Licht ben ik met je eens. Maar dat is voor mij echt geen nadeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn handen gehad en vond het te plastic achtig. Erg licht en een beetje buigzaam. Was net of ik een speelgoed iets in mijn handen had.
Op menu drukken, dan meer en dan hoge kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:11 schreef Broder het volgende:
Weet iemand misschien hoe je in de Youtube app video's op fullscreen kunt krijgen nu zijn 9/10 filmpje in het klein.
De Desire heeft dit bijvoorbeeld niet.
(Galaxy S)
Standaard browser.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb er 4 geprobeerd maar ze hebben allemaal nadelen.
- Standaard browser: Onhandig van tabs wisselen, je kan maar 4 tabs openen en als ik een link in een ander tabblad wil open gaat hij vaak de tekst selecteren.
-Dolphin HD: Ontzettend lelijk design, zelfde probleem met selecteren
-Opera mini: Werkt erg prettig maar doet geen Flash
-xScope Lite: Tot nu toe de beste en snelste, maar speelt sommige Flash filmpjes niet af
Komt de gewone Opera eigenlijk nog naar Android?
Hoi, android switch zelf tussen wifi en 3G.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef lekzzz het volgende:
Iemand hier een antwoord op?
[..]
Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?
Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die standaard browser wel prima eigenlijk
Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef Adolecens het volgende:
Omdat de Lapo'er geen nieuw topic openede
Crosspost:
[..]
Klik op de foto voor hoge resolutie.
[ afbeelding ]
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.
Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop indrukken) > Geavanceerd > Wi-Fi Slaapbeleid
Als je die op anders dan nooit zet, zet ie na een bepaalde tijd Wi-Fi uit en moet je hem handmatig weer aanzetten.
[..]
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doen
Ik heb onderin ook 3 dock schermen met meest gebruikte apps, dus eigenlijk meer dan genoeg ruimte. En veel widgets betekend ook meestal meer energieverbruik.
Voor de kalender gebruik ik Pure Calender. Op mijn homescreen heb ik die zo geconfigureerd dat ik daar alleen de afspraken zie die op deze dag staan, afspraken in de toekomst staan daar niet. Die staan 1 scherm rechts zoals je ziet. Ook heb ik van die op het homescreen de layout zo aangepast dat ie overeenkomt met mijn andere twee widgets.
Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.
En van die tabs heb ik ook geen last
ah.. daar heb je het alquote:Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.
Copilot, Igo, Navigon, Google Navigation (is gratis)quote:Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.
Je kan zeker ergens instellen dat je 7 homescreens wilt? Want ik heb er echt maar 3. Bedankt voor de achtergrond. Ga nu van alles installeren en uitproberenSygic werkte al een poosje niet goed meer. Die kan ik opnieuw erop zetten maar is er een ander fijner navigatie beschikbaar dan al niet gratis ?
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookquote:
Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes,
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widgetquote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.
Dank je wel!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget. De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik miste idd vooral een goeie Facebook widget in LauncherPro (Plus), en een goeie agenda widget waar je zo in een opslag je komende afspraken ziet. Dus geen kalender met data, maar gewoon voor de eerste 2 á 3 dagen welke afspraken je hebt staan
Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherproquote:Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |