Zo'n kerel schiet je toch voor z'n vodden als ie jouw welverdiende buitenrust komt verstoren met die gemotoriseerde grasvreter van 'm?quote:
Ik distantieer me van zijn uitspraak, hoor. Ik kan niet zo goed tegen het gewachtmaar van andere ouders.quote:Op maandag 6 september 2010 19:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat is je boordmaat, Batuwu? Dan geef ik je een kieltje op je verjaardag.
Mis je een tuin niet met het oog op de kinderen? Ik heb tuinen altijd ondingen gevonden, maar sinds Ivan de wereld aan het ontdekken is, is het verlangen naar een tuin er ineens.quote:Op maandag 6 september 2010 19:01 schreef Z het volgende:
Voor de extra leuk.
Ziet er goed uit hoor, de Marjoleinstraat, ook wel een interessante plek.
Welnee. Hij krijgt die grasmaaier voor z'n verjaardag en als 'ie klaar is staat er een koud biertje klaar.quote:Op maandag 6 september 2010 19:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo'n kerel schiet je toch voor z'n vodden als ie jouw welverdiende buitenrust komt verstoren met die gemotoriseerde grasvreter van 'm?.
Ik lieg niet als ik zeg dat ik het alléén maar leuk vind. Ik had verwacht dat de "help, de zorg houdt nooit op!"-paniek wel toe zou slaan, maar dat is niet het geval. Ivan sliep snel door, hij eet altijd goed, hij heeft geen last van zijn doorkomende tanden en is gewoon een vrolijke en makkelijke baby. Pure mazzel, natuurlijk, maar waarom zou je op onheil zitten wachten als het alle kanten op kan gaan? Ik ben ervan overtuigd dat jullie het geweldig gaan vinden, het ouderschap.quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Je moest eens weten hoeveel gewachtmaar ik te horen krijg dezer dagen. Het lijkt wel of niemand lol beleeft aan zijn of haar kinderen. Het lijkt mij nog steeds machtig interessant.
Het ís ook machtig interessant. En op een ander niveau dan het groeiproces van diverse groenten.quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Je moest eens weten hoeveel gewachtmaar ik te horen krijg dezer dagen. Het lijkt wel of niemand lol beleeft aan zijn of haar kinderen. Het lijkt mij nog steeds machtig interessant.
In die film (die ik u toch wel kan aanraden) kwam heel prominent een hond voor, een Duitse herder, die Mahler heette.quote:Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat je ook doet, Ringo, neem geen hond!
Zie, dat is een succesrecept voor een depressie.quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
In die film (die ik u toch wel kan aanraden) kwam heel prominent een hond voor, een Duitse herder, die Mahler heette.
Wat een haarfijne analyse weer, Korstje! Om jouw gelijk te ondersteunen, heb ik zojuist een fles wijn tegen de muur kapotgegooid, en die muur ben ik nu aan het schoonlikken, als het lijf van een menstruerende vrouw.quote:Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Korstje het volgende:
Ach Ringo, lul toch niet zo uit je nek, man. Je hebt gewoon een wijf nodig en een baby, een vrolijke baby die altijd netjes eet, poept en slaapt en niet zeurt om zijn pas doorgekomen tanden. Neem dit advies nou maar van ome Korstje aan: je bent seksueel gefrustreerd, een seksueel gefrustreerde dertiger zonder baan, wijf en kind. KOP OP!
Ja, maar dan met name ook voor ons zelf. Ik ben opgegroeid in een dorp waar we onbezorgd op straat en in de omgeving kon spelen, een tuin is niet hetzelfde. We komen nu heel vaak in het Vondelpark of gaan iets anders doen met de kinderen, niet helemaal ideaal wellicht maar ik zie zat voordelen in de stad.quote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mis je een tuin niet met het oog op de kinderen? Ik heb tuinen altijd ondingen gevonden, maar sinds Ivan de wereld aan het ontdekken is, is het verlangen naar een tuin er ineens.
Ok, ik overdrijf, maar volgens mij zijn de drie opgenoemde facetten essentieel om wat aan je huidige quasi-uitzichtloze situatie te veranderen. De baby is optioneel.quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een haarfijne analyse weer, Korstje! Om jouw gelijk te ondersteunen, heb ik zojuist een fles wijn tegen de muur kapotgegooid, en die muur ben ik nu aan het schoonlikken, als het lijf van een menstruerende vrouw..
Zo, en nu een tartaartje bakken. Saignant, s.v.p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |