abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86121215
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel tussen de Wildfire en Galaxy 3 (Apollo). Mijn budget is niet enorm hoog dus helaas kom ik uit bij deze toestellen aangezien ik liever de Desire zou willen hebben.

Ik lees in meerdere reviews dat het scherm van 3.2 inch 240 x 320 QVGA eigenlijk te klein is om fatsoenlijk te kunnen internetten, en dat de resolutie dusdanig laag is dat b.v. de tekst bij het lezen van een webpagina of document niet vloeiend maar een beetje blokkerig is.

Iemand enige ervaring met een van deze of beide toestellen?
Wildfire hiero.

En de resolutie is minder ja, maar het is echt dikke bullshit dat het daardoor onwerkbaar/onleesbaar is. Er zijn wat apps die (nog?) ontbreken, maar verder een zeeeer gevulde Android Market voor dit toestel. Verder lekker handzaam, gewoon redelijk snel. Prima toestel, zeker voor dat geld.

Zie trouwens ook;
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 11:57:45 ]
pi_86122306
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wildfire hiero.

En de resolutie is minder ja, maar het is echt dikke bullshit dat het daardoor onwerkbaar/onleesbaar is. Er zijn wat apps die (nog?) ontbreken, maar verder een zeeeer gevulde Android Market voor dit toestel. Verder lekker handzaam, gewoon redelijk snel. Prima toestel, zeker voor dat geld.

Zie trouwens ook;
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire
_O_
pi_86123542
Gisteren toevallig ook AngryBirds Lite (beta) bij mn vriendin op haar HTC Desire geprobeerd. Werkte prima. Ik heb zelf een iPhone 3GS en merkte weinig verschil qua workaround.
pi_86131447
quote:
Ik twijfel tussen de Wildfire en Galaxy 3 (Apollo). Mijn budget is niet enorm hoog dus helaas kom ik uit bij deze toestellen aangezien ik liever de Desire zou willen hebben.

Ik lees in meerdere reviews dat het scherm van 3.2 inch 240 x 320 QVGA eigenlijk te klein is om fatsoenlijk te kunnen internetten, en dat de resolutie dusdanig laag is dat b.v. de tekst bij het lezen van een webpagina of document niet vloeiend maar een beetje blokkerig is.

Wil je een 1 jarig abonnement dan? Want voor 2 jaar is die desire echt niet duur meer.
  maandag 6 september 2010 @ 17:22:48 #55
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_86132462
quote:

Ik heb voor de Galaxy 3 gekozen.

Voornamelijk omdat het scherm een toch net iets hogere resolutie heeft (Alle apps tot nu toe werken prima en heb er al behoorlijk wat gedownload) Verder vind ik de Sense User-Interface van HTC spuuglelijk...

De HTC heeft dan wel weer bijvoorbeeld een betere camera maar die gebruik ik toch amper :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_86132757
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Wil je een 1 jarig abonnement dan? Want voor 2 jaar is die desire echt niet duur meer.
Geen abonnement :) Ik gebruik de GSM eigenlijk zelden om te bellen of te sms'en, gebruik hem meer als agenda, om wat via Wifi te internetten en als mediaspeler.
pi_86132807
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ik heb voor de Galaxy 3 gekozen.

Voornamelijk omdat het scherm een toch net iets hogere resolutie heeft (Alle apps tot nu toe werken prima en heb er al behoorlijk wat gedownload) Verder vind ik de Sense User-Interface van HTC spuuglelijk...

De HTC heeft dan wel weer bijvoorbeeld een betere camera maar die gebruik ik toch amper :)
Ik heb vanmiddag de Galaxy 3 en S en de HTC Desire en Wildfire in mijn handen gehad, en mijn voorkeur gaat qua stevigheid e.d. uit naar de HTC producten.
pi_86132841
HTC staat ook bekend om wat beter support. Bij Samsung is het al snel updates tot aan de drempel, zeker bij de budget-modellen.

En de Wildfire krijgt gewoon bij HTC ook netjes Android 2.2
  maandag 6 september 2010 @ 17:36:03 #59
238230 em-dee-em-aa
pi_86132919
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
HTC staat ook bekend om wat beter support. Bij Samsung is het al snel updates tot aan de drempel, zeker bij de budget-modellen.

En de Wildfire krijgt gewoon bij HTC ook netjes Android 2.2
Galaxy 3 krijgt ook gewoon 2.2

Hier een mooie review:
http://www.gsmarena.com/samsung_i5800_galaxy_3-review-502.php

Aan het eind word hij ook vergeleken met andere toestellen binnen die prijsrange wellicht dat dit de keus makkelijker maakt...
  maandag 6 september 2010 @ 17:40:52 #60
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_86133100
Kogel is door de kerk, heb een X10 besteld, bij T-mobile toch wel een goede deal daarvoor nu. Mocht hij toch niet bevallen door gebrek aan tobo gooi ik hem op marktplaats en haal een Milestone, dan draai ik met wat geluk nog winst ook :P
  maandag 6 september 2010 @ 19:06:26 #61
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86136206
N
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen abonnement :) Ik gebruik de GSM eigenlijk zelden om te bellen of te sms'en, gebruik hem meer als agenda, om wat via Wifi te internetten en als mediaspeler.
Neem dan een iPod goedkoper en dezelfde functies.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_86137511
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Grappig, je doet echt het tegenovergestelde van wat ik ermee doe. Kan je dan niet beter een iPod Touch nemen of die nieuwe Samsung mediaspeler met Android?
pi_86139465
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef lekzzz het volgende:
N
[..]

Neem dan een iPod goedkoper en dezelfde functies.
Ik moet wel telefonisch bereikbaar kunnen zijn ;)
  maandag 6 september 2010 @ 20:57:21 #64
238230 em-dee-em-aa
pi_86141116
WhatsApp werkt trouwens prima op mijn Galaxy 3, meende dat hij alleen beschikbaar was voor 2.2 maar ook op 2.1 draait ie zonder problemen.

Ff met je browser naar deze link gaan om het te downloaden:
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
  maandag 6 september 2010 @ 21:00:56 #65
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86141287
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik moet wel telefonisch bereikbaar kunnen zijn ;)
Ben je dan ook nog, op je telefoon :P !!!
pi_86145792
quote:

Na enig beraad heb ik toch maar besloten om de Desire te bestellen ;)
pi_86146027
Weet niet of dit al in een ander topic is besproken maar weet iemand misschien wanneer deze komt?

Wel een must have :7
team is eng ready for whatever als het moet
pi_86146288
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Broder het volgende:
Weet niet of dit al in een ander topic is besproken maar weet iemand misschien wanneer deze komt?
[ afbeelding ]
Inderdaad die ziet er wel chique uit!
Als zoiets niet te duur is, dan wil ik er ook wel een op mijn bureau!!
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86146289
Oeps... DP.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86146673
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Broder het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat het een nieuwe slidefoon met beter boxen was, maar het is gewoon een cradle...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_86147918
Ik kan op de een of andere manier geen internet pagina's meer openen op mijn galaxy s wel kan ik nog in de market zaken downloaden en updaten. Googlemaps doet het ook nog.

Bij youtube krijg ik het volgende:
Verbindingsprobleem.
org.apache.harmony.xml.
ExpatParser$ParseExpection:
etc

Ik ben een totale leek en heb dus geen idee wat er is van google word ik ook niet veel wijzer.

Heeft iemand een idee?
pi_86148123
Je taskkiller.
pi_86148253
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef kikoooooo het volgende:
Je taskkiller.
Die heb ik niet. ;(

Opgelost ik had hem even opnieuw aan gedaan. Ik moet ook altijd eerst moeilijk doen als het ook makkelijk kan :')

Ik wil overigens nog steeds wel weten wat er precies was.

Alvast bedankt.

[ Bericht 29% gewijzigd door n_uniet op 06-09-2010 23:10:56 ]
pi_86154007
Mochten mensen nog een alarm zoeken; Gentle Alarm _O_ . Maakt je wakker terwijl je in een lichte slaapfase zit of weet-ik-veel wat voor gedachte erachter zit, feit is wel dat het absurd vroeg is, ik amper 6 uur geslapen heb en toch geen enkel probleem had om uit bed te komen _O_ .
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:48:32 #75
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86154383
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 05:56 schreef Ireyon het volgende:
Mochten mensen nog een alarm zoeken; Gentle Alarm _O_ . Maakt je wakker terwijl je in een lichte slaapfase zit of weet-ik-veel wat voor gedachte erachter zit, feit is wel dat het absurd vroeg is, ik amper 6 uur geslapen heb en toch geen enkel probleem had om uit bed te komen _O_ .
dankj, ik ga morgen even proberen. kan echt nooit uit mijn nest komen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')