quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef 9611Niels het volgende:
JA JEEETJE WAT ERG MAN ZE VERDIENT DE DOODSTRAF EN OP DE KOP GEKRUISIGD TE WORDEN EN AAN DE PIRANHA'S GEVOERD TE WORDEN VOORDAT WE HAAR TENEN HEBBEN AFGEKNIPT NATUURLIJK
Zou je ook zo gereageerd hebben als die meid 5 babies in die rivier gegooid zou hebben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mensen die iets te veel om dieren geven...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef MissyN het volgende:
En je ziet maar weer hoe het gaat he. De mens is blijkbaar belangrijker dan het dier..
Honden met mensen vergelijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Zou je ook zo gereageerd hebben als die meid 5 babies in die rivier gegooid zou hebben?
Blijkbaar heeft MissyN toch gelijk....![]()
[..]
Inderdaad, de mens staat boven de dier vind ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Zou je ook zo gereageerd hebben als die meid 5 babies in die rivier gegooid zou hebben?
Blijkbaar heeft MissyN toch gelijk....![]()
[..]
dombo.. dat is natuurlijk ook waarom zoiets als castraties en sterilisaties bestaan. en kun je dit niet betalen? dan geen huisdier in huis nemen! zo simpel is datquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Inderdaad, de mens staat boven de dier vind ik.
Hoogstwaarschijnlijk had 1 of andere loslopende zwerfhond haar hond verkracht en het gevolg waren deze puppies, daar moesten ze vanaf en aangezien niemand reageerde op de lokale supermarkt advertentie moet het maar op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel boeren kittens verzuipen omdat ze er tig per jaar "krijgen".
Een gepaste straf voor deze dame zou zijn om haar bijv. 80uren bij een dierenasiel mee te laten werken, of bij een kinderboerderij ofzo. Welke 12-jarige kan er nou 5000 ekkies ophoesten, belachelijk.
Daar hebben ze sterilisatie en castratie voor uitgevondenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk had 1 of andere loslopende zwerfhond haar hond verkracht en het gevolg waren deze puppies, daar moesten ze vanaf en aangezien niemand reageerde op de lokale supermarkt advertentie moet het maar op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel boeren kittens verzuipen omdat ze er tig per jaar "krijgen".
80 uur in een asiel laten werkenquote:Een gepaste straf voor deze dame zou zijn om haar bijv. 80uren bij een dierenasiel mee te laten werken, of bij een kinderboerderij ofzo. Welke 12-jarige kan er nou 5000 ekkies ophoesten, belachelijk.
Wat hebben we het toch ook goed in Nederland, dat we dieren alleen nog maar in huis nemen als knuffeldier en kosten noch moeite gespaard hoeven te worden om het te verzorgen, geld voor sterilisaties is geen probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:04 schreef MissyN het volgende:
[..]
dombo.. dat is natuurlijk ook waarom zoiets als castraties en sterilisaties bestaan. en kun je dit niet betalen? dan geen huisdier in huis nemen! zo simpel is dat
Dat is een excuus om puppies dan maar in een rivier te gooien???quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch ook goed in Nederland, dat we dieren alleen nog maar in huis nemen als knuffeldier en kosten noch moeite gespaard hoeven te worden om het te verzorgen, geld voor sterilisaties is geen probleem.
Helaas is niet de hele wereld Nederland.
Hun weten waarschijnlijk niet beter!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat is een excuus om puppies dan maar in een rivier te gooien???![]()
Ook in Bosnië zijn daar wel andere oplossingen voor.
Dat excuus zal ik de volgende keer als de politie me voor iets aanhoud, ook eens proberen....quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:34 schreef verrektemongool het volgende:
[..]
Hun weten waarschijnlijk niet beter!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef 9611Niels het volgende:
JA JEEETJE WAT ERG MAN ZE VERDIENT DE DOODSTRAF EN OP DE KOP GEKRUISIGD TE WORDEN EN AAN DE PIRANHA'S GEVOERD TE WORDEN VOORDAT WE HAAR TENEN HEBBEN AFGEKNIPT NATUURLIJK
EN EEN RIETJE IN HAAR KEEL HEBBEN GESTOKEN EN HAAR DAARNA BIJNA LATEN STIKKEN
sterf trolquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Een gepaste straf voor deze dame zou zijn om haar bijv. 80uren bij een dierenasiel mee te laten werken, of bij een kinderboerderij ofzo. Welke 12-jarige kan er nou 5000 ekkies ophoesten, belachelijk.
Nee maar zeggen dat je ene hond maar moet steriliseren als je niet meer jongen wilt is wel een hele makkelijke, rijke nederlander die dat allemaal wel kan betalen, oplossing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat is een excuus om puppies dan maar in een rivier te gooien???![]()
Ook in Bosnië zijn daar wel andere oplossingen voor.
Was niet bedoeld om te trollen, dacht dat dit een discussieforum was, daarom liet ik mijn licht er eens over schijnen!quote:
Dus je vind het ook normaal als een moeder haar kind niet meer kan onderhouden, omdat ze het geld er niet voor heeft. En haar kind vervolgens ook ergens in de rivier dumpt? Dat is dan dezelfde situatie: helaas heeft niet iedereen het geldquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch ook goed in Nederland, dat we dieren alleen nog maar in huis nemen als knuffeldier en kosten noch moeite gespaard hoeven te worden om het te verzorgen, geld voor sterilisaties is geen probleem.
Helaas is niet de hele wereld Nederland.
Een kind is nog altijd iets anders als een hond.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef MissyN het volgende:
[..]
Dus je vind het ook normaal als een moeder haar kind niet meer kan onderhouden, omdat ze het geld er niet voor heeft. En haar kind vervolgens ook ergens in de rivier dumpt? Dat is dan dezelfde situatie: helaas heeft niet iedereen het geld
Wie zegt dat ze begonnen zijn aan dieren? Misschien was er al een hond die nodig was in het leven. Ik zeg ook niet dat het goed is om een dier te verzuipen maar ik snap dat dieren een plaag kunnen worden en dat het erg vervelend kan zijn als je daar verder weinig aan kan doen.quote:het is gewoon een slappe smoes. zoals ik al zei: wanneer je het geld niet hebt om je dier fatsoenlijk te verzorgen, en hier hoort dus bij castratie, dan moet je er niet aan beginnen.
Het is gewoon verkeerd om dieren ze verzuipen alleen omdat je geen geld hebt om ze te verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |