abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86180126
Ok, update er op geknald en ik moet zeggen, ik had het niet verwacht maar het is veel en veel sneller.
pi_86181039
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat moet je er mee dan?
rooten.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:34:40 #103
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86185045
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb hem in mijn handen gehad en vond het te plastic achtig. Erg licht en een beetje buigzaam. Was net of ik een speelgoed iets in mijn handen had.
Licht ben ik met je eens. Maar dat is voor mij echt geen nadeel. :D.
Speelgoed ook, trouwens :P.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:11:33 #104
303028 Broder
kevinsangel
pi_86187033
Weet iemand misschien hoe je in de Youtube app video's op fullscreen kunt krijgen nu zijn 9/10 filmpje in het klein.
De Desire heeft dit bijvoorbeeld niet.
(Galaxy S)
team is eng ready for whatever als het moet
pi_86193878
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:11 schreef Broder het volgende:
Weet iemand misschien hoe je in de Youtube app video's op fullscreen kunt krijgen nu zijn 9/10 filmpje in het klein.
De Desire heeft dit bijvoorbeeld niet.
(Galaxy S)
Op menu drukken, dan meer en dan hoge kwaliteit.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86194063
tvp, heb een Hero, nog minstens een half jaar te gaan voordat ik een nieuwe Android kan halen :)
  woensdag 8 september 2010 @ 09:27:16 #107
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86194822
Heeft iemand hier al de Galaxy S i9000 geupdate naar Android 2.2?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 8 september 2010 @ 09:27:28 #108
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_86194828
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb er 4 geprobeerd maar ze hebben allemaal nadelen.

- Standaard browser: Onhandig van tabs wisselen, je kan maar 4 tabs openen en als ik een link in een ander tabblad wil open gaat hij vaak de tekst selecteren.

-Dolphin HD: Ontzettend lelijk design, zelfde probleem met selecteren

-Opera mini: Werkt erg prettig maar doet geen Flash

-xScope Lite: Tot nu toe de beste en snelste, maar speelt sommige Flash filmpjes niet af

Komt de gewone Opera eigenlijk nog naar Android?
Standaard browser.
Heb Opera er even opgehad, maar dat werkte zo ellendig traag, dat heb ik er in no time weer afgekieperd.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_86194861
Ik vind die standaard browser wel prima eigenlijk
pi_86195083
Same here.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_86195340
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef lekzzz het volgende:
Iemand hier een antwoord op?
[..]

Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?
Hoi, android switch zelf tussen wifi en 3G.
pi_86195450
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die standaard browser wel prima eigenlijk
Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.

En van die tabs heb ik ook geen last :N
pi_86195614
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef Adolecens het volgende:
Omdat de Lapo'er geen nieuw topic openede :P

Crosspost:
[..]

Klik op de foto voor hoge resolutie.
[ afbeelding ]
[..]

Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.

Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop indrukken) > Geavanceerd > Wi-Fi Slaapbeleid

Als je die op anders dan nooit zet, zet ie na een bepaalde tijd Wi-Fi uit en moet je hem handmatig weer aanzetten.
[..]

Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doen :P

Ik heb onderin ook 3 dock schermen met meest gebruikte apps, dus eigenlijk meer dan genoeg ruimte. En veel widgets betekend ook meestal meer energieverbruik.

Voor de kalender gebruik ik Pure Calender. Op mijn homescreen heb ik die zo geconfigureerd dat ik daar alleen de afspraken zie die op deze dag staan, afspraken in de toekomst staan daar niet. Die staan 1 scherm rechts zoals je ziet. Ook heb ik van die op het homescreen de layout zo aangepast dat ie overeenkomt met mijn andere twee widgets.
Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.

Je kan zeker ergens instellen dat je 7 homescreens wilt? Want ik heb er echt maar 3. Bedankt voor de achtergrond. Ga nu van alles installeren en uitproberen :P Sygic werkte al een poosje niet goed meer. Die kan ik opnieuw erop zetten maar is er een ander fijner navigatie beschikbaar dan al niet gratis ?
pi_86195658
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.

En van die tabs heb ik ook geen last :N
Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.
pi_86196083
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.
ah.. daar heb je het al :P

Ik heb wel gewoon graag een snelle browser.
pi_86196120
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.

Je kan zeker ergens instellen dat je 7 homescreens wilt? Want ik heb er echt maar 3. Bedankt voor de achtergrond. Ga nu van alles installeren en uitproberen :P Sygic werkte al een poosje niet goed meer. Die kan ik opnieuw erop zetten maar is er een ander fijner navigatie beschikbaar dan al niet gratis ?
Copilot, Igo, Navigon, Google Navigation (is gratis)
pi_86196409
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef Adolecens het volgende:

Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ook :9~ Heb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 10:42:12 ]
pi_86196424
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ook :9~ Heb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes,
Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.
pi_86197031
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ook :9~ Heb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget :P . De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
pi_86198325
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget :P . De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]

Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Dank je wel! B-)
pi_86201462
Q: ik denk erover mn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik vroeg me af of ik dan ook de root kwijt ben, en opnieuw moet doen? En hoe gaat het met gekochte apps, kan ik die gratis weer terug downloaden?
pi_86201647
Ik miste idd vooral een goeie Facebook widget in LauncherPro (Plus), en een goeie agenda widget waar je zo in een opslag je komende afspraken ziet. Dus geen kalender met data, maar gewoon voor de eerste 2 á 3 dagen welke afspraken je hebt staan
  woensdag 8 september 2010 @ 13:37:08 #123
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86202268
He bah, die standaard calendar tool (op Galaxy S) stoort me wel vreselijk. Moet je bij elke afspraak handmatig instellen dat-ie de google calendar gebruikt, anders maakt-ie een lokale afspraak. Bah!
pi_86202506
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik miste idd vooral een goeie Facebook widget in LauncherPro (Plus), en een goeie agenda widget waar je zo in een opslag je komende afspraken ziet. Dus geen kalender met data, maar gewoon voor de eerste 2 á 3 dagen welke afspraken je hebt staan
Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)
pi_86204060
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)
Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherpro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')