'n zondag zonder voetbal
Ik heb al de hele week een extra deken over mijn zomerdekbed liggen, en ik heb mijn bedsokjes alweer aanquote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zal het herfstdekbed idd van stal halen, had het koud onder m'n zomerdekbed.
Ik krijg bij jouw opdrachten altijd de neiging om: fotooooo! te roepenquote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
weer naar DH, Uitmarkt is er en ik promoot de Haagse studentenpas. Compleet in groen/gele outfit incl. pruik. En jij Isa?
Kan wel even langs de uitmarkt rijdenquote:Op zondag 5 september 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg bij jouw opdrachten altijd de neiging om: fotooooo! te roepen![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan wel even langs de uitmarkt rijden
Waar blijven de foto'squote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
weer naar DH, Uitmarkt is er en ik promoot de Haagse studentenpas. Compleet in groen/gele outfit incl. pruik. En jij Isa?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een moeilijk gesprek met een oude vriend aan het voeren waar ik al maandenlang niet mee praat. Toch wel fijn om dat eens uit te pratenHij begon met: was je boos op me? En ik: ik ben nog steeds boos op je
quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een moeilijk gesprek met een oude vriend aan het voeren waar ik al maandenlang niet mee praat. Toch wel fijn om dat eens uit te pratenHij begon met: was je boos op me? En ik: ik ben nog steeds boos op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Had hij maar naar de meet moeten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Ja, primaquote:Op zondag 5 september 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
hoe is 't trouwens met de Engelsman?
quote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Spring in een bad vol met scheermesjes Sunnie!
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Den_Haag het volgende:Ja, mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schijn na maanden weer te snurkenquote:Op zondag 5 september 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wat lijkt het lekker weer buiten, maar het is best koud zeg. Is de zomer dan echt voorbij?Vanmorgen vroeg wakker geworden omdat ik maar bleef snotteren en niezen, ik vraag me af welke boom of plant daar voor verantwoordelijk is
Anti-hooikoortspilletje genomen en nu gaat het eindelijk weer.
En ik ga maar eens wow spelen; al zo lang niet gedaan
Heb je niet zo'n zin om te helpen nee?quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen
Wel fijn Isa, dat je met die vriend aan t praten bent.. Zou ik ook moeten doen met een 'vriend', maar ik ben te koppig en hij ook, dus dat zit er niet in.
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen.. Mn huisgenootje is aan t verhuizen, maar heb niet zo'n zin om te helpenEn vanavond ga ik naar Jacqueline Govaert, dus ben sowieso wel laat thuis.. Denk dat ik het maar rustig aan ga doen vanmiddag
Morgen begint school gewoon....
T zou wel goed voor mn karma zijnquote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n zin om te helpen nee?![]()
Waarover zou je dan met een vriend willen praten?quote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Wel fijn Isa, dat je met die vriend aan t praten bent.. Zou ik ook moeten doen met een 'vriend', maar ik ben te koppig en hij ook, dus dat zit er niet in.
Leukquote:Op zondag 5 september 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Voor de honkbalfans Neptunus - Amsterdam live op de NOS.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je niet zo'n zin om te bellen nee?![]()
Nouja beetje zelfde als met isa, maandenlang niet gesproken en nog steeds kwaad op hemquote:Op zondag 5 september 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waarover zou je dan met een vriend willen praten?
Zoveel ruimte neem ik toch niet in beslag?quote:Op zondag 5 september 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz geniet van je badAlleen heb je meer ruimte
Eigenlijk andersom, want het is in Amsterdam. Maar Neptunus had de eerste slagbeurt, vandaar dat het zo in beeld wordt gebracht.quote:Op zondag 5 september 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Voor de honkbalfans Neptunus - Amsterdam live op de NOS.
Spannend dat het morgen dan allemaal echt begintquote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen.. Mn huisgenootje is aan t verhuizen, maar heb niet zo'n zin om te helpenEn vanavond ga ik naar Jacqueline Govaert, dus ben sowieso wel laat thuis.. Denk dat ik het maar rustig aan ga doen vanmiddag
Morgen begint school gewoon....
Wij nemen gewoon te veel ruimte in om ook nog iemand anders erbij te hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef golfer het volgende:
Zoveel ruimte neem ik toch niet in beslag?
quote:Op zondag 5 september 2010 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk andersom, want het is in Amsterdam. Maar Neptunus had de eerste slagbeurt, vandaar dat het zo in beeld wordt gebracht.
Leuk. Eindelijk weer eens live aandacht voor honkbal.
Nou dat valt nou ook wel meequote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Isabeau het volgende:
(alhoewel Bluezz wel steeeeeds minder ruimte inneemt)
quote:Op zondag 5 september 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat valt nou ook wel mee
Wat wel nieuw is en een redelijke eye-opener is dat ik in bad mijn full monty weer kan zien & makkelijker scheren
Voorheen ging dat niet meer en moest het op gevoel![]()
Neef Boor, deze post moest je maar niet lezen
Ik ga een stukkie lopen denk ikquote:Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ga je mee een stukkie fietsen Aure? Lekker ff je hoofd leegmaken voor het nieuwe schooljaar begint
*rasp*quote:Op zondag 5 september 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat valt nou ook wel mee
Wat wel nieuw is en een redelijke eye-opener is dat ik in bad mijn full monty weer kan zien & makkelijker scheren
Voorheen ging dat niet meer en moest het op gevoel![]()
Neef Boor, deze post moest je maar niet lezen
Ze hebben mijn klacht gelezen.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef golfer het volgende:
Intussen dus maar even de Deense frikadeller voorbereiden en kruiden.
Zijn ze ook.quote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
ze zien erop dat plaatje op de wiki echt vies uitmaar volgens mij zijn ze best lekker
Mooie leeftijd.quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef borisz het volgende:
Het was even stil maar magere Hein heeft weer toegeslagen.
Cobra-Schilder Corneille(88) overleden.
Kutquote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef borisz het volgende:
Bij zusje? http://www.deduckenburg.nl/bijzusje.aspquote:Op zondag 5 september 2010 17:27 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk geluncht bij zusjewas erg gezellig.
lekker nog een eind gewandeld met zijn allen, dus ook neefjes mee natuurlijk.
Nu eens beetje luieren en straks lekker franse uiensoep maken
Hoe lang heb je gedaan over Arnhem-Almere, Vork? En je kan nooit een heel erg slechte conditie hebben als je dat hebt gefietstquote:Op zondag 5 september 2010 17:53 schreef Vork het volgende:
Wat een prachtig fietsweer was het dit weekend en wat een slechte conditie heb ik toch. Maargoed, het is weer volbracht de tocht naar Almere en terug en dat allemaal voor een verjaardag.
Was dat toen al?quote:Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gedaan over Arnhem-Almere, Vork? En je kan nooit een heel erg slechte conditie hebben als je dat hebt gefietst
Met dank aan Lein kwamen we er net achter dat we ons 1-jarig jubileum gemist hebben
(we vroegen ons ineens af wanneer we elkaar eigenlijk hadden ontmoet en na wat speurwerk las ik op Fok dat Lein me op 2 september had afgezet op Schiphol)
Heen 90 km in 4 uur (want ik reed verkeerdquote:Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoe lang heb je gedaan over Arnhem-Almere, Vork? En je kan nooit een heel erg slechte conditie hebben als je dat hebt gefietst
Met dank aan Lein kwamen we er net achter dat we ons 1-jarig jubileum gemist hebben
(we vroegen ons ineens af wanneer we elkaar eigenlijk hadden ontmoet en na wat speurwerk las ik op Fok dat Lein me op 2 september had afgezet op Schiphol)
Wanneer begint dat festijn?quote:Op zondag 5 september 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, je hebt een goede conditie Vork. Dat ga je nodig hebben met het helpen verhuizen![]()
.
Ja, jeetje, als je daarna al moe bent dan moet je absoluut wat aan je conditie gaan doen hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 18:45 schreef Vork het volgende:
Heen 90 km in 4 uur (want ik reed verkeerd). Terug 78 km in 3 uur en een kwartier ofzo. Maar het viel me gewoon een beetje tegen, ook hoe ik me tijdens en na het fietsen voelde. Dat kan beter.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
Bah, ik kreeg een berichtje van die ene vriendin en opeens moet ik weer huilen om alles wat er is gebeurd.. Het heeft nog niet echt een plekje gekregen..
Ok, ik noteer het even, maar ik weet niet of ik ook daadwerkelijk kan, maar ik denk van wel.quote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
Vanaf 20 september de sleutel. De planning is 2 oktober.
Met het OV is het iets van ruim 2 uur van deur tot deur in dit geval. Je kunt op een aantal plekken prima binnendoor fietsen, waardoor de fietsroute sowieso al een stuk korter is dan wanneer ik dat met een auto zou doen (als dat al een optie voor mij zou zijn).quote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, jeetje, als je daarna al moe bent dan moet je absoluut wat aan je conditie gaan doen hoor!
Valt me niets tegen overigens iets over 3 uur om in Almere te komen (zonder verkeerd te fietsen) Met het OV kan je er soms ook zo lang over doen
We zitten bij de burenquote:Op zondag 5 september 2010 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, wat lullen jullie weinig vandaagBen een dagje weg en er zijn maar twee paginas bij
En dat doe je met een tikkie teveel wijn op zeg maar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We zitten bij de burenen we eten daar, Lein maakt spaghetti carbonara nu en ik assisteer haar een beetje
ja heb ik !quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiensoep.. die moet ik binnen kort ook eens zelf maken. Als je een goed recept voor me hebt, hou ik me aanbevolen DE![]()
@ Aure
copy --> paste --> word --> opslaan! Dank!quote:Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja heb ik !
uien snijden in ringen. grote klont roomboter in de pan, uiene erbij en zeker 45 minuten laten stoven (af en toe losroeren) zodat ze bruin, gecarameliseerd bijna en dus zalig zoet worden. Dan een scheut port erbij, even laten prutten en dan runderbouillon, laurierblad en wat tijm erbij. half uurtje sudderen en klaar.
heb gruyere geraspt en erin gemikt, dus heerlijke kaassmaak bij de zoete uiensoep
(normaal maak ik gruyerebroodjes erbij maar daar had ik nu geen zin in)
Ok thanx, alleen vind ik het wel handig iets van hoeveelheden te weten voor een 1e keer makenquote:Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja heb ik !
uien snijden in ringen. grote klont roomboter in de pan, uien erbij en zeker 45 minuten zachtjes laten stoven met de deksel erop (af en toe losroeren) zodat ze bruin, gecarameliseerd bijna en dus zalig zoet worden. Dan een scheut port erbij, even laten prutten en dan runderbouillon, laurierblad en wat tijm erbij. half uurtje sudderen en klaar.
heb gruyere geraspt en erin gemikt, dus heerlijke kaassmaak bij de zoete uiensoep
(normaal maak ik gruyerebroodjes erbij maar daar had ik nu geen zin in)
vandaag deed ik zo een 500 gram uienringen, een klont boter van 60-70 gram?, scheut port (geen idee, ik schonk gewoon, niet al te veel iig anders overheerst t) en zo'n 600 ml bouillon, 1 laurierblaadje en een plukje tijm.quote:Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok thanx, alleen vind ik het wel handig iets van hoeveelheden te weten voor een 1e keer maken
enjoyquote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok thanx!! Gebruik ik dat als uitgangspunt
Hihi, net alsof je zo doet:quote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ons huisje bevond zich achter de duinen:
http://crondor.net/~robin(...)Panorama%20-%201.jpg
Geen direct plaatje. Het is een panorama van 5000 pixels breed.
Jaa haha dat gevoel had ik ook een beetjequote:Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, net alsof je zo doet:bijna dan
Weet ik wel zekerquote:
Ok...vergeef me maareh...quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen zijn Hagenezen best asociaal... jatten gewoon lolly's uit mn bakik roep ze gewoon terug en zeg dat ze eerst moeten vragen en daarna geef ik. zelfs mensen van 40-50-60 hoor... gelukkig vandaag geen hangjongeren gehad, die waren helemaal vervelend en asociaal maar goed, ik ben ook niks gewend misschien als boerinnetje
Hieronder een foto'tje! (ik ben degene met haar voor mn ogen
)
[ afbeelding ]
dátquote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
geweldig!!
Jullie zien er uit als een vreemd soort oempaloempa's of zo![]()
haha, sommigen vroegen of ik Kloontje was uit het Land van Ooitquote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
geweldig!!
Jullie zien er uit als een vreemd soort oempaloempa's of zo![]()
Mjah ik vind het ook niet raar dat ik er nog om moet huilen.. En als ik er om wil huilen dan doe ik dat ook gewoon.. Het kwam nu alleen echt heel plotseling, ik was de hele dag gewoon in een normaal humeur en ik lees haar berichtje en mn gedachten gingen echt meteen naar 2 maanden terug en de tranen bleven maar komen.. Ik vind het wel mooi hoe jij dat verwoord trouwens.. Dat het een wond is.. Zo is het denk ik wel ja.quote:Op zondag 5 september 2010 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto Annie, en FF
Aure, dat kan ook niet hoor, zo snel al 'een plekje'.
Daar geloof ik trouwens niet in, in plekjes wat overleden kindjes betreft... het blijft voor altijd een wond, en als daar -weer- aan 'gekrabd' wordt doet het pijn en dat is logisch.
ben ik blij om lieverdquote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
FFJe maakt mn avond weer een beetje goed
wat een gave camera heb jij zegquote:Op zondag 5 september 2010 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
2 andere foto's voor de liefhebber:
http://www.flickr.com/photos/rbakels/4960477999/
http://www.flickr.com/photos/rbakels/4960469845/
Ik moet nog naar een optredenquote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben ik blij om lieverd![]()
doe rustig aan vnv!
dat is alleen maar leuk tochquote:Op zondag 5 september 2010 20:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik moet nog naar een optredenMaar dat komt wel goed
jahaha de gemeente geeft ons pizza en patat en agent trakteerde me vnv omdat ik zo'n honger had op een McDonalds menu, maar volgende week kan ik weer gewoon normaal etenquote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef DarkElf het volgende:
mooi zo ff, nu nog even een beetje goed gaan eten en dan is alles weer goed
ik plaagde je ook maar een beetje hoorquote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaha de gemeente geeft ons pizza en patat en agent trakteerde me vnv omdat ik zo'n honger had op een McDonalds menu, maar volgende week kan ik weer gewoon normaal eten
quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Mjah ik vind het ook niet raar dat ik er nog om moet huilen.. En als ik er om wil huilen dan doe ik dat ook gewoon.. Het kwam nu alleen echt heel plotseling, ik was de hele dag gewoon in een normaal humeur en ik lees haar berichtje en mn gedachten gingen echt meteen naar 2 maanden terug en de tranen bleven maar komen.. Ik vind het wel mooi hoe jij dat verwoord trouwens.. Dat het een wond is.. Zo is het denk ik wel ja.
maar je hebt wel gelijk. met een optreden eet je gek. overdags pas 's avonds een patatje ofzo en als je 's nachts moet dansen daarna even langs de tankstation om sandwiches te kopen en soms chips erbij om te knabbelen zodat je niet in slaap valt achter het stuur. normaal is dit 1x per week en dat geeft niks alleen afgelopen 2 weken erg druk gehad. komende weken 1 optreden per week (gewoon zaterdagavond/nacht)quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik plaagde je ook maar een beetje hoor
ja? lijkt me best lekker hoor, alleen kan ik helaas niet tegen teveel zoetstoffen. Chocomel light vind ik ook lekker. verschil met Optimel is dat Chocomel nog halfvol is maar beide is zonder suikerquote:
Neequote:
beter toch? dan kun je het blijven drinken...quote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee
Leuk voor de lekker, maar er zit evenveel energie in als een halve snee brood.
Goury komt me bekend voorquote:Op zondag 5 september 2010 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
2 andere foto's voor de liefhebber:
http://www.flickr.com/photos/rbakels/4960477999/
http://www.flickr.com/photos/rbakels/4960469845/
Begrijp jij waarom er dan toch nog bouillonblokjes ingaan voor de smaak?quote:
echt waar? ik dacht max. 4 dagen ofzoquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef AnneX het volgende:
oh ja, de sandwiches bij het tankstation zijn wel 2 - twee - weken houdbaar volgens zeer goed ingelichte bron ( bij de leverancier) Wat zit daar dan voor voedzaams in?
Kun je volgens mij beter twee boterhammen pindakaas meenemen.
waarom kook je zoutarm?quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef AnneX het volgende:
Inkoken doet het vanzelf wel met uren trekken.
Zout erin gooien doe ik niet.
Ik kook zoutarm, vandaar de tuinkruidenbouillonblokjes . / woordwaarde
wie heeft foute vrienden?quote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
Foute vrienden, is dat niet stiekem een aflevering van 30 minuten met Arjan Ederveen
Tja, ik hoorde dat.quote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? ik dacht max. 4 dagen ofzoik let altijd op tht, pak het achterste pak. en die van Johma zijn net wat luxer (en duurder), en die vind ik best lekker! sla, tomaat, vleeswaren en lekker sausje
Omdat ik nog griezel van de scheppen zout die moeders bij de aardappelen en groente deed.quote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waarom kook je zoutarm?
(ik kook niet echt strikt zoutarm maar let er zeker wel op)
zou zo maar kunnenquote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik nog griezel van de scheppen zout die moeders bij de aardappelen en groente deed.
Een soort verlaat puberen en afzetten, misschien?
ziet er leuk uit. leuk programma? hier staat boer zoekt vrouw aanquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/9791775/Teledoc%3A_Foute_vrienden/
hoop het. ik hoop dat ik de goede sandwiches koop. sommige sandwiches vullen voor geen meter maar anderen zijn juist erg voedzaamquote:Op zondag 5 september 2010 21:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde dat.
Ms. leveren zij niet aan alle tankstations?!
Hier een nummer uit de soundtrack van The Pacific. Hans Zimmer blijft toch wel een beetje de koning der dramatisch en bombastisch klinkende soundtracksquote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. leuk programma? hier staat boer zoekt vrouw aan
Het is een soort real life Jiskefet, het heeft wel ietsquote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. leuk programma? hier staat boer zoekt vrouw aan
Voedzaam? Ik denk dat je bedoelt dat ze vullen, echt voedzaam zijn 'verse' dingen die 2 weken goed blijven, niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
hoop het. ik hoop dat ik de goede sandwiches koop. sommige sandwiches vullen voor geen meter maar anderen zijn juist erg voedzaam
Okquote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog niets. Behalve die pano aan elkaar rijgen.
Dat dusquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voedzaam? Ik denk dat je bedoelt dat ze vullen, echt voedzaam zijn 'verse' dingen die 2 weken goed blijven, niet echt
Veel van Jiskefet was gebaseerd op het echt bestaan van dit soort types.quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
Het is een soort real life Jiskefet, het heeft wel iets
Maar waarom moet dat dan en hoe bepaal je dat?quote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Okik zou een tikkie contrast toevoegen
quote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Okik zou een tikkie contrast toevoegen
Waarom? Nou....het MOET niet. Puur persoonlijke smaak. Ik vind het plaatje an sich ietwat vlak.quote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat dan en hoe bepaal je dat?
In photoshop belichting aanpassen - niveau's (of levels in het Engels).quote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat dan en hoe bepaal je dat?
Nou, dat is wel deels smaak natuurlijk. Maar op mij komt het over alsof de kleuren iets fletser zijn dan ze in het eggie waren en dat zou ik dan dus iets bij stellen. Beetje uitproberen hoe ver je met de schuifjes moet gaanquote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik weet de software maar meer de waarom je het zou doen en hoe je het ziet...
Omdat je meer contrast krijgt en de waas eruit kunt halen die digitale foto's vaak hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik weet de software maar meer de waarom je het zou doen en hoe je het ziet dat je het moet doen...
Anthraxx, jij weet veel van auto's toch?quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Nog niets. Behalve die pano aan elkaar rijgen.
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik dat niet wil dan zet ik ze niet online. Maar goed, als ik tijd heb zal ik eens prutsen. Of bij Pdehoog langs gaan voor brownies en een cursus
.
Inderdaad, over de brownies kan ik weinig zeggen maar kaas heeft baat gehad bij de cursus. Fotografie-cursus, maar tochquote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat laatste is altijd de moeite waard natuurlijk![]()
Dat probeer ik. Wat is er mis?quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anthraxx, jij weet veel van auto's toch?
DAT bedoel ik dusquote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat je meer contrast krijgt en de waas eruit kunt halen die digitale foto's vaak hebben.
Voor het idee even heel snel (met excuses dat ik met mijn poten aan je foto zit):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad, over de brownies kan ik weinig zeggen maar kaas heeft baat gehad bij de cursus. Fotografie-cursus, maar tochP is een goeie leraar
Kan je vertellen dat hij ook killer brownies maaktquote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad, over de brownies kan ik weinig zeggen maar kaas heeft baat gehad bij de cursus. Fotografie-cursus, maar tochP is een goeie leraar
Wordt wel na volgend weekend dan denk ik. Moet ik zelf wat meebrengen, behalve de laptop met foto's?quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent welkom hoorWhiskybrownies?
In FOT zou ik al afgebrand zijn zeker?quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DAT bedoel ik dusHet komt net wat lekkerder uit. Maar verder is het helemaal jouw smaak, Anthrax. Als jij het zo mooi vind, dan hebben wij niet te zeuren
Jezelf?quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wordt wel na volgend weekend dan denk ik. Moet ik zelf wat meebrengen, behalve de laptop met foto's?
Who cares, het gaat om jouw vakantieherinneringquote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In FOT zou ik al afgebrand zijn zeker?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar wat meer kennis kan geen kwaad. Jullie zijn meer proquote:Op zondag 5 september 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om jouw vakantieherinnering
Nee, niet bewust denk ikquote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Neuh...je foto's zijn iig scherp
En er zit een idee van een compositie in
Dat is niet altijd het geval bij FOT
Maar ik vermoed stiekem een beetje de invloed van V2 hier?
Mooi!quote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch vakantiefoto's aan het spammen zijn. Op de knietjes met ministatief.
Nou ja, ik vind het jammer als je er niet uithaalt wat er gewoon al in zitquote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar wat meer kennis kan geen kwaad. Jullie zijn meer pro.
Okquote:
Och.. in 2006 in Cornwall deden we ook maar wat, maar het blijven prachtige foto's van een geweldige vakantie ook al zijn ze verre van perfectquote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar wat meer kennis kan geen kwaad. Jullie zijn meer pro.
Praag? Ik vind hem wel tof btwquote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 5 september 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkDan ben je een natuurtalent
Of je hebt stiekem gewoon naar andere foto's zitten kijken
Serieus, jouw foto's zijn beter dan wat je van de gemiddelde beginner in FOT ziet hoor
![]()
Old Town Squarequote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Praag? Ik vind hem wel tof btwDat soort dingen vergeet ik dus altijd he
Ministatiefje bij me maar vergeet laag bij de grond te gaan
quote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Old Town Square![]()
Ik snapshot wat af op vakantie.
Experiment geslaagdquote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Coolmaar er zitten ook kut foto's tussen. Maar ik moet eerst de selectie nog maken
. Er waren meer mensen benieuwd
. En die pano was bedoeld als experiment.
Ik heb het nu na 25 jaar nog, alleen het slijt wel een beetjequote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Aure het volgende:
Mjah ik vind het ook niet raar dat ik er nog om moet huilen.. En als ik er om wil huilen dan doe ik dat ook gewoon.. Het kwam nu alleen echt heel plotseling, ik was de hele dag gewoon in een normaal humeur en ik lees haar berichtje en mn gedachten gingen echt meteen naar 2 maanden terug en de tranen bleven maar komen.. Ik vind het wel mooi hoe jij dat verwoord trouwens.. Dat het een wond is.. Zo is het denk ik wel ja.
Nou ik moet van schoonpa (die heeft tijdens de vakantie mijn auto een beetje verzorgd) de olie bijvullen, want die is bijna helemaal leeg. Maar wat voor olie moet ik nemen dan? Er zijn zoveel soorten...quote:
Afbranden, nee. Pek en veren eerderquote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Oe steer, die luchtquote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Merk, bouwjaar en type van de auto?quote:Op zondag 5 september 2010 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik moet van schoonpa (die heeft tijdens de vakantie mijn auto een beetje verzorgd) de olie bijvullen, want die is bijna helemaal leeg. Maar wat voor olie moet ik nemen dan? Er zijn zoveel soorten...
Vraagt mijn zus net op msn : wat is een Jiskefetquote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
Het is een soort real life Jiskefet, het heeft wel iets
Zeker weer aan het proberen de voorbij lopende meisjes onder de rokjes te fotograferen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
*block*quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraagt mijn zus net op msn : wat is een Jiskefet
Tsja, de handleiding zit er niet bij ben ik bangquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, dat staat of op je motor blok of in je handleiding. Elke auto heeft andere eisen en dat is ook afhankelijk van temperatuur en klimaat. Weet je het echt niet zeker? Bel de garage om advies. Of Google selectief (dwz, lees goed met meerdere bronnen).
De Kever moet 15W40 in, maar mag niet synthetisch zijn.
Zo zijn al onze foto'squote:Op zondag 5 september 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Och.. in 2006 in Cornwall deden we ook maar wat, maar het blijven prachtige foto's van een geweldige vakantie ook al zijn ze verre van perfect
Versnellingsbak heeft andere oliequote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mitsubishi Colt 2001. Benzine automaat?
Nieuwere auto's hebben in het motor compartiment een plaatje met info over de soorten vloeistoffenquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, de handleiding zit er niet bij ben ik bang
Ja maar ehm... Ik neem aan dat als ik nieuwe olie in het olie-reservoir gooi (dus niet daar waar de peilstok zit) dat dat niet in de versnellingsbak komt? Is dat niet een ander reservoir?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Experiment geslaagdEn je maakt al een selectie. Dat lukt ze in FOT ook niet altijd
Motorcompartiment=onder de motorkap?quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwere auto's hebben in het motor compartiment een plaatje met info over de soorten vloeistoffen. Probeer dat eens?
Daar kom je niet eens bij zonder krikquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ehm... Ik neem aan dat als ik nieuwe olie in het olie-reservoir gooi (dus niet daar waar de peilstok zit) dat dat niet in de versnellingsbak komt? Is dat niet een ander reservoir?
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Motorcompartiment=onder de motorkap?
Ik vind de antenne wel lekker eigenwijsquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto beschouw ik als een van mijn beste foto's tot nu toe. 2004in Yalta, Krim, Oekraine. Hij kan wat bijgesneden worden, maar ik heb gewoon een goed gevoel bij deze foto.
Oh dat is goed nieuwsquote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, LeinPC heeft de grote watersnoodramp van Aug2010 zonder kleerscheuren overleefd
quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, LeinPC heeft de grote watersnoodramp van Aug2010 zonder kleerscheuren overleefd
Ik vind hem ook wel vetquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto beschouw ik als een van mijn beste foto's tot nu toe. 2004in Yalta, Krim, Oekraine. Hij kan wat bijgesneden worden, maar ik heb gewoon een goed gevoel bij deze foto.
Ja, hiermee konden we Oekraine 1, 2 én 3 ontvangen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind de antenne wel lekker eigenwijs
Zij is toch ook van de vorige eeuw ?quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraagt mijn zus net op msn : wat is een Jiskefet
Lekker plaatjequote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleuren mooi steerquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet hoe het voelt. Wij hebben er 2 jaar last van gehad tot het verhuizen...quote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is goed nieuws
Ik zou er geloof ik aardig ziek van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |