neem je die tochquote:
Hij is de bestequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
Carlton is de baas der eckte bazen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Carlton is de baas der eckte bazen.
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
die draadlozequote:
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld van
een beeld zoals ik zelden zie. kijk immers niet vaak in de spiegel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik schaam me ook niet voor mijn tekortkomingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.Anti-helden.
genotsknotsquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat moet ik daarmee? ik heb het niet gevolgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |