Had je weer teveel pintjes gepukt piet?quote:Op zondag 5 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik ga ff koffie zetten of zo. Damn wat ben ik brak
Grote FOK! meet gister in Utrecht, komt allen #5quote:Op zondag 5 september 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
normaal werken jullie met afkortingen pppffttt geef eens de link van dat meettopic asjeblieft
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestelquote:Op zondag 5 september 2010 12:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
We hadden het over jouw konijntje en 5 minuten later kwam er dus een echt Konijn langs.
(de man van een vrijgezellenfeestje was verkleedt als megakonijn).
Liesje heeft geobsedeerd vliegensvlug nog wat op zijn buik geschreven![]()
pics Liesje or it didn't happen
Kan je je SD kaart ook los in de PC doen?quote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestel
dank je welquote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grote FOK! meet gister in Utrecht, komt allen #5
Volgens mij heb ik Remlof daar gespot!quote:
Ah het is geluktquote:Op zondag 5 september 2010 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bong!
Goed schelden hielp:
[ afbeelding ]
Konijntje!
juist op zondag, dan is het de dag des heere, kwamen ze aan je deur???quote:
ben jij dat liesje, nee niet degene in dat konijnenpakquote:Op zondag 5 september 2010 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bong!
Goed schelden hielp:
[ afbeelding ]
Konijntje!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Werk voor de Heer is toch geen werken?
Ok, zit dat zo. Ik dacht dat het werken was, maar dat valt dan in de categorie van je hobby je werk maken ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist op zondag, dan is het de dag des heere, kwamen ze aan je deur???
Godskolere!quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En die wilde ik niet zien dus vluchte ik naar binnen, gingen ze daar eten. Toen zijn sp3c en ik een uurtje gevlucht
Wie is ''we''?quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn trouwens gaan nabieren bij de grote neger, achter de tralies.
Vandaar dequote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Marrije, hoezo niet, je hebt wel eens eerder foto's van mij gezien toch?
Maar het is heus geen feest om met de helm op geboren te zijn hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Hoezo waren die daar? En met het hoeveelste zintuig voorvoelde Noek dat?
Pietje en zijn dievenbende!quote:
meertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |