quote:
quote:If you're pirating #hobowithashotgun you are ripping off hardworking, local people who don't get many chances to make this kind of impact.
..quote:For those of you pirating Hobo With A Shotgun take a moment to stop and think about; would you want to work for free? #Hobowithashotgun
film krijgt echt geen reaktie hier...jammer.quote:
neeeeee. heb me wel vermaakt met hobo maar hoewel het soms zeker lachen was en de actie wel goor, was machete toch wel een aaneenschakeling van epische scenes terwijl dit 'wel aardig' was.quote:
Idd..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
neeeeee. heb me wel vermaakt met hobo maar hoewel het soms zeker lachen was en de actie wel goor, was machete toch wel een aaneenschakeling van epische scenes terwijl dit 'wel aardig' was.
Machette werd halverwege gewoon een kutverhaal en steeds matiger qua uitvoering. Die shoot-out was echt triest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
neeeeee. heb me wel vermaakt met hobo maar hoewel het soms zeker lachen was en de actie wel goor, was machete toch wel een aaneenschakeling van epische scenes terwijl dit 'wel aardig' was.
Mjaa, als ik die moet ranken is het tochquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Daskaar het volgende:
[..]
film krijgt echt geen reaktie hier...jammer.
maar idd, beter dan machete, planet terror, death proof en alle nieuwe pulp films.
deze gasten hebben echt liefde voor die kutfilms en durven onbekende acteurs in te huren en de film echt compromisloos te maken.
ik denk dat rodriguez toch teveel in het studiocircuit zit om echte exploitation te maken.
Hobo nog niet gezien, maar voor mij is de lijst toch echt:quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mjaa, als ik die moet ranken is het toch
Planet Terror
Death Proof
Hobo
Machete
mee eens. En dan hobo onderaan. Nogmaals, hobo is wel geinig maar toch te karig om beter te zijn dan die anderequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hobo nog niet gezien, maar voor mij is de lijst toch echt:
Machete
Death Proof
Planet Terror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |