Bij LauncherPro kun je dat uitschakelen en heb je op elke Homescreen precies dezelfde achtergrondquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is met alle foto's die je instelt als achtergrond. Dat is standaard bij Android.
Dat wordt lastig lijkt me. Dan moet je een app hebben die constant scant of er een WiFi verbinding is en dan als ie het thuisnetwerk signaleert dat ie dan aanspringt. En volgens mij is dat hetzelfde als gewoon altijd je wifi aan hebben staan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik wil eigenlijk een app hebben die automatisch thuis op m'n wifi overschakelt.
Ooh, vandaar, wist dat het widgets zijn, maar kon ze gewoon niet vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zijn widgets, Extended Controls en WifiWidget
Dat is waar, zou ook wel weer battery vreten. Maar goed was leuk geweest het uit te proberen, met gps posiitie ofzo hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat wordt lastig lijkt me. Dan moet je een app hebben die constant scant of er een WiFi verbinding is en dan als ie het thuisnetwerk signaleert dat ie dan aanspringt. En volgens mij is dat hetzelfde als gewoon altijd je wifi aan hebben staan.
Ik had op mijn nokia 3 jaar geleden wel een app die op basis van je cell positie wifi aanzette of je profiel veranderde. Dus ik denk wel dat het mogelijk is, maar of het al bestaat?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is waar, zou ook wel weer battery vreten. Maar goed was leuk geweest het uit te proberen, met gps posiitie ofzo haha
Zoek even op Locale of Tasker. Heb er zelf geen ervaring mee maar die apps schakelen dus bepaalde profielen in op basis van locatie en/of tijdstip.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is waar, zou ook wel weer battery vreten. Maar goed was leuk geweest het uit te proberen, met gps posiitie ofzo haha
Google slaat automatisch je contacten op. Als je na een re-install of bij een andere telefoon weer 'inlogt' met jouw google account heb je alle contacten weer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:44 schreef Happel het volgende:
Scusi, had niet in de gaten dat ik de laatste was.
Moet je wel het juiste topicnummer ervoor zetten natuurlijk.
Mijn vraag nog even:
[..]
Tnx voor de tip. Twijfel nog even of ik het ga kopen, gezien het commentaar op de prijs kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zoek even op Locale of Tasker. Heb er zelf geen ervaring mee maar die apps schakelen dus bepaalde profielen in op basis van locatie en/of tijdstip.
anders googlen naar een demo? of even kijken of ie op de nieuwsgroepen staat?!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. Twijfel nog even of ik het ga kopen, gezien het commentaar op de prijs kwaliteit verhouding.
Maar dan moet m'n achtergrond wel aanpassen aan m'n telefoon, wat ie dus niet doet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij LauncherPro kun je dat uitschakelen en heb je op elke Homescreen precies dezelfde achtergrond
Je hebt volgens mij 24 uur de tijd om elke app in de Market te testen. Deïnstalleer je 'm weer, dan krijg je je geld terug.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef lekzzz het volgende:
Tnx voor de tip. Twijfel nog even of ik het ga kopen, gezien het commentaar op de prijs kwaliteit verhouding.
Hier totaal geen problemen met blackberry en iphone gebruikers...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb alleen bij Whatsapp last dat als ik cross-platform berichten stuur het soms serieus pas 3 a 4 uur later aankomt
Dat doet mijn desire iig automatisch. Wifi overruled 3g. Zodra een bekend wifi netwerk in het bereik is, maakt ie geen gebruik meer van de 3g verbinding.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik wil eigenlijk een app hebben die automatisch thuis op m'n wifi overschakelt.
De Wildfire?quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
Vraagje: Wat is de goedkoopste android telefoon emt capacatief touchscreen?
Even kijken wat ik gemist heb, heb net een nieuwe telefoon (zonder android)en android lijkt mij een fijn besturingssysteem
De widgets staan nog in de kinderschoenen hè, daar is de ontwikkelaar volop mee bezig. En de widgets die er nu al zijn, zijn veel beter dan dezelfde widgets in Sense.quote:Op zondag 5 september 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
LauncherPro Plus geinstalleerd, even mee gespeeld maar vond het niet zo bijzonder. Vrij weinig widgets beschikbaar, en ik kon ook het gros van de Sense-widgets niet meer gebruiken
Dat constant scannen naar Wifi zuipt wel je batterij leeg..quote:Op zondag 5 september 2010 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
Dat doet mijn desire iig automatisch. Wifi overruled 3g. Zodra een bekend wifi netwerk in het bereik is, maakt ie geen gebruik meer van de 3g verbinding.
Samsung Galaxy Apolloquote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
Vraagje: Wat is de goedkoopste android telefoon emt capacatief touchscreen?
Even kijken wat ik gemist heb, heb net een nieuwe telefoon (zonder android)en android lijkt mij een fijn besturingssysteem
Wel de enige Android telefoon met die resolutie. Dat zou kunnen leiden tot de Market-problemen die de Tattoo ook had. Verder idd een leuke telefoon.quote:Op zondag 5 september 2010 17:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Apollo
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1860/samsung-galaxy-3-i5800
Iets betere resolutie als de Wildfire en zonder de lelijke Sense interface van HTC.
Camera wel weer wat minder...
Boeiend. Lader thuis, lader in de auto en lader op t werk.quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De widgets staan nog in de kinderschoenen hè, daar is de ontwikkelaar volop mee bezig. En de widgets die er nu al zijn, zijn veel beter dan dezelfde widgets in Sense.
[..]
Dat constant scannen naar Wifi zuipt wel je batterij leeg..
Kan een autolader op tegen het verbruik van de Desire met alles aan (gps, scherm, 3g)?. Ik heb een fm transmitter voor in de autolader maar die bokst niet op tegen het verbruik van het scherm, maar dat kan dus komen omdat het geen dedicated later is...quote:Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boeiend. Lader thuis, lader in de auto en lader op t werk.
De Appollo heeft een afwijkende resolutie ( 240*400?) en waardoor apps dus niet compatible kunnen zijn omdat je als enigste deze resolutie hebt. De Wildfire heeft een wat meer gangbare resolutie en zou ik dus eerder kopen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel tussen de Wildfire en Galaxy 3 (Apollo). Mijn budget is niet enorm hoog dus helaas kom ik uit bij deze toestellen aangezien ik liever de Desire zou willen hebben.
Ik lees in meerdere reviews dat het scherm van 3.2 inch 240 x 320 QVGA eigenlijk te klein is om fatsoenlijk te kunnen internetten, en dat de resolutie dusdanig laag is dat b.v. de tekst bij het lezen van een webpagina of document niet vloeiend maar een beetje blokkerig is.
Iemand enige ervaring met een van deze of beide toestellen?
Oke, dank jequote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
De Appollo heeft een afwijkende resolutie ( 240*400?) en waardoor apps dus niet compatible kunnen zijn omdat je als enigste deze resolutie hebt. De Wildfire heeft een wat meer gangbare resolutie en zou ik dus eerder kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |