quote:Zal zo even een foto maken van het toilet. Heb ik 2 weken terug mijn verfdwang nog even op gebotvierd ;-)Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de badkamer/wc
quote:wauw!Op zaterdag 16 oktober 2010 21:24 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja, de plastic stoelen zitten niet slecht ofzo (geen kussentjes meer), maar ik denk dat je de leren fauteuils bedoelt? Die zitten inderdaad erg lekker, en de bank ook, erg handig die leuning, lekker in de hoek zitten e.d. Er hangt nu ook een schilderij boven de bank dus die hoek is nu een stuk minder kaal.
Oeh ah, mag ik vragen waar je die fotolijsten vandaan hebt? Ik ben al een poosje opzoek naar zoiets, maar ik vind het lastig te vinden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef MoreMusic het volgende:
Jaaa..... ook de wc staat op de foto. Het minst mooie plekje in huis in combinatie met de badkamer. Sfeerloos!! Maar goed, ooit in een echte koopwoning wordt ook dat een mooi plekje ;-)
[ afbeelding ]
Ja, 30m2 . Ben er op zich wel tevreden mee, al zou ietsje groter wel fijn zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Het is natuurlijk klein en vol. Maar doordat je dezelfde kleuren overal toegepast hebt blijft het rustig.
Echt sjappo
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Niet te hoog hangen hoor Individual !
als het goed is, zie je niks van die kabelsquote:Op donderdag 4 november 2010 23:53 schreef portabel het volgende:
Iemand foto's van laminaat icm MDF plinten en hoe de kabels zijn weggewerkt
Hahahaha, dat is niet zo moeilijk hoor ;-) IKEA ;-)quote:Op donderdag 4 november 2010 02:08 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Oeh ah, mag ik vragen waar je die fotolijsten vandaan hebt? Ik ben al een poosje opzoek naar zoiets, maar ik vind het lastig te vinden!
Als je originele lijsten wilt hebben kan je eens kijken in een kringloopwinkel of vlooienmarkt. Dat zal niet altijd wat opleveren, maar nooit geschoten..quote:Op donderdag 4 november 2010 02:08 schreef bl0emetjE het volgende:
Oeh ah, mag ik vragen waar je die fotolijsten vandaan hebt? Ik ben al een poosje opzoek naar zoiets, maar ik vind het lastig te vinden!
Jij hebt ondanks de beperkte middelen? het erg leuk en stijlvol ingericht.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef Individual het volgende:
Een verzoekje van het Hoe ziet de buitenkant van jouw woning eruit ? topic
Mijn interieur is klassiek Engels.
[ afbeelding ]
jammer dat de originele openhaard er niet meer inzit..
[ afbeelding ]
Misschien niet te zien op de foto's, maar het plafond is ongeveer 3.5m hoog.
[ afbeelding ]
150 jaar oude interne luiken
[ afbeelding ]
Met beperkte middelen gaan wonen in een hele dure wijk van Londen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef rubje het volgende:
[..]
Jij hebt ondanks de beperkte middelen? het erg leuk en stijlvol ingericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |