Is dat de Rotterdamse Bijlmer?quote:Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef zodiakk het volgende:
Is Amsterdam Noord net zoiets als Mogadishu aan de Maas (Rotterdam Zuid)?
Ligt ze op sterven? Betekent dit dat je nu geen geluidsoverlast meer hebt? Of nee, dat is die buurvrouw daarboven.quote:Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, anders kom je in Rotterdam wonen. Mijn onderbuurvrouw die op sterven ligt heeft een gigantische en onverzorgde tuin. En je hebty een leuke buur met een kiddy-proof huis (Ivan heeft zich in ieder geval zonder kleerscheuren zo'n 15 meter over mijn vloer rondgesleept).
Ik zou daar weinig op tegen hebben hoor. Mijn werk is natuurlijk hier, en ik hou van mijn werk.quote:Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, anders kom je in Rotterdam wonen..
De bevallige is nog wat in het Noorden, bij de Schoonmoeders. Dus ik heb inderdaad even het rijk alleen. Heerlijk!quote:
Ja, de buurvrouw op de begane grond is stokoud. Ze is niet ziek geloof ik, maar veel QALY's (Quality Adjusted Life Years) heeft ze niet meer. De directe onderburen zijn wat rustiger (en ik ben er inmiddels veel minder alert op). Over QALY's gesproken, ik denk dat een verhuizing naar Amsterdam Noord zomaar een paar QALY's toevoegt aan een leven dat voorheen in de binnenstad, bewegingsloos port naar binnen werkte.quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ligt ze op sterven? Betekent dit dat je nu geen geluidsoverlast meer hebt? Of nee, dat is die buurvrouw daarboven.
Mijn broer woont op Zuid (nog een maand, dan neemt ie de trein naar Teheran), mijn ene grootouders woonden hun hele leven op Zuid (de andere woonden op Spangen), maar ik vind het een verschrikkelijke omgeving. Een plek van pauper, grauw en droefgeest. Alleen oud-Charlois is een mooi voormalig dorp, maar helaas volledig omsingeld.quote:Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef zodiakk het volgende:
Rotterdam Zuid is een behoorlijk beroerde plek. Je kunt daar een huis van 250m2 kopen voor dezelfde prijs als een 1-kamerappartement in Amsterdam.
Zo rond die tijd. Misschien nog wat later.quote:Op maandag 6 september 2010 19:20 schreef Gellius het volgende:
Ga je trouwens slachten in de Slachtmaand, sigme?
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!quote:Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
Zoiets:quote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je R'dam-Zuid niet even typeren aan de hand van wat plaatjes, zodiakk?
Wat nu? Het leek me nochtans een prima Bijke. Vangt hij nog geen mollen? Vast niet. Je had een Wetterhoun moeten nemen, geen Stabij.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
Het valt je zwaar, het hebben van een pup? Onze kat begint nu trouwens weer op te leven.quote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
Oh, het wordt iets beter.
Gister was Hond ziek, dat was wat zielig voor hem maar lekker rustig voor ons. Vandaag was Hond weer beter en ik ben net een uurtje terug van de laatste keer puppycursus (dat ik zo diep ben gezonken).
Ik ben over de ergste schrik heen, de katten niet en ik betwijfel of ik die ooit weer normaal thuis krijg, maar wie weet wat de winter brengt.
Ben jij al wat over het gemis heen? Ik zag 'm zojuist nog op een foto'tje, in het kindervloerentopic.
Je gaat toch niet bijdehand doen, hè? Anders breek ik je beentjes.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Gellius het volgende:
Dat is een oxymoron, zoodje. Bewegingsloos port naar binnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |