abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86136124
Die koddige baby op de foto's is dan wel weer te pruimen. Vaak zie ik een baby en dan denk ik 'ff een harde tik op z'n kop, zo in het geniep als moeder de gans niet kijkt'. Maar bij deze knul heb ik dat oergevoel niet: dat valt me toch alleszins mee.
Spelenderwijs wijzer worden.
  maandag 6 september 2010 @ 19:15:15 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86136540
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Welnee, Ringo.

[ afbeelding ]
Zo'n kerel schiet je toch voor z'n vodden als ie jouw welverdiende buitenrust komt verstoren met die gemotoriseerde grasvreter van 'm? :{.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86136768
Ga je trouwens slachten in de Slachtmaand, sigme?
pi_86136851
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:02 schreef Gellius het volgende:

[..]

Wat is je boordmaat, Batuwu? Dan geef ik je een kieltje op je verjaardag.
Ik distantieer me van zijn uitspraak, hoor. Ik kan niet zo goed tegen het gewachtmaar van andere ouders.

Balthasar wordt gelukkig in Oud-Zuid en komt zo nu en dan bij ons in de provincie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 06-09-2010 20:36:39 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86136970
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:01 schreef Z het volgende:
Voor de extra leuk.

Ziet er goed uit hoor, de Marjoleinstraat, ook wel een interessante plek.
Mis je een tuin niet met het oog op de kinderen? Ik heb tuinen altijd ondingen gevonden, maar sinds Ivan de wereld aan het ontdekken is, is het verlangen naar een tuin er ineens.
pi_86137041
Je moest eens weten hoeveel gewachtmaar ik te horen krijg dezer dagen. Het lijkt wel of niemand lol beleeft aan zijn of haar kinderen. Het lijkt mij nog steeds machtig interessant.
pi_86137048
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo'n kerel schiet je toch voor z'n vodden als ie jouw welverdiende buitenrust komt verstoren met die gemotoriseerde grasvreter van 'm? :{.
Welnee. Hij krijgt die grasmaaier voor z'n verjaardag en als 'ie klaar is staat er een koud biertje klaar.
pi_86137103
Ik hou wel van tuinen trouwens. Maar dan wel grote, wilde. Snoeien, kappen, kloven. Dat vind ik leuk werk.
pi_86137254
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Je moest eens weten hoeveel gewachtmaar ik te horen krijg dezer dagen. Het lijkt wel of niemand lol beleeft aan zijn of haar kinderen. Het lijkt mij nog steeds machtig interessant.
Ik lieg niet als ik zeg dat ik het alléén maar leuk vind. Ik had verwacht dat de "help, de zorg houdt nooit op!"-paniek wel toe zou slaan, maar dat is niet het geval. Ivan sliep snel door, hij eet altijd goed, hij heeft geen last van zijn doorkomende tanden en is gewoon een vrolijke en makkelijke baby. Pure mazzel, natuurlijk, maar waarom zou je op onheil zitten wachten als het alle kanten op kan gaan? Ik ben ervan overtuigd dat jullie het geweldig gaan vinden, het ouderschap.

Zo, nu begin zelfs ík een beetje moe te worden van mijn burgerlijke geouwehoer.
pi_86137363
Is er door de jonge turken van LPT al een shortlist opgesteld van onderwerpen die niet burgerlijk geacht worden?
pi_86137461
't Kabinet, hoe moet dat nou, hè?
  maandag 6 september 2010 @ 19:37:45 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86137547
Mensen. Ik heb net een film gezien, Greenberg, over een nogal labiele kerel in het holst van zijn midlifecrisis. En daar ben ik nu zó droevig van geworden! Wat me toch niet aan existentiële ellende te wachten staat, zeg. Of dat zoiets al gaande zou zijn!

Nee, het wordt er allemaal niet beter op.
pi_86137609
Gewoon Paars. Ik vond Paars wel prima.
pi_86137638
Ach Ringo, lul toch niet zo uit je nek, man. Je hebt gewoon een wijf nodig en een baby, een vrolijke baby die altijd netjes eet, poept en slaapt en niet zeurt om zijn pas doorgekomen tanden. Neem dit advies nou maar van ome Korstje aan: je bent seksueel gefrustreerd, een seksueel gefrustreerde dertiger zonder baan, wijf en kind. KOP OP!
pi_86137748
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
pi_86137751
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Het ís ook machtig interessant. En op een ander niveau dan het groeiproces van diverse groenten.

Verder ben ik mij nu alvast aan het wapenen tegen de litanie aan provincialengrappen die jij over ons uit zal storten. Ik verheug me zeer op je beschroomde mededeling dat misschien voor de kinderen Landsmeer nog niet zo'n gekke plek is om op te groeien.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  maandag 6 september 2010 @ 19:44:52 #167
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86137830
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
In die film (die ik u toch wel kan aanraden) kwam heel prominent een hond voor, een Duitse herder, die Mahler heette.
pi_86138127
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

In die film (die ik u toch wel kan aanraden) kwam heel prominent een hond voor, een Duitse herder, die Mahler heette.
Zie, dat is een succesrecept voor een depressie.
pi_86138184
Mijn deur - een nette stadsdeur, overigens, geen lage staldeur naar de deel - staat altijd open voor je, Batuwu, als het je wat teveel wordt: die geur van versgemaaid gras, de overwalmende barbecue dampen, de volkstuin, de enge buren die vinden dat er nu wel genoeg buitenlanders zijn. Je kan hier terecht, waar de scooter regeert, waar de boekhandel tot negen uur 's avonds èn op zondag geopend is, net als het Concertgebouw, de drie toonaangevende vaderlandse musea, de Martinot en de straten waar vrouwen hakken dragen, in plaats van Zweedse muilen of verstandige schoenen. Ik bèn er voor je. En ook voor Ivan natuurlijk, die een sombere jeugd met een oorbel, een Zündapp en ingegeld haar te wachten staat.
  maandag 6 september 2010 @ 19:58:39 #170
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86138425
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Korstje het volgende:
Ach Ringo, lul toch niet zo uit je nek, man. Je hebt gewoon een wijf nodig en een baby, een vrolijke baby die altijd netjes eet, poept en slaapt en niet zeurt om zijn pas doorgekomen tanden. Neem dit advies nou maar van ome Korstje aan: je bent seksueel gefrustreerd, een seksueel gefrustreerde dertiger zonder baan, wijf en kind. KOP OP!
Wat een haarfijne analyse weer, Korstje! Om jouw gelijk te ondersteunen, heb ik zojuist een fles wijn tegen de muur kapotgegooid, en die muur ben ik nu aan het schoonlikken, als het lijf van een menstruerende vrouw. :{w.

Zo, en nu een tartaartje bakken. Saignant, s.v.p.
pi_86138465
Wacht maar. Mijn wraak zal zoet zijn.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_86138703
Typisch dat rancuneuze uit de provincie. Ik moet er wel bijzeggen dat de bevallige en ik met Koninginnedag meestal de stad uit zijn, dus dan moet je jezelf even redden.
pi_86138741
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mis je een tuin niet met het oog op de kinderen? Ik heb tuinen altijd ondingen gevonden, maar sinds Ivan de wereld aan het ontdekken is, is het verlangen naar een tuin er ineens.
Ja, maar dan met name ook voor ons zelf. Ik ben opgegroeid in een dorp waar we onbezorgd op straat en in de omgeving kon spelen, een tuin is niet hetzelfde. We komen nu heel vaak in het Vondelpark of gaan iets anders doen met de kinderen, niet helemaal ideaal wellicht maar ik zie zat voordelen in de stad.
Aldus.
pi_86138764
Het is misschien lastig om je voor te stellen, G., maar Noord zit inmiddels vol met mensen als wij die hun kind naar een jenaplanschool doen, all white, die 's avonds niet naar een winkel hoeven omdat ze met hun auto alles al in één keer hebben kunnen kopen, en die genoeg geld overhouden voor ladingen met hooggehakte designermuiltjes vanwege de bizar lage hypotheeklasten die je hebt met een woning in Noord.
pi_86138818
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een haarfijne analyse weer, Korstje! Om jouw gelijk te ondersteunen, heb ik zojuist een fles wijn tegen de muur kapotgegooid, en die muur ben ik nu aan het schoonlikken, als het lijf van een menstruerende vrouw. :{w.

Zo, en nu een tartaartje bakken. Saignant, s.v.p.
Ok, ik overdrijf, maar volgens mij zijn de drie opgenoemde facetten essentieel om wat aan je huidige quasi-uitzichtloze situatie te veranderen. De baby is optioneel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')