Dat dusquote:
7quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Dat krijg je na pagina 13
Haha, buiten ziet het er ook wel oké uit, maar ik zit in een pand dat niet warm te krijgen is.quote:
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
solliciteren naar een (studenten)bijbaan als je 25 bent is nooit leuk aangezien ze goedkopere krachten kunnen krijgenen voor de overige functies waar ik an sich geschikt voor ben zijn ze niet flexibel genoeg (wisselende roosters)
gelukkig heb ik ook nog een léuke baan (freelance kok, hoe tof) maargoed, dat verdient op 't moment nog niet genoeg, want nog niet genoeg klussen..
dus als iemand nog iets in de regio Nijmegen weet wat flexibel is, overdag en geen callcenter outbound, hoi!
Ik ben zelf ook een beetje allergisch voor (nederlandse) muggen, maar die Italiaanse muggen waren vreselijk, dikke, onwijs jeukende bulten, op zijn grootst zo groot als een doorgesneden sinaasappel. De eerste (dag 2 van de vakantie) heb ik tot bloedens toe opengekrabt en die is nog steeds niet dicht. Ik ga zo verder met opruimen en dan zal ik opzoeken hoe het heet. Ik heb het gewoon bij de supermarkt gekocht, voor 7 euro ofzo. Bij mij werkt het erg goed tegen de jeukquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is lief van je dat je daar aan denkt. Moet zeggen dat 9 van de 10 bulten bij mij 'normaal' zijn en als ik een reactie krijg alleen inwendige anti-histamine lijkt te werken. Ik heb ook wel eens zalfjes uit Frankrijk en Italië gehad (op doktersvoorschrift zelfs), maar zelfs de meest enge zalfjes leken niet zo goed te helpen als pilletjes en geduld![]()
Maar.. ik ben bereid alles te proberen
Mijn PC is waarschijnlijk een beetje stuk, die stond op de grond. Een krat vol administratie van het kaas-bedrijf, stond op de grond. Een doos flyers van het kaas-bedrijf, stond ook op de grond. Ongeveer de helft van de houten vloer is krom en nog steeds vochtig, en het hele buis stinkt naar schimmel. Dat laatste vind ik het ergste, iedere keer dat ik binnen kom denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef AnneX het volgende:
En Lein/Kaas: hoe erg was de schade van de wateroverlast.
Het lijkt mij heel naar om dat bij thuiskomst te treffen.
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.
Ja, echt lekker spul is het allemaal niet.. Maar goed, ik heb gelukkig dit jaar maar 1 echte bult gehad..*klopt af*quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben van én de tabletjes, én de zalf samen.Je moet er alleen voorzichtig mee zijn in de zon
![]()
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigdan maar liever lenen bij de DUO
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiplomaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |