abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86140294
Nu ja, ik zie zo'n volkstuin ook wel zitten. Het is een stukje provincie in je stad halen, geen algehele capitulatie. Hoewel waakzaamheid geboden is, natuurlijk.

Batuwu: de Bugaboo moet op woensdag en vrijdag getild. Kan je die dagen vrijmaken? Ik heb de overbodige trapleuning weggehaald om het wat makkelijker te maken.
pi_86140295
Einde jaar zit het eerste kind op de basisschool, dan kunnen we 8 jaar niet meer verhuizen. Je moet die eerste vier jaar door zien te komen Gellius.
Aldus.
pi_86140385
Dat was voor ons ook een belangrijke reden om de overstap nu te maken, Z.

Trouwens, ouder zijn van een schoolgaand kind, dat moet wel heel fantastisch zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86140437
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef zodiakk het volgende:
Is Amsterdam Noord net zoiets als Mogadishu aan de Maas (Rotterdam Zuid)?
Is dat de Rotterdamse Bijlmer?
pi_86140448
Gellius, anders kom je in Rotterdam wonen. Mijn onderbuurvrouw die op sterven ligt heeft een gigantische en onverzorgde tuin. Je hebt dan een leuke buur met een kiddy-proof huis (Ivan heeft zich in ieder geval zonder kleerscheuren zo'n 15 meter over mijn vloer rondgesleept).
pi_86140486
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, anders kom je in Rotterdam wonen. Mijn onderbuurvrouw die op sterven ligt heeft een gigantische en onverzorgde tuin. En je hebty een leuke buur met een kiddy-proof huis (Ivan heeft zich in ieder geval zonder kleerscheuren zo'n 15 meter over mijn vloer rondgesleept).
Ligt ze op sterven? Betekent dit dat je nu geen geluidsoverlast meer hebt? Of nee, dat is die buurvrouw daarboven.
pi_86140499
Amsterdam- Noord is waar eigenlijk de èchte Amsterdammers nog wonen - uitgezonderd de echte-echte Amsterdammers, die in Almere wonen. Maar de echte Amsterdammers die, tot de echte-echte Amsterdammers wegtrokken, golden als nauwelijks-echte-Amsterdammers, maar meer een soort niet-te-benijden-quasi-Amsterdammers, mits boven de zeventig, wonen in Amsterdam-Noord. Heb ik begrepen, maar desgewenst zet ik een joker in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gellius op 06-09-2010 20:52:05 ]
pi_86140553
Je bent wel op dreef vanavond, G.
pi_86140570
Wordt het niet hoog tijd voor wat bevallingstress?
pi_86140609
En als je bij zodiakk op bezoek gaat: kijk uit voor de pindakaasvlekken in de bank.
pi_86140618
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, anders kom je in Rotterdam wonen..
Ik zou daar weinig op tegen hebben hoor. Mijn werk is natuurlijk hier, en ik hou van mijn werk.
pi_86140621
Rotterdam Zuid is een behoorlijk beroerde plek. Je kunt daar een huis van 250m2 kopen voor dezelfde prijs als een 1-kamerappartement in Amsterdam.
pi_86140704
Kun je R'dam-Zuid niet even typeren aan de hand van wat plaatjes, zodiakk?
pi_86140764
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent wel op dreef vanavond, G.
De bevallige is nog wat in het Noorden, bij de Schoonmoeders. Dus ik heb inderdaad even het rijk alleen. Heerlijk!
pi_86140785
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ligt ze op sterven? Betekent dit dat je nu geen geluidsoverlast meer hebt? Of nee, dat is die buurvrouw daarboven.
Ja, de buurvrouw op de begane grond is stokoud. Ze is niet ziek geloof ik, maar veel QALY's (Quality Adjusted Life Years) heeft ze niet meer. De directe onderburen zijn wat rustiger (en ik ben er inmiddels veel minder alert op). Over QALY's gesproken, ik denk dat een verhuizing naar Amsterdam Noord zomaar een paar QALY's toevoegt aan een leven dat voorheen in de binnenstad, bewegingsloos port naar binnen werkte.
pi_86140910
Dat is een oxymoron, zoodje. Bewegingsloos port naar binnen werken.
  maandag 6 september 2010 @ 20:59:52 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86141236
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef zodiakk het volgende:
Rotterdam Zuid is een behoorlijk beroerde plek. Je kunt daar een huis van 250m2 kopen voor dezelfde prijs als een 1-kamerappartement in Amsterdam.
Mijn broer woont op Zuid (nog een maand, dan neemt ie de trein naar Teheran), mijn ene grootouders woonden hun hele leven op Zuid (de andere woonden op Spangen), maar ik vind het een verschrikkelijke omgeving. Een plek van pauper, grauw en droefgeest. Alleen oud-Charlois is een mooi voormalig dorp, maar helaas volledig omsingeld.

Gellius: waarom ik Amsterdam een verzadigde stad vind, wil ik graag uitleggen, maar ik zit mobiel nu dus ik bewaar je het antwoord even.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86141437
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:20 schreef Gellius het volgende:
Ga je trouwens slachten in de Slachtmaand, sigme?
Zo rond die tijd. Misschien nog wat later.
Er staat vast welke geslacht wordt, er tekent zich een dikste af, met name door de anderen van het voer te zetten.
Nu nog voorgesprekken voeren met slagers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86141480
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86141725
Ik vroeg me net af hoe het met jullie hond ging, sigme. c_/
pi_86142006
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je R'dam-Zuid niet even typeren aan de hand van wat plaatjes, zodiakk?
Zoiets:

pi_86142065
Oh, het wordt iets beter.
Gister was Hond ziek, dat was wat zielig voor hem maar lekker rustig voor ons. Vandaag was Hond weer beter en ik ben net een uurtje terug van de laatste keer puppycursus (dat ik zo diep ben gezonken :')).
Ik ben over de ergste schrik heen, de katten niet en ik betwijfel of ik die ooit weer normaal thuis krijg, maar wie weet wat de winter brengt.

Ben jij al wat over het gemis heen? Ik zag 'm zojuist nog op een foto'tje, in het kindervloerentopic.
pi_86142072
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat nu? Het leek me nochtans een prima Bijke. Vangt hij nog geen mollen? Vast niet. Je had een Wetterhoun moeten nemen, geen Stabij.
pi_86142317
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
Oh, het wordt iets beter.
Gister was Hond ziek, dat was wat zielig voor hem maar lekker rustig voor ons. Vandaag was Hond weer beter en ik ben net een uurtje terug van de laatste keer puppycursus (dat ik zo diep ben gezonken :')).
Ik ben over de ergste schrik heen, de katten niet en ik betwijfel of ik die ooit weer normaal thuis krijg, maar wie weet wat de winter brengt.

Ben jij al wat over het gemis heen? Ik zag 'm zojuist nog op een foto'tje, in het kindervloerentopic.
Het valt je zwaar, het hebben van een pup? Onze kat begint nu trouwens weer op te leven.

Ja, ik ben over het gemis heen. Dat wil zeggen, de rust is zo fijn dat ik vind dat we een prima beslissing hebben genomen. Ik droom wel nog vaak over hem, vooral nu we verhuisplannen hebben. Zo'n tuintje was geweldig geweest voor hem.
pi_86142474
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Gellius het volgende:
Dat is een oxymoron, zoodje. Bewegingsloos port naar binnen werken.
Je gaat toch niet bijdehand doen, hè? Anders breek ik je beentjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')