abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86070097
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef 9611Niels het volgende:
JA JEEETJE WAT ERG MAN ZE VERDIENT DE DOODSTRAF EN OP DE KOP GEKRUISIGD TE WORDEN EN AAN DE PIRANHA'S GEVOERD TE WORDEN VOORDAT WE HAAR TENEN HEBBEN AFGEKNIPT NATUURLIJK
celebrate your money
pi_86070221
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:35 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Mensen die iets te veel om dieren geven... :')
Zou je ook zo gereageerd hebben als die meid 5 babies in die rivier gegooid zou hebben?

Blijkbaar heeft MissyN toch gelijk.... :X

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef MissyN het volgende:

En je ziet maar weer hoe het gaat he. De mens is blijkbaar belangrijker dan het dier..
pi_86070280
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Zou je ook zo gereageerd hebben als die meid 5 babies in die rivier gegooid zou hebben?

[..]

Honden met mensen vergelijken :')
pi_86070442
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Vhiper het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, de mens staat boven de dier vind ik.

Hoogstwaarschijnlijk had 1 of andere loslopende zwerfhond haar hond verkracht en het gevolg waren deze puppies, daar moesten ze vanaf en aangezien niemand reageerde op de lokale supermarkt advertentie moet het maar op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel boeren kittens verzuipen omdat ze er tig per jaar "krijgen".

Een gepaste straf voor deze dame zou zijn om haar bijv. 80uren bij een dierenasiel mee te laten werken, of bij een kinderboerderij ofzo. Welke 12-jarige kan er nou 5000 ekkies ophoesten, belachelijk.
Fingerspitzgefühl
pi_86070727
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:53 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk had 1 of andere loslopende zwerfhond haar hond verkracht en het gevolg waren deze puppies, daar moesten ze vanaf en aangezien niemand reageerde op de lokale supermarkt advertentie moet het maar op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel boeren kittens verzuipen omdat ze er tig per jaar "krijgen".

Een gepaste straf voor deze dame zou zijn om haar bijv. 80uren bij een dierenasiel mee te laten werken, of bij een kinderboerderij ofzo. Welke 12-jarige kan er nou 5000 ekkies ophoesten, belachelijk.
dombo.. dat is natuurlijk ook waarom zoiets als castraties en sterilisaties bestaan. en kun je dit niet betalen? dan geen huisdier in huis nemen! zo simpel is dat :Y
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_86071409
quote:

[..]

Daar hebben ze sterilisatie en castratie voor uitgevonden :{w Die boeren mogen ze wat mij betreft ook even flink onder water houden.

quote:
80 uur in een asiel laten werken :')

Tering he, je hebt echt weinig respect voor het leven an sich he? Ze heeft hier vijf honden nutteloos en inhumaan om het leven gebracht. dat mag wat mij betreft fors gestraft worden. 10 dagen werken in een asiel is echt niet te geloven!
pi_86071423
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:04 schreef MissyN het volgende:

[..]

dombo.. dat is natuurlijk ook waarom zoiets als castraties en sterilisaties bestaan. en kun je dit niet betalen? dan geen huisdier in huis nemen! zo simpel is dat :Y
Wat hebben we het toch ook goed in Nederland, dat we dieren alleen nog maar in huis nemen als knuffeldier en kosten noch moeite gespaard hoeven te worden om het te verzorgen, geld voor sterilisaties is geen probleem.
Helaas is niet de hele wereld Nederland. oO<
pi_86071480
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:48 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Honden met mensen vergelijken :')
al het leven verdient respect. Nutteloos en inhumaan doden van een dier is gewoon not done.
pi_86071513
En weer een kut topic!!!
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_86071566
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef -0- het volgende:

[..]

Wat hebben we het toch ook goed in Nederland, dat we dieren alleen nog maar in huis nemen als knuffeldier en kosten noch moeite gespaard hoeven te worden om het te verzorgen, geld voor sterilisaties is geen probleem.
Dat is een excuus om puppies dan maar in een rivier te gooien??? }:|

Ook in Bosnië zijn daar wel andere oplossingen voor.
pi_86071645
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef verrektemongool het volgende:
En weer een kut topic!!!
Tenzij je de postcount van Tong80 probeert te evenaren, kan je ook gewoon niet posten hoor }:|
pi_86071652
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hun weten waarschijnlijk niet beter!
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_86071697
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:34 schreef verrektemongool het volgende:

[..]

Hun weten waarschijnlijk niet beter!
Dat excuus zal ik de volgende keer als de politie me voor iets aanhoud, ook eens proberen....
pi_86071835
Wat altijd grappig is, is wanneer iemand zoiets met een dier doen, mensen hetzelfde of iets ergers bij die persoon willen doen. Dan verlaag je jezelf alleen maar tot hun niveau en ben je net zo slecht bezig.
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:43:37 #65
286575 Roces18
Chef de party
pi_86071878
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef 9611Niels het volgende:
JA JEEETJE WAT ERG MAN ZE VERDIENT DE DOODSTRAF EN OP DE KOP GEKRUISIGD TE WORDEN EN AAN DE PIRANHA'S GEVOERD TE WORDEN VOORDAT WE HAAR TENEN HEBBEN AFGEKNIPT NATUURLIJK

EN EEN RIETJE IN HAAR KEEL HEBBEN GESTOKEN EN HAAR DAARNA BIJNA LATEN STIKKEN

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:59:17 #66
286575 Roces18
Chef de party
pi_86072390
quote:

[..]

sterf trol ~O>
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86072509
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Nee maar zeggen dat je ene hond maar moet steriliseren als je niet meer jongen wilt is wel een hele makkelijke, rijke nederlander die dat allemaal wel kan betalen, oplossing.

En roepen dat je zo iemand wel de kop af zal trekken is natuurlijk helemaal belachelijk. :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:07:10 #68
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_86072665
gewoon haar naam en gezicht bekend maken in de wereld, ze wordt vanzelf wel in elkaar geslagen ^O^
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_86072898
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

sterf trol ~O>
Was niet bedoeld om te trollen, dacht dat dit een discussieforum was, daarom liet ik mijn licht er eens over schijnen!
Fingerspitzgefühl
pi_86074111
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef -0- het volgende:

[..]

Dus je vind het ook normaal als een moeder haar kind niet meer kan onderhouden, omdat ze het geld er niet voor heeft. En haar kind vervolgens ook ergens in de rivier dumpt? Dat is dan dezelfde situatie: helaas heeft niet iedereen het geld ;)
het is gewoon een slappe smoes. zoals ik al zei: wanneer je het geld niet hebt om je dier fatsoenlijk te verzorgen, en hier hoort dus bij castratie, dan moet je er niet aan beginnen.
Het is gewoon verkeerd om dieren ze verzuipen alleen omdat je geen geld hebt om ze te verzorgen.

Het is trouwens niet bekend dat dit meisje het deed omdat ze de puppies niet kon verzorgen. Het zag eruit alsof de trut er plezier in had om met deze hondjes te smijten. :r
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_86074331
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef MissyN het volgende:

[..]

Dus je vind het ook normaal als een moeder haar kind niet meer kan onderhouden, omdat ze het geld er niet voor heeft. En haar kind vervolgens ook ergens in de rivier dumpt? Dat is dan dezelfde situatie: helaas heeft niet iedereen het geld ;)
Een kind is nog altijd iets anders als een hond.
quote:
het is gewoon een slappe smoes. zoals ik al zei: wanneer je het geld niet hebt om je dier fatsoenlijk te verzorgen, en hier hoort dus bij castratie, dan moet je er niet aan beginnen.
Het is gewoon verkeerd om dieren ze verzuipen alleen omdat je geen geld hebt om ze te verzorgen.
Wie zegt dat ze begonnen zijn aan dieren? Misschien was er al een hond die nodig was in het leven. Ik zeg ook niet dat het goed is om een dier te verzuipen maar ik snap dat dieren een plaag kunnen worden en dat het erg vervelend kan zijn als je daar verder weinig aan kan doen.

En ik blijf erbij dat je zelf ook een enorme neanderthaler bent als je gelijk maar met moord en mishandeling gaat dreigen.
  Admin zaterdag 4 september 2010 @ 23:14:14 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86074779
:W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')