Ja, daar heb ik me ook al enige tijd geleden over opgewonden hier (en nee, niet de seksuele variant).quote:Op zondag 5 september 2010 18:14 schreef Thisbe het volgende:
En vooral die Marlies Dekkers-bh's die je overal tevoorschijn ziet komen boven shirtjes.
Als het wat wordt dan wordt het een liter of 30 dus kan je wel een flesje komen halen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef Gellius het volgende:
Ik zag iets voorbijkomen over ciderproductie, Z. Loffelijk streven! Cider is een voortreffelijke drank, en nergens te krijgen hier.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind een Marliesdekkersbh niet banaal eigenlijk. Er zijn nu heel veel vrouwen die denken dat ze hip zijn of een statement maken met zo'n bh. Ik zie ze nu zo vaak, en vooral gedragen door een 'kijkmijeensnietburgerlijkzijn type' dat ze juist burgerlijk zijn geworden.
Overigens droom ik zelf van een tuin en een bad, dus ik ben nog niet eens toe aan een Marliesbh.
Volgens mij zijn ze nog een stuk duurder dan 50 euro (IR, uw metroseksueel).quote:Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef ShadyLane het volgende:
Zijn dat die met die touwtjes? Die vind ik best mooi. Maar veel te duur. Ik ga geen vijftig euro betalen voor een bh (en ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk burgerlijk is).
Fout. Claudia is een van de burgerlijkste personen in Nederland en die houdt er ook rare ideeën op na.quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is kleinburgerlijk mane, dat is weer iets anders.
Ik denk dat de definitie van Ringo nog het dichtst in de buurt komt. Het zit hem niet in die Vinexwijk of in die middagverjaardagen. Of in de bosvruchtenthee. Het gaat erom wat je bezighoudt en drijft en waar de gesprekken over gaan. Daarom heb ik in sommige Vinexwijkmiddagverjaardagen ontzettend veel zin, vanwege de leuke mensen en de toffe gesprekken. En in andere Vinexwijkmiddagverjaardagen niet.
Je legt de lat (zoals gewoonlijk) weer op professionele limbo-hoogte.quote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog een stuk duurder dan 50 euro (IR, uw metroseksueel).
En ik ambieer wel een aangenaam groot appartement met veel boeken en cd's en genoeg geld om af en toe uit eten te kunnen, maar daar houdt het wel mee op. Hoe dat genoemd moet worden houd ik me niet zo mee bezig.
Ik maak tuinen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:00 schreef zodiakk het volgende:
Het gaat over tuintjes! Daar weet 'Matsoe Matsoe' alles van!
'in therapie'? wtf.quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens komt in mijn burgerlijkheidstoptien 'kijken naar oh oh cherso' met stip binnen, aangezien ik er afgelopen week werkelijk iedereen over gehoord heb. Daar kunnen mad men en in therapie nog een puntje aan zuigen.
En waar zit 't kleinburgerlijke ' em dan in? Toch in die bosvruchtenthee? Of in de Libelle?quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is kleinburgerlijk mane, dat is weer iets anders.
Ik denk dat de definitie van Ringo nog het dichtst in de buurt komt. Het zit hem niet in die Vinexwijk of in die middagverjaardagen. Of in de bosvruchtenthee. Het gaat erom wat je bezighoudt en drijft en waar de gesprekken over gaan. Daarom heb ik in sommige Vinexwijkmiddagverjaardagen ontzettend veel zin, vanwege de leuke mensen en de toffe gesprekken. En in andere Vinexwijkmiddagverjaardagen niet.
Fraaie omschrijving van Lienekien.quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef zodiakk het volgende:
Burgerlijkheid is gewoon alles wat 'middle of the road' is. Mensen met voorkeuren die niet onmiddelijk te verfoeien zijn, maar waaruit ook weinig interesse en nieuwsgierigheid blijkt naar de wereld. Ze zijn risico-mijdend, trend-gevoelig en noviteiten bereiken hen alleen als het al op vrij grote schaal is ingevoerd. Ook is burgerlijkheid op een verhulde manier erg zelfgenoegzaam zijn.
Welnee!quote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Fraaie omschrijving van Lienekien.
Ik heb nu een bad en dat is toch wel zo geweldig.quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Thisbe het volgende:
Overigens droom ik zelf van een tuin en een bad, dus ik ben nog niet eens toe aan een Marliesbh.
Ik zou ook wel een flesje willen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef Z het volgende:
[..]
Als het wat wordt dan wordt het een liter of 30 dus kan je wel een flesje komen halen.
Ja, ik heb! Mijn vrienden zijn tof,quote:Op zondag 5 september 2010 22:19 schreef Thisbe het volgende:
Nou Ringo, je hebt vast een keigave dag gehad!
Huisje gekocht?quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nu een bad en dat is toch wel zo geweldig.
Tuin komt er over een kleine 2 jaar aan.
Ik heb zo'n best of, en dan valt het me op dat er best nummers op staan die nog steeds door The [vulmaarinners] gemaakt zouden kunnen worden.quote:
Jep, we gaan tekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik luisterde toevallig hun Best of, Riders on the Storm.quote:Op maandag 6 september 2010 08:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best of, en dan valt het me op dat er best nummers op staan die nog steeds door The [vulmaarinners] gemaakt zouden kunnen worden.
En hun versie van de Alabama Song is ook tof.
Je hebt een schoen tegen een vogel aan gemikt, met succes?quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
De stad is weer wat stiller geworden..
Er zijn voordelige constructies als je van je ouders geld wilt lenen. In de Indische buurt kun je wel betaalbare appartementen vinden; lijkt me helemaal geen gekke keuze.quote:Op maandag 6 september 2010 12:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha mooi, dan is er weer een appartement vrij in de Echte Stad. Mijn verhuisplannen nemen wel langzaam serieuzere vormen aan, maar ik denk dat er pas echt wat gaat gebeuren wanneer P.A.Baboon fanatiek mee gaat denken (/evt. geld voorschiet). De Indische Buurt lijkt me wel wat.
Dat gaat alleen nog een eeuwigheid duren. Ik las dat 2017 inmiddels in de planning staat. Ik moet nu ook altijd met de fiets naar Amstel Station omdat er geen metrostation hier in de buurt ligt, dus fietsen naar Centraal zal straks niet al te veel uitmaken. Ach, misschien ga ik tegen die tijd wel met de auto naar het werk. Of wacht, dan ben ik al bijna gepromoveerd natuurlijk.quote:Jullie nieuwe plek rij ik altijd met de bus langs wanneer ik van of naar oma ga. Wanneer de N/Zlijn af is is het waarschijnlijk best prettig wonen.
Als je de dagboeken van Jan Wolkers leest, krijg je daar echt zin in. Dan hoort er echter wel een geile vriendin bij.quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Burgerlijk of niet, zo'n volkstuin met huisje is wel leuk. Nou ja, vooral het huisje, om dan daar lekker radio tour de france te luisteren en meesterwerken te schrijven. Die tuin kan me gestolen worden.
Ja, waarschijnlijk is het één van de weinige plekken in Amsterdam waar je nog wel een beetje een fatsoenlijk een auto kan hebben (al zijn wij van Bureau Klimaat en Energie daar natuurlijk tegen).quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn voordelige constructies als je van je ouders geld wilt lenen. In de Indische buurt kun je wel betaalbare appartementen vinden; lijkt me helemaal geen gekke keuze.
[..]
Dat gaat alleen nog een eeuwigheid duren. Ik las dat 2017 inmiddels in de planning staat. Ik moet nu ook altijd met de fiets naar Amstel Station omdat er geen metrostation hier in de buurt ligt, dus fietsen naar Centraal zal straks niet al te veel uitmaken. Ach, misschien ga ik tegen die tijd wel met de auto naar het werk. Of wacht, dan ben ik al bijna gepromoveerd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |