ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:10 schreef MaartenVanRossem het volgende:
ZIJN ER NOG HOEREN IN DE TENT?
Een prikkie?quote:
100 euro per persoon, en je vergeet dat je kortingsabbo hebt op ns-hispeed binnen nederland (toch?)quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een prikkie?Ik vind 150 euro geen prikkie
Ligt eraan of je echte schipper bentquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:12 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
heeej snoezepoes. alles kits achter de rits?
Oja. Kom ik uit op 124 euro retour. Vind ik te duur voor een feestje van 15 uurquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
100 euro per persoon, en je vergeet dat je kortingsabbo hebt op ns-hispeed binnen nederland (toch?)
Schipper in hart en nieren, foxyquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je echte schipper bent
Ja maar ik kan er een weekje berlijn van maken ivm maartenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja. Kom ik uit op 124 euro retour. Vind ik te duur voor een feestje van 15 uur
Als je niks beters te doen hebt inderdaad welquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er een weekje berlijn van maken ivm maarten
Jawel joh, lekker doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Godvredomme ik wil nog chillen, maar smoken is nu geen goed idee denk ik
Ik ging net chillen met vrienden, en een daarvan kan echt geen autorijdenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Godvredomme ik wil nog chillen, maar smoken is nu geen goed idee denk ik
Omg hahaha wat kutquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Ik ging net chillen met vrienden, en een daarvan kan echt geen autorijdenGodse snel doorschakelen en ineens remmen
![]()
gevolg was dat ik godse bad ging en moest kotsen
Het leukste vermaak is leedvermaak hequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omg hahaha wat kut![]()
Om je beter te voelen, ik heb wss iemand een achillespees blessure gegeven toen ik met een albert heijn kar over zn enkel reed.
Ik heb de hele avond al last van een vreetbuiquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga denk ik maar eens iets eten.
Wat heb je allemaal al gegeten en ga je naar de sportschool?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:29 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al last van een vreetbui
Bord vol aardappelschijfjes en 2 kabeljauwfilets, quarterpounder, zes kipnuggets, zeeuws spek, een paar flilnke plakken worst en een zak naturel chips.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gegeten en ga je naar de sportschool?
dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Bord vol aardappelschijfjes en 2 kabeljauwfilets, quarterpounder, zes kipnuggets, zeeuws spek, een paar flilnke plakken worst en een zak naturel chips.
Nee, maar ik heb wel een gruwelijk sexy lichaam
Nah, het is toch echt zo. Hoe het komt, ik heb geen idee. Ik hoor gewoon een tientonner te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |