Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.
Over de kwaliteit van de foto het was slecht weer ik heb nog geen ervaring.
Nee joh, da's gewoon zijn hoofd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij vindt Jip ons niet zo leuk![]()
Mooi beessie
maar, maar, maar, Nikon...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
fijn tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
quote:
Ga je dat haken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn toch
hier weer een nieuw haakprojectje
[ afbeelding ]
overigens is vanavond met grote ballonnen een show/optocht waar k naar toe ga, ook gaaf lijkt me
yepz, dan heb ik ook flora in huisquote:
fauna?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, dan heb ik ook fauna in huisen die kan niet kapot gaan
eentje op batterijenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht al, interessante orchidee wordt dat
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren was Jip een beetje chagrijnig.
Die kop van Jip!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.
Over de kwaliteit van de foto het was slecht weer ik heb nog geen ervaring.
Stomme kerelsquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik liep net terug naar mijn huis van het boodschappen doen. Ik moet dan altijd eerst een weg oversteken en een parkeerterrein overlopen voor ik bij m'n huis ben. Rijdt er ineens een auto achter me en stopt naast me. Dus ik kijken, is het een taxibusje en de chauffeur vroeg of ik bekend was in de buurt. Ik gaf dus aan dat ik een beetje bekend was, maar niet echt qua straatnamen.
Vraagt hij waar de dichtstbijzijnde sexclub isEn schaterlachende mannen achterin. Dus ik heb ze maar even doorverwezen naar de coffeeshop één straat verderop
![]()
Je maakt wat mee in zo'n durrepie
En het liep allemaal al richting de dertig, hè. Ongelofelijkquote:
Bestaan er überhaupt sexclubs daar in jouw buurt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik liep net terug naar mijn huis van het boodschappen doen. Ik moet dan altijd eerst een weg oversteken en een parkeerterrein overlopen voor ik bij m'n huis ben. Rijdt er ineens een auto achter me en stopt naast me. Dus ik kijken, is het een taxibusje en de chauffeur vroeg of ik bekend was in de buurt. Ik gaf dus aan dat ik een beetje bekend was, maar niet echt qua straatnamen.
Vraagt hij waar de dichtstbijzijnde sexclub isEn schaterlachende mannen achterin. Dus ik heb ze maar even doorverwezen naar de coffeeshop één straat verderop
![]()
Je maakt wat mee in zo'n durrepie
Nee joh, die gasten zagen mijn gewoon lopen en wilden een lolletje uithalen, denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt sexclubs daar in jouw buurt?
Mosselen, lekker! Ik heb ze al gehad een weekje geleden, jumquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef Strega het volgende:
We gaan hier zometeen de eerste mosselen van dit seizoen proberen.
lekker op z'n italiaans, met veel knoflook, tomaten, wijn en peterselie.
Ze zien er in ieder geval goed uit.![]()
heerlijk weer hier de hele dag, lekker weer eens buiten zitten!
Tja, te sneu en waarschijnlijk durven ze dan ook nog eens alleen maar omdat ze in groepsverband zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En het liep allemaal al richting de dertig, hè. Ongelofelijk
Net als die twee kerels bij dat station laatst waar ik jou ophaaldequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, die gasten zagen mijn gewoon lopen en wilden een lolletje uithalen, denk ik![]()
Ik liep net het parkeerterrein daar op, waar jij me altijd afzet, weet je wel.
Ja hahahaha, beetje dat niveau denk ik ja!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als die twee kerels bij dat station laatst waar ik jou ophaalde
Giechelen als wijven, deden ze.
Ik stond laatst in mijn auto op Goodbye te wachten bij een station. En verderop zat een jongen te wachten, ook zijn zijn auto. Toen durfde hij uiteraard nog niets te zeggen, maar je had hem moeten horen toen zijn vriend eenmaal was aangekomen en bij hem in de auto zatquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, te sneu en waarschijnlijk durven ze dan ook nog eens alleen maar omdat ze in groepsverband zijn.
IJsland album FTW!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Mededeling: Het vakantie foto album is klaar!![]()
![]()
![]()
3 pogingen, in totaal ruim 12 uur met z'n tweetjes geknutseld, maar hert ding is besteld.
dat ken ik jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit onder een dekentje op de bank![]()
Maar dat doe ik ook zodra het kan, zit gewoon lekker
cool !quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Dat hoofd van Jip!![]()
Maar ik weet dat hij een peperkoekenheeft.
Mededeling: Het vakantie foto album is klaar!![]()
![]()
![]()
3 pogingen, in totaal ruim 12 uur met z'n tweetjes geknutseld, maar hert ding is besteld.
Ik ga om 22.35 uur Birthday Girl kijken. Die trailer ziet er echt tof uit:quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Van 1300 naar 160 foto's -> 5 uurquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
IJsland album FTW!
Twáálf uur geknutseld? Hoe groot is je album dan? Hoeveel foto's?
Dekentje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
das zooooo frustiquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van 1300 naar 160 foto's -> 5 uur
Vloeken op site die niet wil laden -> 1 uur
160 foto's ombouwen tot leuk album -> 5 uur.![]()
We hebben 50 pagina's.![]()
Ik zit hier lekker met kat op schoot en blauwe fluffy sokken aan.Herfst kan best leuk zijn.
![]()
Er is niet veel op tv, ik kijk nu naar The Living daylights.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |