even carspotten en je weet hetquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen kutleven hoor, verre van dat.
wat een willie wartaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die mixdingen op YouTube zijn echt superfijn. Als ik zin heb in een band, gewoon die mix aanzetten en dan krijg je allemaal dat soort muziek, maar heel veel dat ik niet ken en dat is zooo fijn als achtergrondmuziek.
Idd, helemaal los bij magnetische man.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe die liep rond op Lowlands. Oké niet echt, maar hij leek erop.
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
Ja wie nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.![]()
Voor bloody beetrootsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben daar niet eens geweest volgens mij. Wanneer was die?
Kiek em stoan!quote:
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wel stom dat benga zo ego is
True, truequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappies
Ik was toen ergens anders, geen idee waar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Voor bloody beetroots
Idd, anders had je al dit moois gemistquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar goed dat ik ben thuisgebleven
Ik luister dancehallquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders had je al dit moois gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |