Ik ben trouwens eindelijk van het TBL af.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb zometeen 'n verjaardag. Ik ben in de fase aanbeland van de middagverjaardagen.
Ik ben er vrij zeker van dat ze het ook zo bedoelde.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien is het wel gewoon mijn morbide geest dan dat ik het zo interpreteer.
Nijmegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef ShadyLane het volgende:
Begrijpend lezen jongens, begrijpend lezen.
Quir, dat doet me goed. Gefeliciteerd! Ben je nu dan ook maar gaan studeren in de meest voor de hand liggende, maar oh zo leuke stad?
Waar komt de sex? In ieder geval na de man en vóór de baby, dat moet haast wel. Maar verder?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef Thisbe het volgende:
Ook dat is de verkeerde volgorde. Eerst het huwelijk, en dan de baby.
Een jurk, een man, geen jurk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:07 schreef Thisbe het volgende:
SL heeft gelijk. Ik moet mee jurken passen, en ik moet er ook een paar aandoen.
Voor mezelf hanteer ik de ouderwetse volgorde: éérst een man en dan een jurk.
fixedquote:Op zondag 5 september 2010 07:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een jurk, een man, geen jurk te dik voor een jurk
Ik heb dat ook een paar keer gedaan, met mijn zus en met een paar vriendinnen. Het moeilijkst vond ik nog dat je blij en enthousiast moet doen of geacht bent mee te denken of advies te geven terwijl ik eerlijk gezegd AL die jurken niks vind. Dus ik blijf dan een beetje steken in: 'Ja, die jurk staat ook best mooi ja.' Natuurlijk snap ik wel dat als je iemand goed kent je wel redelijk kunt inschatten wat voor soort jurk bij diegene past, maar het rare is dat mensen je op zulke momenten toch totaal kunnen verrassen. Dan blijken ze wat trouwjurken betreft echt een totaal andere smaak te hebben dan je van ze gewend bent. Onnavolgbaar. Niets voor mij dus. Meestal ga je na afloop wel koffie drinken en appeltaart eten of borrelen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Thisbe het volgende:
De seks is het probleem niet zo, soldaat!
Maar wat I.R. zegt: ik ben ook (nog) niet geschikt voor zoveel burgerlijkheid. Er zal wel wat drank bij te pas moeten komen voordat ik mijzelf in een suikerspin durf te hijsen. Mijn vriendin aanmoedigen bij de passessie vind ik overigens geen probleem.
Neenee, je afzetten tegen het afzetten is de nieuwe burgerlijkheid.quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Z het volgende:
Je afzetten tegen het burgerlijke is de nieuwe burgerlijkheid hoor.
Jij hebt vast wel een minnaar on the side.quote:Op zondag 5 september 2010 12:07 schreef mane het volgende:
Ik heb een paar fasen overgeslagen en ben beland in de op zondagochtend met het gezin ontbijten fase met rondvliegende stukken ei en gesprekken over achtbanen, zwemles en een werkstuk over Hans Teeuwen.
Het groeiproces van diverse groenten. Toegegeven, dat ís ook machtig interessant.quote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef ShadyLane het volgende:
Eentje heeft een volkstuin en een ander vindt dat fascinerend. Het gaat vooral over het groeiproces van diverse groenten en wat daar allemaal voor nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |