Het feit dat de rookmelder ergens weggestopt in de kast ligt, doet vermoeden dat TS het niet zoveel uitmaaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:33 schreef grindfreakje het volgende:
Jij hebt liever een brandalarm dat één keer piept dat de batterij leeg is, en daarna geen signaal meer geeft?
Of hij denkt dat de kast vol puin als eerste in de hens vliegt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het feit dat de rookmelder ergens weggestopt in de kast ligt, doet vermoeden dat TS het niet zoveel uitmaakt
Dat is nog best logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Of hij denkt dat de kast vol puin als eerste in de hens vliegt.
Omdat je tijdens een verhuizing geen zin hebt om alles uit elkaar te gaan halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom laat je dan ook in vredesnaam de batterijen erin zitten als je ze ergens in de kast flikkert
Voorspellende exemplaren zijn er idd nog niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef tho_Omas het volgende:
Eigelyk best dom want als hy afgaat is er al vuur en is het al te laat :S sukkels
Ik had het een half jaar geleden. Ik wist ook niet waar het vandaan kwam. Mijn melder hangt drie en een halve meter hoog. ( Heb een viede(?) als zolder ). Heb mij rotgezocht om drie uur snachtsquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef Sorella het volgende:
Bij mijn buren heeft het een maand geduurd voordat ze erachter kwamen dat het hun rookmelder was die piepte en dat ding hangt gewoon aan het plafond
Zoiets?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had het een half jaar geleden. Ik wist ook niet waar het vandaan kwam. Mijn melder hangt drie en een halve meter hoog. ( Heb een viede(?) als zolder ). Heb mij rotgezocht om drie uur snachts.
Gisternacht ging de volgende. Die hangt beneden, maar herkende het geluidje direct gelukkig.
Ja en dan voornamelijk het gepiep wanneer hij op de salontafel ligt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |