Ze hebben die 450 euro vast al 100x terug verdiend door goedkope zaterdagkrachten in te hurenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Omnifacer het volgende:
Jammer voor de winkel, moeten ze hun werk maar goed doen. Lekker in je zak steken.
en hoequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef benx het volgende:
Fout van de supermarkt, alleen de desbetreffende cassiere zal problemen krijgen met het kasverschil ()
Welk kasverschil, staat gewoon verkeerd in de computer, dus zij heeft dr werk gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef benx het volgende:
Fout van de supermarkt, alleen de desbetreffende cassiere zal problemen krijgen met het kasverschil ()
Nee, want het product staat wel juist vermeld op de kassabon, alleen staat de punt verkeerd in het bedragquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef Xcalibur het volgende:
Als het zo in de computer staat is het gewoon goed, heeft de cassiere ook geen kasverschil
Ik zou het erop houden dat het labeltje verkeerd was
Het is toch niet haar schuld dat er een foute barcode opgeplakt is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef benx het volgende:
Het waren geen boodschappen als in van de supermarkt, welke winkel het wel was ga ik hier niet loslaten, maar het heeft iets met een verbouwing te maken :-)quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef welkominspace het volgende:
waarom doe je btw voor 600 boodschappen?
en hoe krijg je dat thuis?
Uhm.. nee, want er zal geen kasverschil zijn. Alle producten staan op het bonnetje, en TS heeft gepind. Wat kan de cassiere fout hebben gedaan dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef benx het volgende:
dat dus!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef SHERMAN het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig naar het waar en wat...
Het is helemaal geen diefstal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Bill_E het volgende:
als het een grote winkel keten is.. Fuck it.. Maargoed het is wel diefstal, kun je erzelf mee leven?
Volgens de wet misschien niet, maar er is ook nog zoiets als waarde en normen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het is helemaal geen diefstal.
Hoe kan het betalen van de door de winkel gehanteerde prijs nou diefstal zijn?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Bill_E het volgende:
als het een grote winkel keten is.. Fuck it.. Maargoed het is wel diefstal, kun je erzelf mee leven?
Kwestie van de kassabon bewaren en de klant kan gewoon aantonen dat hij betaald heeft voor het product. Een weerwoord inde zin van "Maar als klant moet je weten dat de betaalde prijs niet reëel is" is in zo'n geval ook altijd waardeloos.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:59 schreef Palomar het volgende:
Kan natuurlijk wel dat ze de fout snel ontdekken en uitzoeken welke pinpassen of klantenkaarten allemaal dat artikel gekocht hebben. Op die manier kunnen ze je misschien wel achterhalen en het geld proberen terug te vorderen.
volgens mij mogen ze dat niet doen hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:59 schreef Palomar het volgende:
Kan natuurlijk wel dat ze de fout snel ontdekken en uitzoeken welke pinpassen of klantenkaarten allemaal dat artikel gekocht hebben. Op die manier kunnen ze je misschien wel achterhalen en het geld proberen terug te vorderen.
Misgunner.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Bill_E het volgende:
Dus bij een grote winkelketen mag het wel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Bill_E het volgende:
Dat zou dan 9.95 moeten zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, was dan wel niet in een bouwmarkt maar in een schoenenwinkel waar ze pinbedragen nog 'handmatig' aansloegen op zo'n apparaatje. Ook daar werd de komma verkeerd gezet, betaalde ik geen 99.50 maar 9.50. Kwam er thuis pas achter, ben teruggegaan en kreeg ze voor de helft van de prijs![]()
Nu is 100 euro wel een kleiner bedrag dan 600 euro, maar je zou allicht terug kunnen gaan naar de winkel en kijken wat ze doen.
Nee, je kreeg ze voor 10% van de prijs maar besloot zelf dat je dit te weinig vond en bent terug gegaan om een donatie van ¤ 40,- te doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Yannick567 het volgende:
ben teruggegaan en kreeg ze voor de helft van de prijs![]()
Neehoor, ik lees gewoon meequote:
was het een supermarkt ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Neehoor, ik lees gewoon mee![]()
Maar ik ga niet loslaten wat ik heb gekocht en/of waar.
Bouwwinkel, dus Gamma, Ikea, Kwantun, misschien Makro ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was het een supermarkt ofzo?
dat kun je toch wel kwijt,wat voor een soort winkel het is?
Yeah right, niet dus. Dat kunnen ze niet maken. Als ze dat wel doen, verliezen ze ze dat sowieso op juridisch vlak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef kree het volgende:
Ik zou het lekker laten gaan, hou je gewoon van de domme.
In het ergste geval bellen ze je op dat je nog moet betalen.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bouwwinkel, dus Gamma, Ikea, Kwantun, misschien Makro ofzo.
Het is geen diefstal. Ts heeft het niet bewust gedaan. Wat als je het bonnetje nou gewoon weg had gedonderd en er niet naar om had gekeken ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Bill_E het volgende:
ah ,deze post gemistquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Het waren geen boodschappen als in van de supermarkt, welke winkel het wel was ga ik hier niet loslaten, maar het heeft iets met een verbouwing te maken :-)
Multimate kan ook nog. Of Praxis, Formido, Karwei, Hubo, Doeland, Big Boss, Hornbach danwelFixet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bouwwinkel, dus Gamma, Ikea, Kwantun, misschien Makro ofzo.
verwijder jij dit topic?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:19 schreef Espex het volgende:
Wie kijkt er nou op het bonnetje thuis? Dat heb je gewoon niet gezien als ze ooit nog wat komen vragen.
en dan moeten ze alsnog betalen, sowieso zou ik het niet to juridische stappen laten komen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Yeah right, niet dus. Dat kunnen ze niet maken. Als ze dat wel doen, verliezen ze ze dat sowieso op juridisch vlak.
Ben er inderdaad een aantal express vergeten, anders blijf ik gaan. Vandaar de "ofzo" .quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Multimate kan ook nog. Of Praxis, Formido, Karwei, Hubo, Doeland, Big Boss, Hornbach danwelFixet.
tot zover deze reclameboodschappen
Ik waardeer je eerlijkheid, maar ik zou dat niet doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
en dan moeten ze alsnog betalen, sowieso zou ik het niet to juridische stappen laten komen.
Mocht de winkel het opmerken en er achteraan willen gaan (wat al denk ik niet zo is), dan komen ze toch eerst naar TS met het verzoek om te betalen.
Mocht mij dit overkomen dan zou ik wel betalen als de winkel achter me aan zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |