Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.
Over de kwaliteit van de foto het was slecht weer ik heb nog geen ervaring.
Nee joh, da's gewoon zijn hoofd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij vindt Jip ons niet zo leuk![]()
Mooi beessie
maar, maar, maar, Nikon...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
fijn tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
quote:
Ga je dat haken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn toch
hier weer een nieuw haakprojectje
[ afbeelding ]
overigens is vanavond met grote ballonnen een show/optocht waar k naar toe ga, ook gaaf lijkt me
yepz, dan heb ik ook flora in huisquote:
fauna?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, dan heb ik ook fauna in huisen die kan niet kapot gaan
eentje op batterijenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht al, interessante orchidee wordt dat
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren was Jip een beetje chagrijnig.
Die kop van Jip!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.
Over de kwaliteit van de foto het was slecht weer ik heb nog geen ervaring.
Stomme kerelsquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik liep net terug naar mijn huis van het boodschappen doen. Ik moet dan altijd eerst een weg oversteken en een parkeerterrein overlopen voor ik bij m'n huis ben. Rijdt er ineens een auto achter me en stopt naast me. Dus ik kijken, is het een taxibusje en de chauffeur vroeg of ik bekend was in de buurt. Ik gaf dus aan dat ik een beetje bekend was, maar niet echt qua straatnamen.
Vraagt hij waar de dichtstbijzijnde sexclub isEn schaterlachende mannen achterin. Dus ik heb ze maar even doorverwezen naar de coffeeshop één straat verderop
![]()
Je maakt wat mee in zo'n durrepie
En het liep allemaal al richting de dertig, hè. Ongelofelijkquote:
Bestaan er überhaupt sexclubs daar in jouw buurt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik liep net terug naar mijn huis van het boodschappen doen. Ik moet dan altijd eerst een weg oversteken en een parkeerterrein overlopen voor ik bij m'n huis ben. Rijdt er ineens een auto achter me en stopt naast me. Dus ik kijken, is het een taxibusje en de chauffeur vroeg of ik bekend was in de buurt. Ik gaf dus aan dat ik een beetje bekend was, maar niet echt qua straatnamen.
Vraagt hij waar de dichtstbijzijnde sexclub isEn schaterlachende mannen achterin. Dus ik heb ze maar even doorverwezen naar de coffeeshop één straat verderop
![]()
Je maakt wat mee in zo'n durrepie
Nee joh, die gasten zagen mijn gewoon lopen en wilden een lolletje uithalen, denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt sexclubs daar in jouw buurt?
Mosselen, lekker! Ik heb ze al gehad een weekje geleden, jumquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
We gaan hier zometeen de eerste mosselen van dit seizoen proberen.
lekker op z'n italiaans, met veel knoflook, tomaten, wijn en peterselie.
Ze zien er in ieder geval goed uit.![]()
heerlijk weer hier de hele dag, lekker weer eens buiten zitten!
Tja, te sneu en waarschijnlijk durven ze dan ook nog eens alleen maar omdat ze in groepsverband zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En het liep allemaal al richting de dertig, hè. Ongelofelijk
Net als die twee kerels bij dat station laatst waar ik jou ophaaldequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, die gasten zagen mijn gewoon lopen en wilden een lolletje uithalen, denk ik![]()
Ik liep net het parkeerterrein daar op, waar jij me altijd afzet, weet je wel.
Ja hahahaha, beetje dat niveau denk ik ja!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als die twee kerels bij dat station laatst waar ik jou ophaalde
Giechelen als wijven, deden ze.
Ik stond laatst in mijn auto op Goodbye te wachten bij een station. En verderop zat een jongen te wachten, ook zijn zijn auto. Toen durfde hij uiteraard nog niets te zeggen, maar je had hem moeten horen toen zijn vriend eenmaal was aangekomen en bij hem in de auto zatquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, te sneu en waarschijnlijk durven ze dan ook nog eens alleen maar omdat ze in groepsverband zijn.
IJsland album FTW!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Mededeling: Het vakantie foto album is klaar!![]()
![]()
![]()
3 pogingen, in totaal ruim 12 uur met z'n tweetjes geknutseld, maar hert ding is besteld.
dat ken ik jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit onder een dekentje op de bank![]()
Maar dat doe ik ook zodra het kan, zit gewoon lekker
cool !quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Dat hoofd van Jip!![]()
Maar ik weet dat hij een peperkoekenheeft.
Mededeling: Het vakantie foto album is klaar!![]()
![]()
![]()
3 pogingen, in totaal ruim 12 uur met z'n tweetjes geknutseld, maar hert ding is besteld.
Ik ga om 22.35 uur Birthday Girl kijken. Die trailer ziet er echt tof uit:quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Van 1300 naar 160 foto's -> 5 uurquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
IJsland album FTW!
Twáálf uur geknutseld? Hoe groot is je album dan? Hoeveel foto's?
Dekentje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
das zooooo frustiquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van 1300 naar 160 foto's -> 5 uur
Vloeken op site die niet wil laden -> 1 uur
160 foto's ombouwen tot leuk album -> 5 uur.![]()
We hebben 50 pagina's.![]()
Ik zit hier lekker met kat op schoot en blauwe fluffy sokken aan.Herfst kan best leuk zijn.
![]()
Er is niet veel op tv, ik kijk nu naar The Living daylights.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga om 22.35 uur Birthday Girl kijken. Die trailer ziet er echt tof uit:
Are you a giraffe?
Yes!
Oh jesus...
Ned3quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor komt er sowieso niks op tv. Ik kijk online nog wel wat
is nog TVLab?quote:
The September Issue, bedoel je?quote:
Was het wat?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The September Issue, bedoel je?
Die heb ik al gezien!
Ja, is goed! Al vond ik dus die bios in Rotterdam ook leukquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Gb, we moeten binnenkort weer eens naar Pathe Arena, ik vond het wel wat daar.
Draait er nog iets chickflickerigs? Oh, die ene metDrew Barrymore
Die met Julia lijkt me echt een zalige film.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is goed! Al vond ik dus die bios in Rotterdam ook leuk![]()
Die met Drew lijkt me echt hemels! En anders later over een paar weken ofzo die met Julia Roberts!
Ik heb laatst trouwens "He's just not that into you" gekocht, misschien stop ik die zo wel even in de dvd-speler
Ja, maar er van dromen mag soms wel eens toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met Julia lijkt me echt een zalige film.
Al is het een wat gevaarlijke film, want van zulke films wil ik dus altijd mijn baan opzeggen, eigenlijk gewoon álles in Nederland opzeggen en ook naar Bali vertrekken
Ultieme chickflick!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst trouwens "He's just not that into you" gekocht, misschien stop ik die zo wel even in de dvd-speler
Ja, dat! Ik zou er echt teveel watje voor zijn. Ik heb mijn zekerheden nodig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar er van dromen mag soms wel eens toch?![]()
Het echt doen is weer een tweede
Ja, seksehquote:
quote:
Ja, en die Alex zit straks weer in die film met Drew.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die quotes uit die film ook zo lekker en zó waar.
Die vrouwen die altijd overal redenen en excuses voor gaan bedenken
Gigi: Maybe his grandma died or maybe he lost my number or is out of town or got hit by a cab...
Alex: Or maybe he is not interested in seeing you again.
Ja, welke vrouw is daar niet achter gekomen op een gegeven momentquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Gigi: We are all programmed to believe that if a guy acts like a total jerk that means he likes you.
Alex: So trust me when I say if a guy is treating you like he doesn't give a shit, he genuinely doesn't give a shit. No exceptions.
Mjah, en toch is het ook weer niet helemáál waar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, welke vrouw is daar niet achter gekomen op een gegeven moment![]()
Ik zie gewoon een hoofd van een "ex" voor me, hoe erg
Nouja, laten we zo zeggen. Die zoentjes willen ze dan meestal nog welquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, en toch is het ook weer niet helemáál waar.
Want het 'meisjes plagen zoentjes vragen' van vroegah is ook gewoon nog steeds vaak waar
Maar da's vast niet helemaal wat ze bedoelen idd met die quote. Daar wordt vast op lomper gedrag gedoeld.
Mevrouw Wintour heeft het zelf goedgekeurd, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef APK het volgende:
Die Vogue-docu is het ook niet helemaal als je niet into fashion bent.
Ik had een hoop gebitch verwacht.
Ik kan mijn aandacht er ook niet echt bij houdenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef APK het volgende:
Die Vogue-docu is het ook niet helemaal als je niet into fashion bent.
Ik had een hoop gebitch verwacht.
Ja, inderdaad. APK, wat vind jij er nou van?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan mijn aandacht er ook niet echt bij houden
Het gedrag van mannen met Gb bespreken hier is interessanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jahahaha, en dan krijgt ze zo'n voicemail van die jongen die zingt. Zoooo liefquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Mary: I had this guy leave me a voicemail at work, so I called him at home, and then he emailed me to my BlackBerry, and so I texted to his cell, and now you just have to go around checking all these different portals just to get rejected by seven different technologies. It's exhausting.
Ik heb ooit een 'goodbye' smiley gemaakt, effe zoeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Het gedrag van mannen met Gb bespreken hier is interessanter
Dammit, nu wil ik die film ook weer zienquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jahahaha, en dan krijgt ze zo'n voicemail van die jongen die zingt. Zoooo lief![]()
En dan belt hij haar per ongeluk nog een keer en zingt hij iemand met een andere naam toe![]()
![]()
Die ontwijkt heel handig het gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. APK, wat vind jij er nou van?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 'goodbye' smiley gemaakt, effe zoeken.
Wauwquote:
We gaan hem wel een keer samen kijken binnenkort. Neem ik hem mee of kom jij hier ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, nu wil ik die film ook weer zien
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Die ontwijkt heel handig het gespreksonderwerp.
Jaaaaaaaaaaaaaa, lekker op mannen bitchenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We gaan hem wel een keer samen kijken binnenkort. Neem ik hem mee of kom jij hier ofzo![]()
Hihihihihi, oh dat wordt leuk
Je staat nu buiten te FOK!en?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
Zo sta buiten en t begint druk te worden, ven benieuwd naar de optocht, hoorde net dat de balonnen van binnenuit waarschijnlijk verlicht worden. Lijkt me best gaaf.
Wat ik met mn stomme kop vergeten ben vanmiddag is een jas die dicht kan aan te doen... Brrr.:..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
ooooohooooooohquote:
Eigenlijk zou er nog wat lang, blond haar aan moeten zitten. Voor de geloofwaardigheid.quote:
draadloos internet van t theater tijdens t wachtetis een optocht ter afsluiting van cultura nova 2010quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat nu buiten te FOK!en?
Ballonnen? Ik heb niet teruggelezen, sorry.
Allo Ml!quote:
Dan moet je deze omdraaien:quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er nog wat lang, blond haar aan moeten zitten. Voor de geloofwaardigheid.
Mijn haar zit écht wel beter dan dat, hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je deze omdraaien: [ afbeelding ]
Hihihihi GBquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je deze omdraaien: [ afbeelding ]
Je drukke week overleeft?quote:
Lipjes getuit!quote:
Jij hebt daar nooit gepost, tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die sgop site staat al jaren in mijn bookmarks heur
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Want het 'meisjes plagen zoentjes vragen' van vroegah is ook gewoon nog steeds vaak waar
De drukte komt nog: komende week is mijn vakantieweek (van het ene werk dan, van het andere niet).quote:
Das geen vakantiequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De drukte komt nog: komende week is mijn vakantieweek (van het ene werk dan, van het andere niet).
En van de 7 dagen die de week telt kan ik er maar eentje uitslapen.
Cat!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De drukte komt nog: komende week is mijn vakantieweek (van het ene werk dan, van het andere niet).
En van de 7 dagen die de week telt kan ik er maar eentje uitslapen.
*grinn ik heb ook vakanssiieee heur!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Voel je je wel lekker? *aan voorhoofd voelt*
Je zegt niets van 'overleeft'!
Dat vond ik zo onaardig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat!
Voel je je wel lekker? *aan voorhoofd voelt*
Je zegt niets van 'overleeft'!
Is dat fijn?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn haartjes maar eens in de henna zetten.
Ik weet het, ergens is er iets misgegaan in mijn planning.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vond ik zo onaardig.![]()
Maar ik zag hem wel.
Mooie kleur, goed voor je haar (het wordt er heel zacht van) maar een heel gedoe om erin te doen. En het stinkt als de ziekte.quote:
Niet!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, of je van rood haar houdt.
Oh ik zat te denken aan henna dat een soort creme spoeling is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, of je van rood haar houdt.
Ik ga mijn haartjes maar eens in de gel zetten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn haartjes maar eens in de henna zetten.
Ja, vast!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mijn haartjes maar eens in de gel zetten.
Effe de stad in om een vrouwtje met een flinke laag make up, een mooi bruin kleurtje, blond haar, geëpileerde wenkbrauwen en dikke tieten te scoren.
Nee hoor, je kunt er pikzwart mee worden (zwarte henna) en er is ook bruine henna.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Henna wordt je haar toch rood-achtig-ish?
Cherssoooooquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Effe de stad in om een vrouwtje met een flinke laag make up, een mooi bruin kleurtje, blond haar, geëpileerde wenkbrauwen en dikke tieten te scoren.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt er pikzwart mee worden (zwarte henna) en er is ook bruine henna.
Ik gebruik bruin en daar zit niks roods bij (vinnik veel te eng). Maar ik gooi wel altijd flink wat paprikapoeder door het mengsel voor een ietwat roodachtige glans.
Kijk maar eens bij Lush.![]()
*gaat nu echt rommelen*
Tot straks!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vast!![]()
Hee wacht, ik voldoe gewoon aan vier van de vijf puntenMisschien zelfs aan vijf
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vast!![]()
Hee wacht, ik voldoe gewoon aan vier van de vijf puntenMisschien zelfs aan vijf
Nou, de ene waar ik over twijfelde streep jij niet eens doorquote:
Hubba Hubbaquote:
Jij hebt niet van die walgelijke streepjes als wenkbrauw.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, de ene waar ik over twijfelde streep jij niet eens door![]()
Maar, ik epileer mijn wenkbrauwen en ben nog een beetje bruin van vakantie
Ik hield degenen over waarvan ik dacht laat haar maar kiezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, de ene waar ik over twijfelde streep jij niet eens door![]()
Maar, ik epileer mijn wenkbrauwen en ben nog een beetje bruin van vakantie
Oh, hij lijkt me echt zo leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Ja zie, alleen van de trailer al wil ik heel Nederland vaarwel zeggen
Hou je me tegen Gb, als we de film gezien hebben?
Slimmmmmquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hield degenen over waarvan ik dacht laat haar maar kiezen
Lijkt mij echt zo'n vliegtuigfilm.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Ja zie, alleen van de trailer al wil ik heel Nederland vaarwel zeggen
Hou je me tegen Gb, als we de film gezien hebben?
Boobies!quote:
Zo van "Ik spring NU in een vliegtuig en ga"?quote:
quote:
Neuh, meer van 'Ik ga eindelijk op vakantie en er zullen wel weer cheapo baggerfilms getoond worden onderweg, maar eigenlijk is deze best te pruimen en dan knijp je je vriendin even in haar hand terwijl je samen zit te kijken'quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Zo van "Ik spring NU in een vliegtuig en ga"?
Ja, echt hè.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Nou goed, ook soort van bruin-achtig.
Maar verder zijn we echt totáál tegenovergesteld wij, duo Penotti
Ah, how cutequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, meer van 'Ik ga eindelijk op vakantie en er zullen wel weer cheapo baggerfilms getoond worden onderweg, maar eigenlijk is deze best te pruimen en dan knijp je je vriendin even in haar hand terwijl je samen zit te kijken'
Waar is dat?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil hier ook wel weer een keertje heen op vakantie!
[ afbeelding ]
Veekeeesjunquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil hier ook wel weer een keertje heen op vakantie!
[ afbeelding ]
Is dat Smalland dan? Daar ben ik nog nooit geweest! Leek me ook niet echt aantrekkelijk, aangezien iedereen altijd opgehaald wil wordenquote:
Ah, Madeeeeeira, hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, Madeeeeeira, hoe kan het ook anders
You're the weakest link, Goodbye!quote:
Ik ben nog steeds bezig mijn vriend over te halen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja
Drie uur vliegen, Schotland in de zomer.
Jullie moeten er allemaal verplicht een keer heen!
Ja sorry, ik vond mezelf grappigquote:
Fotoooooquote:
Hell no!quote:
Oeh erg mooi!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja
Drie uur vliegen, Schotland in de zomer.
Jullie moeten er allemaal verplicht een keer heen!
Dwerrug.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Natuurlijk mag dat![]()
En overduidelijk verschil inderdaad
Ja eh... ik heb nu met *vreemden* in Landal gezeten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Ja Greys, hoe zit het met de F&F Madeira meet?![]()
Maar daar is het koudquote:En als jullie daar geweest zijn dan vlieg maar eens gauw drie uur de andere kant op. NaarIJsland.
En ik heb daar nog hakken aan ookquote:
Ik ook, dus dat verschil dat blijftquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik heb daar nog hakken aan ook
Hihihihihihi! Match made in heaven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Kijk Gb, als je van ons ieder de helft neemt zijn we echt Duo Penotti
(Deze mag wel zo half half toch?Omdat hij ook al eens in zijn geheel online heeft gestaan).
[ afbeelding ]
Zie je? De ontbijttafelconfronatie was toch ergens goed voor!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eh... ik heb nu met *vreemden* in Landal gezeten.
Aan een ontbijttafel![]()
![]()
Dus dan moet dat ook kunnen. Boeken maar!
Is niet!quote:[..]
Maar daar is het koud
We schelen ook maar een páár jaar!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihihihihi! Match made in heaven.![]()
Het heeft wel indruk gemaakt.quote:Zie je? De ontbijttafelconfronatie was toch ergens goed voor!![]()
![]()
Dat zwemwater LIJKT warm, omdat de rest zo koud isquote:Is niet!Wij hebben er een aantal dagen in T shirt rondgelopen. En het zwemwater is daar heerlijk warm.
Doe datquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat verschil dat blijft
Ik kom de volgende keer wel op slipperts, ofzo
Hihi vind het zooo bijzonder niet willen knuffelen maar wel iedereen zoenenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We schelen ook maar een páár jaar!(
)
[..]
Het heeft wel indruk gemaakt.
Ik heb het er nóg over
[..]
Dat zwemwater LIJKT warm, omdat de rest zo koud is
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op de wáng jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi vind het zooo bijzonder niet willen knuffelen maar wel iedereen zoenen
Hoeveel was het ook alweer? Jij bent 2 jaar jonger he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We schelen ook maar een páár jaar!(
)
quote:[..]
Het heeft wel indruk gemaakt.
Ik heb het er nóg over
Niettus! Je hebt daar meren met water van 30 graden of nog warmer.quote:[..]
Ja, denk je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Ja, straks herkennen mensen je nog Cat![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wáng ja
En is dat echt zo gek ja?Ik vind iemand op de wang zoenen echt lang niet zo eh... intiem... als iemand aan je borst drukken
Uhuhquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wáng ja
En is dat echt zo gek ja?Ik vind iemand op de wang zoenen echt lang niet zo eh... intiem... als iemand aan je borst drukken
Ja aan het montuurquote:
Zo groot ben ik nou ook weer niet hoor:quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe dattrekken wij onze stelten aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ben gewoon niet zo van het knuffelen enzoquote:
Je hoeft niet hard te drukken he Greys.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wáng ja
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo groot ben ik nou ook weer niet hoor:Schei uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die reus met zijn supermoves en dan Loveless die echt keek van whutterdewhut dakeniknevernooitnie!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zie spoiler hierboven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te bedenken of ik een foto heb waaruit blijkt dat ik toch wel echt heel klein ben, maar die is er niet
Stiekem ben jij 2 meter lang he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te bedenken of ik een foto heb waaruit blijkt dat ik toch wel echt heel klein ben, maar die is er niet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van het knuffelen enzo
Ik vind ontbijten al heel wat
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie spoiler hierboven.
Vergeleken met F ben ik zelfs kleinMoet je daar de volgende TCD even naast gaan staan.
Vindt ie vast niet erg
Jaaa hahahahaha, dat moet er wel echt stom uit zienquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie spoiler hierboven.
Vergeleken met F ben ik zelfs kleinMoet je daar de volgende TCD even naast gaan staan.
Vindt ie vast niet erg
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van het knuffelen enzo
Ik vind ontbijten al heel wat
Niet huilen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet huilen.Ze durft door het ontbijtavontuur met ons naar Madeira!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerst dat roze huis terug zien te vinden
quote:
Ja he? Hij gaan ineens heel erg hard.quote:
Veel PK zeker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Hij gaan ineens heel erg hard.
Oeeeeehquote:
Ik zeg doenquote:
Dibbs op de hangmat!quote:
Ja doen wequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Goodbye het volgende:
Greeeeeeeeeeeeeeys, we moeten echt samen HYNTIY kijken hoor![]()
![]()
Hijs nu bijna af.
Kunnen we bungeejumpen vanaf die reling?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen we![]()
Dit is ook op MadeiraJullie hebben toch geen hoogtevrees he?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet al hoe dit gaat:
Greys post foto's![]()
Iedereen![]()
![]()
Greys post meer foto's![]()
![]()
![]()
Iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tombola maakt een ontbijtlijst![]()
En het plan valt in duigen
Ach, als je er zelf in ligt zie je het niet.quote:
Ik kan daar nooit in klimmen zonder er uit te vallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als je er zelf in ligt zie je het niet.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit in klimmen zonder er uit te vallen
En als je er dan eenmaal in ligt, lig je op de een of andere manier altijd heel onelegant.quote:
Ik stoor me daar nooit aan, ga gewoon slapenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je er dan eenmaal in ligt, lig je op de een of andere manier altijd heel onelegant.
Ik heb nog nooit in een hangmat geslapenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stoor me daar nooit aan, ga gewoon slapen
Nog niet gebeurd eigenlijk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat geslapen
Als je je dan omdraait, kletter je er dan niet uit?
Joh, had helemaal niet gedacht dat jij ook zo'n dwerg wasquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik heb daar nog hakken aan ook
Ik wil ook mee met man en al onze poezjes en dan blijven wij gewoon daar en dan komen jullie voortaan eens per jaar een weekje op visite. deal?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Hier, voor onze Madeira meet. Tien slaapplaatsen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil ook mee met man en al onze poezjes en dan blijven wij gewoon daar en dan komen jullie voortaan eens per jaar een weekje op visite. deal?
Ik heb een hangmat in mijn woonkamer, heerlijk om liggend tv te kijken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat geslapen
Als je je dan omdraait, kletter je er dan niet uit?
Ik kan me standjes voorstellen waarin dat mogelijk is ja. Slings worden immers ook gebruiktquote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Sex in een hangmat, is dat een beetje te doen eigenlijk?
Geen idee, wil ik wel eens proberenquote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
En heb jij weleens gesexd in een hangmat?quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een hangmat in mijn woonkamer, heerlijk om liggend tv te kijken.
Is er een gegadigde om deze ervaring mee te delen? Greys had het trouwens niet over sex met z'n tweeen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik wel eens proberen
Waarom vind níemand dat hier nou weer een rare vraag, maar jij weer wel?quote:
Niet?quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er een gegadigde om deze ervaring mee te delen? Greys had het trouwens niet over sex met z'n tweeen.
Met hoeveel dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er een gegadigde om deze ervaring mee te delen? Greys had het trouwens niet over sex met z'n tweeen.
Je kunt ook in je eentje sex hebben in een hangmat. Ga dat eerst maar eens proberenquote:
Waarschijnlijk is hij al 30 keer eruit gelazerd tijdens het proberenquote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom vind níemand dat hier nou weer een rare vraag, maar jij weer wel?
Mjah oke, got a point there. Als ik er al niet eens normaal in kan klimmen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt ook in je eentje sex hebben in een hangmat. Ga dat eerst maar eens proberen
o wacht...quote:
knappe vent als ie het na twee keer neergaan nog KAN uitproberenquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al 30 keer eruit gelazerd tijdens het proberen
A: Jij post dat je niet eens in een hangmat kunt klimmen zonder aan de andere kant naar beneden te donderen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Waarom vind níemand dat hier nou weer een rare vraag, maar jij weer wel?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o wacht...![]()
Die optie had ik nog niet bedacht
True, true...quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
A: Jij post dat je niet eens in een hangmat kunt klimmen zonder aan de andere kant naar beneden te donderen.
Maar dat postte je pas ná mijn vraagquote:B: Ik had net toevallig gepost dat ik een hangmat in mijn woonkamer heb hangen.
Welke film?quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo goed ziet Nicole Kidman er nou ook weer niet uit in die film.
Maar misschien gaat het wel veel makkelijker als er al iemand in zit die je vasthoudtquote:
RTL8.quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke film?
Moet je tegenwoordig al een reden hebben om te fappen dan
OMG, doe je dat gewoon "zomaar" dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke film?
Moet je tegenwoordig al een reden hebben om te fappen dan
Hoe oud ben je nou? En dan weet je dat NOG niet?quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL8.
En ja euh, ik weet niet hoe dat gefap van jou werkt
Oh moet jij er altijd een reden voor hebben dan? Wacht je op vrede in Palestina of een cure for cancer ofzo?quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, doe je dat gewoon "zomaar" dan?
Heuj, ik kan ook niet normaal in een hangmat klimmen, dus wat dat betreftquote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou? En dan weet je dat NOG niet?
Mwah, ik vind "zin hebben/geil zijn" ook al een redenquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh moet jij er altijd een reden voor hebben dan? Wacht je op vrede in Palestina of een cure for cancer ofzo?
Misschien moet je een massale oefenmeet organiseren bij APK!quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar misschien gaat het wel veel makkelijker als er al iemand in zit die je vasthoudt
Voor dat klimgedeelte danquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je een massale oefenmeet organiseren bij APK!
Tis ook geen Rocket Science natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, ik kan ook niet normaal in een hangmat klimmen, dus wat dat betreft
Maar ik zei dat ik niet wist hoe JOUW gefap werkt.
Zo ongeveer in het *algemeen* weet ik dat wel. Sort of
IK kan wel zelf in een hangmat komenklimmen hoor... JIJ nietquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je een massale oefenmeet organiseren bij APK!
Maar wat moeten ze dan achteraf. Neerstortende vliegtuigen of obscure YouTubjes kijken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK kan wel zelf in een hangmat komenklimmen hoor... JIJ niet
Dus ga jij maar lekker met APK oefenen
Whoehoehoequote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK kan wel zelf in een hangmat komenklimmen hoor...
die komen ik een special op de fpquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik vind "zin hebben/geil zijn" ook al een reden
Tegelijkquote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan achteraf. Neerstortende vliegtuigen of obscure YouTubjes kijken?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK kan wel zelf in een hangmat komenklimmen hoor... JIJ niet
Dus ga jij maar lekker met APK oefenen
*kuch*quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik wel eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |