quote:Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is niet gekraakt, dus houd die vooroordelen lekker voor je.
Probeer je grappig te doen? Want ik snap je grapje niet.quote:Op zondag 5 september 2010 14:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar met je aPad.
De originele firmware staat erop. Sodemieter nu even lekker op, ok? Je hebt geen interesse, of bent te arm om een realistisch bod uit te brengen. In beide gevallen zul je voor jouw prijs niet een iPad kunnen kopen. Niet mijn probleem, dus blijf mij er niet mee lastig vallen.quote:
Heeft niks te maken met 'te arm' heeft gewoon met het feit te maken dat je een belachelijk bedrag vraagt voor iets wat een maand oud is en je hebt met de software lopen rommelen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De originele firmware staat erop. Sodemieter nu even lekker op, ok? Je hebt geen interesse, of bent te arm om een realistisch bod uit te brengen. In beide gevallen zul je voor jouw prijs niet een iPad kunnen kopen. Niet mijn probleem, dus blijf mij er niet mee lastig vallen.
Jij vraagt over een half jaar nog 499 euro voor je iPad, dat snap ik.quote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar trek jij je bod vooral in. Je weet zelf ook dondersgoed dat dat bod het eerstkomende half jaar niet genoeg gaat zijn om een iPad te kunnen kopen.
???quote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zijn al twee mensen minder die geen onzinbiedingen meer doen![]()
Dionysiou, wil jij ook nog zeggen dat het je laatste bod is? Dan kan ik weer wachten op mensen met serieuze interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |