Meet mequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen daarom naar Schiphol gaan![]()
Ik ken mensen die dat doen
Maar ik zei het recht tegen haar. Terwijl zij op de bank zat. En ze knipperde. En toen ging ze vertellen hoe goed ons hondje reageert op de nieuwe oefening van de puppytraining.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeggen dat je minder op je bed hangt als je een bureautje hebt om achter te zitten![]()
Wel shit trouwens van de pijn.. wat ben jij momenteel aan het diëten?
Heerlijk, Eindhoven airport!! We zijn niet veel anders gewend de laatste jaren (lekker dichtbij voor weekendjes weg etc, jeweetz) en moesten dus ook echt rénnen over Stansted airport omdat de rij voor de douane daar echt méga is!! We hadden een eindhoven in gedachten, dus waren er ruim een uur van tevoren, met het idee in te checken en dan lekker te ontbijten daar. Dat ging niet echt door. Het was zelfs maar goed dat het vliegtuig later vertrokquote:
Zou ik doen hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meet me![]()
Of zo graag naar Starbucks willen dat je je trein mist en daardoor te laat komt
Ik snap de reactie van jouw moeder soms echt niet, uit jouw verhalen hier... gewoon niks antwoorden. Echt, volwassenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik zei het recht tegen haar. Terwijl zij op de bank zat. En ze knipperde. En toen ging ze vertellen hoe goed ons hondje reageert op de nieuwe oefening van de puppytraining.Misschien nog eens proberen als die discussie weer naar voren komt, want daar had ik nog niet aan gedacht om eerlijk te zijn.
ShakenOok met mijn moeder. En ik voel me niet helemaal meer mezelf, zij wordt steeds erger, alsof ze in een midlife crisis zinkt. Dus binnenkort ga ik stoppen.
Nah, komt weer weer goed hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... dan weet ik het ook niet zo goed...
Ja nee, zo is ze steeds vaker. Als ik een keer gewoon steun geef, van die non-antwoorden geven waardoor mijn hele avond naar de klote is, of gewoon helemaal niet luisteren. Alleen als ik dus al sta te janken, maar dat doe ik liever ook niet. En we eten dus al niet meer samen, we leven volledig langs elkaar heen. Ze is er bijna nooit meer ook. Zo. Beh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van jouw moeder soms echt niet, uit jouw verhalen hier... gewoon niks antwoorden. Echt, volwassen
Maar idd, misschien dan eens proberen ja! Kun je anders zelf misschien een klein bureautje kopen via marktplaats oid?
Oeh, shaken..hou je dat wel vol joh? En hoeveel is er af? En doe je dan 3 van die shakes op een dag en verder niks, of?? (hoop vragen he?
)
Het voelt ook zo kutquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
@Renren: da's wel pittig, zo met je moeder thuis. Lijkt ook idd niet echt bespreekbaar ofzo, als ze gewoon niet antwoordt of altijd weg is. Lastig meid...
En die shakes: tering zeg... heb je dan niet de hele dag ontzettende honger?? Ik zou het niet kunnen... respect hoor!
Gok ik ook welquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok zomaar dat ze in Praag ook wel starbucksen hebben
10 maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok zomaar dat ze in Praag ook wel starbucksen hebben
ik ben niet echt een koffie-hoer of zo. Maar het is wel lekker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
starbucks is sowieso overrated.
De lekkerste koffie komt nooit van star-boeks
Ik vind hun chocolademelk wel erg lekker. Maar die uit Douwe egberts koffiemachines is lekkerder.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
starbucks is sowieso overrated.
De lekkerste koffie komt nooit van star-boeks
Al die foto's op hyves van die wijven met hun starbucks bekertje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben niet echt een koffie-hoer of zo. Maar het is wel lekker.
Maar de types die nooit koffie drinken en dan zweren bij starbucks zijn aandachtshoeren die geilen op hypes inderdaad.
Ooit iets gedaan voor school met Starbucksquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al die foto's op hyves van die wijven met hun starbucks bekertje.
echt hequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al die foto's op hyves van die wijven met hun starbucks bekertje.
Vooruit dan kom je er nog mee wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooit iets gedaan voor school met StarbucksMaar dan vind ik dat het mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |