abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86055839
ofzo :')!
Ja doei.
pi_86055853
Lol

Niet tof MeMo :*
pi_86055889
Tt doet me denken aan die loi reclame in Italiaans restaurant. Van die gasten die allemaal Italiaans lullen en erveven niet vanuit gaan...
pi_86055953
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef flying-dutchman het volgende:
Lol

Niet tof MeMo :*
Dat dus :o -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:01:46 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86055959
Het is verdomd mooi weer en komt dat even goed uit, aangezien ik van plan ben om een belachelijk eind te gaan fietsen om treinkosten te besparen :').

En omdat het kan natuurlijk.
pi_86055967
Ik ga mezelf zo maar eens een maisbrood-tosti gunnen :9~
pi_86055987
Nieuw topic alweer :')
pi_86056006
en ik was weer de sjaak Gino :') terwijl ik normaal nooit LaPo's heb ;(
Ja doei.
pi_86056020
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuw topic alweer :')
Dat krijg je na pagina 13 :P
pi_86056036
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Dat krijg je na pagina 13 :P
7

:P
pi_86056043
Vanaf half negen stipt met een koffiebreak van exact 30 minuten zijn hullie in de zééér grote tuin hiernaast met 4 - minimaal VIER - zaagmachines de tuin aan het fatsoeneren.
Het jankt en piept en bromt en houdt niet op.

Het had zo mooi kunnen zijn vandaag.

En Lein/Kaas: hoe erg was de schade van de wateroverlast.
Het lijkt mij heel naar om dat bij thuiskomst te treffen.
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:06:11 #12
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86056081
Lol dit topic gaat altijd te snel :P
pi_86056236
solliciteren naar een (studenten)bijbaan als je 25 bent is nooit leuk aangezien ze goedkopere krachten kunnen krijgen :') en voor de overige functies waar ik an sich geschikt voor ben zijn ze niet flexibel genoeg (wisselende roosters)

gelukkig heb ik ook nog een léuke baan (freelance kok, hoe tof O+ ) maargoed, dat verdient op 't moment nog niet genoeg, want nog niet genoeg klussen..

dus als iemand nog iets in de regio Nijmegen weet wat flexibel is, overdag en geen callcenter outbound, hoi! :W
Ja doei.
pi_86056247
-O- hmm.. VK magazine mode special.. :O
pi_86056290
Grmbl, het is alweer koud }:|
pi_86056346
Goedemorgen!
pi_86056355
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef LieLie het volgende:
Grmbl, het is alweer koud }:|
hier niet :P
pi_86056395
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef freecell het volgende:

[..]

hier niet :P
Haha, buiten ziet het er ook wel oké uit, maar ik zit in een pand dat niet warm te krijgen is.
pi_86056445
Wij hebben heerlijk de deur open gezet :s)
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:19:20 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86056470
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
solliciteren naar een (studenten)bijbaan als je 25 bent is nooit leuk aangezien ze goedkopere krachten kunnen krijgen :') en voor de overige functies waar ik an sich geschikt voor ben zijn ze niet flexibel genoeg (wisselende roosters)

gelukkig heb ik ook nog een léuke baan (freelance kok, hoe tof O+ ) maargoed, dat verdient op 't moment nog niet genoeg, want nog niet genoeg klussen..

dus als iemand nog iets in de regio Nijmegen weet wat flexibel is, overdag en geen callcenter outbound, hoi! :W
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.
pi_86056549
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is lief van je dat je daar aan denkt. Moet zeggen dat 9 van de 10 bulten bij mij 'normaal' zijn en als ik een reactie krijg alleen inwendige anti-histamine lijkt te werken. Ik heb ook wel eens zalfjes uit Frankrijk en Italië gehad (op doktersvoorschrift zelfs), maar zelfs de meest enge zalfjes leken niet zo goed te helpen als pilletjes en geduld ;)
Maar.. ik ben bereid alles te proberen :Y
Ik ben zelf ook een beetje allergisch voor (nederlandse) muggen, maar die Italiaanse muggen waren vreselijk, dikke, onwijs jeukende bulten, op zijn grootst zo groot als een doorgesneden sinaasappel. De eerste (dag 2 van de vakantie) heb ik tot bloedens toe opengekrabt en die is nog steeds niet dicht. Ik ga zo verder met opruimen en dan zal ik opzoeken hoe het heet. Ik heb het gewoon bij de supermarkt gekocht, voor 7 euro ofzo. Bij mij werkt het erg goed tegen de jeuk :Y

Oh, en ik ben van én de tabletjes, én de zalf samen. :D Je moet er alleen voorzichtig mee zijn in de zon :)

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef AnneX het volgende:
En Lein/Kaas: hoe erg was de schade van de wateroverlast.
Het lijkt mij heel naar om dat bij thuiskomst te treffen.
Mijn PC is waarschijnlijk een beetje stuk, die stond op de grond. Een krat vol administratie van het kaas-bedrijf, stond op de grond. Een doos flyers van het kaas-bedrijf, stond ook op de grond. Ongeveer de helft van de houten vloer is krom en nog steeds vochtig, en het hele buis stinkt naar schimmel. Dat laatste vind ik het ergste, iedere keer dat ik binnen kom denk ik :% :r
pi_86056687
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkig :') dan maar liever lenen bij de DUO :X
Ja doei.
pi_86056730
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben van én de tabletjes, én de zalf samen. :D Je moet er alleen voorzichtig mee zijn in de zon :)
Ja, echt lekker spul is het allemaal niet.. Maar goed, ik heb gelukkig dit jaar maar 1 echte bult gehad..*klopt af*
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:27:56 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86056764
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkig :') dan maar liever lenen bij de DUO :X
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?
pi_86056857
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Vork het volgende:

[..]

Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiploma :') ;(
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')