Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Hij zou toch de weg opgaan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:28 schreef Assiej het volgende:
Huh Marko je had toch al vaker les gehad ?
Yes 3 lessen eerder, waarvan 2 bij een andere rijschool. Ik mocht vanochtend voor het eerst de weg opquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:28 schreef Assiej het volgende:
Huh Marko je had toch al vaker les gehad ?
Volgens mij heb ik wat gemist, je zit toch bij die les best ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes 3 lessen eerder, waarvan 2 bij een andere rijschool. Ik mocht vanochtend voor het eerst de weg op
Koppijnbier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nu weet ik waarom schultenbrau zo goedkoop is
ik was gras maaienquote:
Yes bij TOP LES in Enschede.en nu bij Ter Brink in Almeloquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist, je zit toch bij die les best ofzo
Als ik zelf het geld heb, mag ik ook
Topless in Enschede?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes bij TOP LES in Enschede.en nu bij Ter Brink in Almelo
ouwequote:
Succesquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ben hier weer alleen, tijd om uit te brakken
luiwammesquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga de rest van de dag ook geen klap uitvoeren, alleen ff koken en verder brak zijn van te weinig slaap en teveel bier
motormuisquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes 3 lessen eerder, waarvan 2 bij een andere rijschool. Ik mocht vanochtend voor het eerst de weg op
ik heb net chicken tonight gehadquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck it, ik eet zometeen wel goulashsoep, en morgen rijst met kip, heb echt geen zin om naar de winkel te gaan
edit: meh, ik móet wel gaan, anders heb ik geen brood
Whehe Vetquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:33 schreef ACT-F het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-in-bad/m1azteaf5wq6
Ze hebben maanden in het vruchtwater gezwommen, natuurlijk overleven puppy's datquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Voor de mensen die laatst huilden over die puppies: ze leven nog. Enige basiskennis van hongaars is wel handig
Dat maakt het op die manier in het water smijten van puppies inderdaad helemaal okequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Voor de mensen die laatst huilden over die puppies: ze leven nog. Enige basiskennis van hongaars is wel handig
probleem opgelost dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt het op die manier in het water smijten van puppies inderdaad helemaal oke
Puppy's hebben ook zwemles nodig heurquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Dat maakt het op die manier in het water smijten van puppies inderdaad helemaal oke
Ebola, e, b, o, l, a.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik verveel me trouwens de [vul hier uw afschuwelijke ziekte in]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ebola, e, b, o, l, a.
Tuut, dut, dut, dut, tuut, tuut.
Verkeerd gegokt
Enkelvoud: Puppyquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
En nu de verbeterde versie:quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Intelligence het volgende:
Wat een hectisch weekend. Gisteravond hier party gemached, vandaag hele dag aan t heksen geweest, vanavond feestje gehad van Outsiderz, 1-jarig bestaan En mogen weer met de hele kleuterklas naar Japanse Autosport Festival ... met 15 auto's (is vandaag nog 1 total loss gereden)
Dus wie zich morgen verveeld, wij staan op t circuit van Assen
quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Intelligence het volgende:
Wat een hectisch weekend. Gisteravond heb ik hier party gemacht. Vandaag de hele dag aan het heksen geweest. Vanavond feestje gehad van Outsiderz; 1-jarig bestaan. En we mogen weer met de hele kleuterklas naar het Japanse autosportfestival ... met 15 auto's (er is vandaag nog 1 total loss gereden)
Dus wie zich morgen verveelt; wij staan op het circuit van Assen
Verbeterd:quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
!!!
!
![]()
!!
![]()
!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!1
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
!1!!!111 EINZ!!!1!!1
En, heb je onze hooligan nog onder de tafel gezopen?quote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ging ik naar de FOK!meet in Utrecht en wie zag ik daar in dat (kut)cafe Stairway.....
Robin!
quote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ging ik naar de FOK!meet in Utrecht en wie zag ik daar in dat (kut)cafe Stairway.....
Robin!
Ik heb geen Hennessy gedronken, dus nee.quote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En, heb je onze hooligan nog onder de tafel gezopen?
Mjaquote:
Henquote:
quote:
Mja, op de boerderij worden kittens verzopen in een juten zak, er zit naar mijn mening niet veel verschil in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, Slovak heeft me wat servisch geleerd, ik herken wel wat woordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben maanden in het vruchtwater gezwommen, natuurlijk overleven puppy's dat![]()
Kennis van het Kroatisch lijkt me handiger, want Hongaars is een compleet andere taal wat er totaal niet op lijkt.
ik sta morgenvandaag/straks ook op Assen, geliek links veuranquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Intelligence het volgende:
Wat een hectisch weekend. Gisteravond hier party gemached, vandaag hele dag aan t heksen geweest, vanavond feestje gehad van Outsiderz, 1-jarig bestaan En mogen weer met de hele kleuterklas naar Japanse Autosport Festival ... met 15 auto's (is vandaag nog 1 total loss gereden)
Dus wie zich morgen verveeld, wij staan op t circuit van Assen
Zo vroeg?quote:Op zondag 5 september 2010 05:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
trusten schatje![]()
ik ga er maar uit en brood smeren...
en een pot koffie zetten
joah moet nog iem ophalen en half 9 in hoogeveenquote:
Jazekerquote:Op zondag 5 september 2010 05:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah moet nog iem ophalen en half 9 in hoogeveen![]()
daar in colonne naar Assen![]()
Jij goed gefeest?
Wat ga je in assen doendan?quote:Op zondag 5 september 2010 05:35 schreef Redbaron het volgende:
hehe nice...ik wel...
vandaag lange dag en om 2u vannacht weer naar denemarken
Nja ik gaat naar Japans Autosport Festival.....auto's en meiden kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 05:40 schreef norich het volgende:
[..]
Hm ja zitop mn tel dus zag t zo rnel nie
Veel plezier Dan!quote:Op zondag 5 september 2010 05:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja ik gaat naar Japans Autosport Festival.....auto's en meiden kijken![]()
voor jou weltrustenIk ga douchen
Dat zou mooi kut voor me zijn geweest, aangezien ik dan op m'n eerste stagedag al te laat wasquote:Op zondag 5 september 2010 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrok me daarnet wel kapot, ik dacht dat het al maandag was
heb ik je zo uitgeput?quote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik sliep vannacht binnen 5 minuten, dat mag vaker gebeuren
Whehe!quote:
Feliquote:
quote:
voetbalquote:
6-4quote:
neequote:
Kakkerlak wtf?quote:Op zondag 5 september 2010 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vijf keer is een beetje overdreven he Robin. Twee keer omdat de muziek te hard stond.![]()
Heb jij het nog gezellig gehad? Kakkerlak?
een nieuwelingquote:
Cool manquote:Op zondag 5 september 2010 17:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boh, volgens mij heb ik vandaag wel 100 scheten gelaten
quote:Op zondag 5 september 2010 17:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boh, volgens mij heb ik vandaag wel 100 scheten gelaten
Jewaquote:
quote:
Gadverdamme man. Zit ie een beetje schelpjespasta te verneuken.quote:Op zondag 5 september 2010 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men zet water op om te koken, voegt een shitload aan schelpjespasta toe, kookt dat en mikt het vervolgens bij de sudderende goulashsoep (waar af en toe een schelpje in te vinden valt). Lekker dikke soep nu
quote:Op zondag 5 september 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gadverdamme man. Zit ie een beetje schelpjespasta te verneuken.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Men zet water op om te koken, voegt een shitload aan schelpjespasta toe, kookt dat en mikt het vervolgens bij de sudderende goulashsoep (waar af en toe een schelpje in te vinden valt). Lekker dikke soep nu
Vleeschquote:Op zondag 5 september 2010 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er had alleen wel meer vlees in mogen zitten
Uhuquote:
over 4 weken op vakantiequote:Op zondag 5 september 2010 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Bah, morgen weer werken. Over vakantie.
Over 3 weken moet ik er 3 maand uit bij de Ola.. 2 jaar gedetacheerd.. Da's kut..quote:
balenquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over 3 weken moet ik er 3 maand uit bij de Ola.. 2 jaar gedetacheerd.. Da's kut..
Nee, heb het een paar keer gevraagd maar door automatisering vervalt mijn functie binnen een jaar dus dan ben ik op de plek waar ik nu werk overbodig.quote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef omearos het volgende:
[..]
balengeen uitzicht op vast contract?
dus op zoek naar ander werk?quote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, heb het een paar keer gevraagd maar door automatisering vervalt mijn functie binnen een jaar dus dan ben ik op de plek waar ik nu werk overbodig.
Pafafipo Corneille style.
[ afbeelding ]
Divides the savages from the decent.quote:Op zondag 5 september 2010 03:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mja, op de boerderij worden kittens verzopen in een juten zak, er zit naar mijn mening niet veel verschil in.
Wat heb je precies gestudeerd?quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja daar kijk ik nu wel naar. Maar er is zo pleurisweinig.
Heb ICT gedaan maar ja als je dat 4 jaar niet meer doet ben je er volledig uit.
In het Engels is het gewoon puppies, dus ik vind het goed zatquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef ACT-F het volgende:
Ik zou uit verveling alle taalfouten in dit topic kunnen verbeteren, dan heb ik wat te doen![]()
Het onderstaande vind ik nog het mooist, omdat door een foute toepassing van meervoudsvormen een woord een andere betekenis heeft gekregen:
[..]
Enkelvoud: Puppy
Meervoud: Puppy's
Pup = Jong van een hond
Pies = Urine
Puppies = Urine van een hondenjong
In an English sentence, it's puppies.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Samzz het volgende:
In het Engels is het gewoon puppies, dus ik vind het goed zat
Spelletjes?quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
Oh, South Park kijken en een spelletje doen
quote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, ik kom zaterdag ook naar de meet
Tof!quote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, ik kom zaterdag ook naar de meet
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!quote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
meet? van fok zelf ofniet daar in wierden?
met de auto, tent meequote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed gedaan.![]()
Hoe ga jij er heen?
Mag ik meerijden? Vanaf station Wierden is het een behoorlijk eind lopen.quote:
Moeten we even kijken of Nicole vrijdag de spullen al in de auto gooit, anders rijden we eerst ff naar Enschede om t op te halenquote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik meerijden? Vanaf station Wierden is het een behoorlijk eind lopen.
we komen vanuit Amersfoort, en jij?quote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik meerijden? Vanaf station Wierden is het een behoorlijk eind lopen.
Whatever you wish, mister Know it allquote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In an English sentence, it's puppies.
Maar in een Nederlandse zin is het puppy's. Anders krijg je urine van een hondenjong
i know, ging regelmatig op de fiets vanuit almelo naar het zwembad in wierdenquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh kijk, Wierden ligt zowat tegen Almeloooo aan
We vinden elkaar iig heel erg leukquote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zijn jij en Justin for sure een stelletje ? of is dat gewoon gedol?
Playahquote:Op zondag 5 september 2010 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We vinden elkaar iig heel erg leuk![]()
Ideale schoonzoon!quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zijn jij en Justin for sure een stelletje ? of is dat gewoon gedol?
Dat dusquote:Op zondag 5 september 2010 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We vinden elkaar iig heel erg leuk![]()
Of hij wou je niet zienquote:Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe en zo stond machiel 1 meter naast me....
En hij zag mij niet
en dan zit je binnenquote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zonnetje aan de hemel, heerlijk weer
OVquote:Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klotetrein, met dit tempo mis ik de bus en kom ik te laat op de eerste dag
Ga jij volgend weekend nog naar wierden?quote:
wanneer ga je een auto kopen?quote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jupna een beste sprint de bus toch gered
Als ik m'n rijbewijs heb lijkt mequote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer ga je een auto kopen?
owquote:Op maandag 6 september 2010 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik m'n rijbewijs heb lijkt me
M'n doel is eind dit jaarquote:Op maandag 6 september 2010 09:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow
wanneer hej die (hoperlijk) binnen?
komend weekend, de 11e? of de 18e?quote:Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ga jij volgend weekend nog naar wierden?
komend weekendquote:Op maandag 6 september 2010 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komend weekend, de 11e? of de 18e?
hoeveel lessen hej al had?quote:
jow, wat is d'r gebeurd met je vento?quote:
klinkt nou niet bepaald erg lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 09:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een apart nachtje gehad![]()
Eerst rond 0:15 in bed gedoken,
1:15 er weer uit omdat ik niet kon slapen, even tv gekeken en een bammetje gepakt,
2:00 weer naar bed,
4:07 wakker schrikken vanwege een droom
6:00 merken dat ik helemaal bezweet in bed lig, stroompjes zweet overal over mn lijf
8:42 wekker gaat en ik heb t ijskoud en ben nog moe
Goedemorgen Sanquote:
Gisteravond een Renault Clio achterin geredenquote:Op maandag 6 september 2010 10:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jow, wat is d'r gebeurd met je vento?
die kon ik zaterdagavond in de hoeve nog horenquote:
ow, 't geld is op, of geen tijd?quote:
hmm, mooi kutquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gisteravond een Renault Clio achterin gereden
Reed op de afrit op de snelweg, toen iedereen voor mij vol in de ankers ging, ik ook, achter mij kon het niet afremmen, vol erin ... de hond zat los achterin, en heeft niks gelukkig!
Mijn vriendin en ik beetje last van zere rug en nek, vriendin ook last van de vingers...
Is gewoon de derde keer in een jaar tijd dat iemand me achterin rijdt!
Schade, bumper, kofferklep, achterlicht, rechtsachter de hele zijkant ontzet, kan de hand tussen de kofferklep en zijscherm doen...
Rechtsachter deur wil niet open/dicht, rechts voor ook niet goed. De deur van achter zit er tegen aan... total loss vrees ikZijscherm is helemaal naar buiten gekomen bij de wielkast...
Ding heeft bijna niks, bumper, grill en motorkap alleen ... en die jongen (bekende van me) heeft nog exact zon zelfde clio, in dezelfde kleur, voor onderdelen. Dus dat ding rijd vandaag alweer schadevrij rond .. en ik zit met de teringzooiquote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, mooi kut
ik hoop dat die clio helemaal naar de tering is. franse auto's
vast. ooitquote:
da's niet zo handigquote:Op maandag 6 september 2010 09:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een apart nachtje gehad![]()
Eerst rond 0:15 in bed gedoken,
1:15 er weer uit omdat ik niet kon slapen, even tv gekeken en een bammetje gepakt,
2:00 weer naar bed,
4:07 wakker schrikken vanwege een droom
6:00 merken dat ik helemaal bezweet in bed lig, stroompjes zweet overal over mn lijf
8:42 wekker gaat en ik heb t ijskoud en ben nog moe
quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gisteravond een Renault Clio achterin gereden
Reed op de afrit op de snelweg, toen iedereen voor mij vol in de ankers ging, ik ook, achter mij kon het niet afremmen, vol erin ... de hond zat los achterin, en heeft niks gelukkig!
Mijn vriendin en ik beetje last van zere rug en nek, vriendin ook last van de vingers...
Is gewoon de derde keer in een jaar tijd dat iemand me achterin rijdt!
Schade, bumper, kofferklep, achterlicht, rechtsachter de hele zijkant ontzet, kan de hand tussen de kofferklep en zijscherm doen...
Rechtsachter deur wil niet open/dicht, rechts voor ook niet goed. De deur van achter zit er tegen aan... total loss vrees ikZijscherm is helemaal naar buiten gekomen bij de wielkast...
quote:
nope, komend weekend richting de oude luchtmachtbasis in Weezequote:
ik kon gisteravond, toen ik in bed lag, bijna letterlijk meezingenquote:Op maandag 6 september 2010 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die kon ik zaterdagavond in de hoeve nog horen
Hee Asquote:Op maandag 6 september 2010 10:31 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
Patrick, beterschap
zonde van je auto .. maar beter dat jij en je vriendin en hond niks hebben toch
Wat leukquote:Op maandag 6 september 2010 07:08 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Goedemorgen allWeek is weer begonnen
Vader van rood gespuis genaamd Henkquote:
ik zie het al, die FOK!-meet bij Oksel is a.s. zaterdagquote:Op maandag 6 september 2010 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nope, komend weekend richting de oude luchtmachtbasis in Weezewat is er te doen in Wierden dan?
Goedquote:Op maandag 6 september 2010 10:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hey San!
Hoe is ie?
Mijn dag begon alweer goed.
Meeuuhhhhhh!!quote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is kalver-liefde![]()
![]()
sorry schat ik zal je mee tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |