Wildfire hiero.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel tussen de Wildfire en Galaxy 3 (Apollo). Mijn budget is niet enorm hoog dus helaas kom ik uit bij deze toestellen aangezien ik liever de Desire zou willen hebben.
Ik lees in meerdere reviews dat het scherm van 3.2 inch 240 x 320 QVGA eigenlijk te klein is om fatsoenlijk te kunnen internetten, en dat de resolutie dusdanig laag is dat b.v. de tekst bij het lezen van een webpagina of document niet vloeiend maar een beetje blokkerig is.
Iemand enige ervaring met een van deze of beide toestellen?
quote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wildfire hiero.
En de resolutie is minder ja, maar het is echt dikke bullshit dat het daardoor onwerkbaar/onleesbaar is. Er zijn wat apps die (nog?) ontbreken, maar verder een zeeeer gevulde Android Market voor dit toestel. Verder lekker handzaam, gewoon redelijk snel. Prima toestel, zeker voor dat geld.
Zie trouwens ook;
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire
Wil je een 1 jarig abonnement dan? Want voor 2 jaar is die desire echt niet duur meer.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel tussen de Wildfire en Galaxy 3 (Apollo). Mijn budget is niet enorm hoog dus helaas kom ik uit bij deze toestellen aangezien ik liever de Desire zou willen hebben.
Ik lees in meerdere reviews dat het scherm van 3.2 inch 240 x 320 QVGA eigenlijk te klein is om fatsoenlijk te kunnen internetten, en dat de resolutie dusdanig laag is dat b.v. de tekst bij het lezen van een webpagina of document niet vloeiend maar een beetje blokkerig is.
Ik heb voor de Galaxy 3 gekozen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Geen abonnementquote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Wil je een 1 jarig abonnement dan? Want voor 2 jaar is die desire echt niet duur meer.
Ik heb vanmiddag de Galaxy 3 en S en de HTC Desire en Wildfire in mijn handen gehad, en mijn voorkeur gaat qua stevigheid e.d. uit naar de HTC producten.quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik heb voor de Galaxy 3 gekozen.
Voornamelijk omdat het scherm een toch net iets hogere resolutie heeft (Alle apps tot nu toe werken prima en heb er al behoorlijk wat gedownload) Verder vind ik de Sense User-Interface van HTC spuuglelijk...
De HTC heeft dan wel weer bijvoorbeeld een betere camera maar die gebruik ik toch amper
Galaxy 3 krijgt ook gewoon 2.2quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
HTC staat ook bekend om wat beter support. Bij Samsung is het al snel updates tot aan de drempel, zeker bij de budget-modellen.
En de Wildfire krijgt gewoon bij HTC ook netjes Android 2.2
Neem dan een iPod goedkoper en dezelfde functies.quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen abonnementIk gebruik de GSM eigenlijk zelden om te bellen of te sms'en, gebruik hem meer als agenda, om wat via Wifi te internetten en als mediaspeler.
Grappig, je doet echt het tegenovergestelde van wat ik ermee doe. Kan je dan niet beter een iPod Touch nemen of die nieuwe Samsung mediaspeler met Android?quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen abonnementIk gebruik de GSM eigenlijk zelden om te bellen of te sms'en, gebruik hem meer als agenda, om wat via Wifi te internetten en als mediaspeler.
Ik moet wel telefonisch bereikbaar kunnen zijnquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef lekzzz het volgende:
N
[..]
Neem dan een iPod goedkoper en dezelfde functies.
Ben je dan ook nog, op je telefoonquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet wel telefonisch bereikbaar kunnen zijn
Na enig beraad heb ik toch maar besloten om de Desire te bestellenquote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Inderdaad die ziet er wel chique uit!quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Broder het volgende:
Weet niet of dit al in een ander topic is besproken maar weet iemand misschien wanneer deze komt?
[ afbeelding ]
Wel een must have![]()
Dacht even dat het een nieuwe slidefoon met beter boxen was, maar het is gewoon een cradle...quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Broder het volgende:
Weet niet of dit al in een ander topic is besproken maar weet iemand misschien wanneer deze komt?
[ afbeelding ]
Wel een must have![]()
Die heb ik niet.quote:
dankj, ik ga morgen even proberen. kan echt nooit uit mijn nest komen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 05:56 schreef Ireyon het volgende:
Mochten mensen nog een alarm zoeken; Gentle Alarm. Maakt je wakker terwijl je in een lichte slaapfase zit of weet-ik-veel wat voor gedachte erachter zit, feit is wel dat het absurd vroeg is, ik amper 6 uur geslapen heb en toch geen enkel probleem had om uit bed te komen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |