Huisje gekocht?quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nu een bad en dat is toch wel zo geweldig.
Tuin komt er over een kleine 2 jaar aan.
Ik heb zo'n best of, en dan valt het me op dat er best nummers op staan die nog steeds door The [vulmaarinners] gemaakt zouden kunnen worden.quote:
Jep, we gaan tekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik luisterde toevallig hun Best of, Riders on the Storm.quote:Op maandag 6 september 2010 08:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best of, en dan valt het me op dat er best nummers op staan die nog steeds door The [vulmaarinners] gemaakt zouden kunnen worden.
En hun versie van de Alabama Song is ook tof.
Je hebt een schoen tegen een vogel aan gemikt, met succes?quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
De stad is weer wat stiller geworden..
Er zijn voordelige constructies als je van je ouders geld wilt lenen. In de Indische buurt kun je wel betaalbare appartementen vinden; lijkt me helemaal geen gekke keuze.quote:Op maandag 6 september 2010 12:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha mooi, dan is er weer een appartement vrij in de Echte Stad. Mijn verhuisplannen nemen wel langzaam serieuzere vormen aan, maar ik denk dat er pas echt wat gaat gebeuren wanneer P.A.Baboon fanatiek mee gaat denken (/evt. geld voorschiet). De Indische Buurt lijkt me wel wat.
Dat gaat alleen nog een eeuwigheid duren. Ik las dat 2017 inmiddels in de planning staat. Ik moet nu ook altijd met de fiets naar Amstel Station omdat er geen metrostation hier in de buurt ligt, dus fietsen naar Centraal zal straks niet al te veel uitmaken. Ach, misschien ga ik tegen die tijd wel met de auto naar het werk. Of wacht, dan ben ik al bijna gepromoveerd natuurlijk.quote:Jullie nieuwe plek rij ik altijd met de bus langs wanneer ik van of naar oma ga. Wanneer de N/Zlijn af is is het waarschijnlijk best prettig wonen.
Als je de dagboeken van Jan Wolkers leest, krijg je daar echt zin in. Dan hoort er echter wel een geile vriendin bij.quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Burgerlijk of niet, zo'n volkstuin met huisje is wel leuk. Nou ja, vooral het huisje, om dan daar lekker radio tour de france te luisteren en meesterwerken te schrijven. Die tuin kan me gestolen worden.
Ja, waarschijnlijk is het één van de weinige plekken in Amsterdam waar je nog wel een beetje een fatsoenlijk een auto kan hebben (al zijn wij van Bureau Klimaat en Energie daar natuurlijk tegen).quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn voordelige constructies als je van je ouders geld wilt lenen. In de Indische buurt kun je wel betaalbare appartementen vinden; lijkt me helemaal geen gekke keuze.
[..]
Dat gaat alleen nog een eeuwigheid duren. Ik las dat 2017 inmiddels in de planning staat. Ik moet nu ook altijd met de fiets naar Amstel Station omdat er geen metrostation hier in de buurt ligt, dus fietsen naar Centraal zal straks niet al te veel uitmaken. Ach, misschien ga ik tegen die tijd wel met de auto naar het werk. Of wacht, dan ben ik al bijna gepromoveerd natuurlijk.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk is het één van de weinige plekken in Amsterdam waar je nog wel een beetje een fatsoenlijk een auto kan hebben (al zijn wij van Bureau Klimaat en Energie daar natuurlijk tegen).
Ik wist niet dat het zo voorspoedig ging met dat deel van de lijn! Mooi.quote:NZlijn zal inderdaad wel 2017 worden, tenzij ze besluiten om de noordtak eerder open te gooien, want het meeste is daar al af, er moet alleen nog een zinkbuis naar binnen gevaren worden bij de noordkant van CS (plus afbouw). Nou ja, je hebt wel een winkelcentrum met (media)markt in de buurt, dus qua voorzieningen zit je wel goed. Plus één kilometer fietsen om in de Vrije Natuur uit te komen. Alleen jammer dat het Noord is, natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |