Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, hij kwam speciaal z'n mandje uit om te poseren, heb een spiegelreflex gekocht dus even uitproberen.
Over de kwaliteit van de foto het was slecht weer ik heb nog geen ervaring.
Nee joh, da's gewoon zijn hoofd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij vindt Jip ons niet zo leuk![]()
Mooi beessie
maar, maar, maar, Nikon...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
fijn tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb echt getwijfeld tussen deze of een nikon d3000 en toch maar deze en hij is tof.
quote:
Ga je dat haken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn toch
hier weer een nieuw haakprojectje
[ afbeelding ]
overigens is vanavond met grote ballonnen een show/optocht waar k naar toe ga, ook gaaf lijkt me
yepz, dan heb ik ook flora in huisquote:
fauna?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, dan heb ik ook fauna in huisen die kan niet kapot gaan
eentje op batterijenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht al, interessante orchidee wordt dat
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren was Jip een beetje chagrijnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |