Daar kan ik me wel iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Matig, kaakontstekingen en vakansie werken niet echt mee
Ja, dat nieuwe heb ik al gedaan, heb ook die hele boodschappengids thuis liggen en nog wat van die dagboekjes, dus ik kan nog even vooruitquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel logisch!Toch goed dat je het dan weer oppikt, dat lijkt me lastig.
Je hebt dus wel het nieuwe systeem al gedaan?
Yay!!!! Verkansie!!!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de koffer gaan inpakkenVriendje is nog aan het klussen, zoals een echte man betaamt
Morgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!!!! Verkansie!!!!!
Wanneer vertrekken jullie?
Succes! Ik moet eigenlijk ook, maar geen zin. Dus ik stel het nog even uit tot morgenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
EIN neem ik aan? (hoop ik voor je?)
Bwhehe, dat zou idd vreemd zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
't is langer treinen naar Schiphol dan vliegen naar Praag, zou wat zijn
naja, heb je sowieso als je naar Londen vliegt ofzo... tegen de tijd dat je hoog zit, wordt de landing alweer ingezetquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehe, dat zou idd vreemd zijn
Het lukt niet echtquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Succes! Ik moet eigenlijk ook, maar geen zin. Dus ik stel het nog even uit tot morgen
WizzAir toch??quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, heb je sowieso als je naar Londen vliegt ofzo... tegen de tijd dat je hoog zit, wordt de landing alweer ingezetMaar gelukkig vliegt WizzAir (
) vanaf Eindhoven
En we kunnen online inchecken, dus we hoeven niet om 9 uur weg
Oh, kak. Kun je dan niet beter even een echte pauze nemen en over een half uurtje ofzo nog een keer proberen?quote:
het scheelt dan weer dat Eindhoven Airport het formaat heeft van een gemiddelde Bijenkorf... lang lopen hoeft nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WizzAir toch??Laat je je vluchtnummer achter blij de thuisblijvers?
Ja, toen wij laatst naar Londen gingen was dat ook zo vreemd. Je zit idd maar 35-40 min echt in de lucht. Best dichtbij! Zo lang deden we er over om naar EIN te rijden, de auto te parkeren en naar de luchthaven te lopen
Zo gaat het de hele middag alquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak. Kun je dan niet beter even een echte pauze nemen en over een half uurtje ofzo nog een keer proberen?
Nou, P4 (of vijf?) is toch al gauw 7 minuten lopen hoor!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het scheelt dan weer dat Eindhoven Airport het formaat heeft van een gemiddelde Bijenkorf... lang lopen hoeft niet
Hmm... dan weet ik het ook niet zo goed...quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zo gaat het de hele middag alIk heb geen idee waarom het niet wil
buh
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, P4 (of vijf?) is toch al gauw 7 minuten lopen hoor!!
De voorzieningen ook in de vertrekhal: karige winkel en nog karigere broodjestent: klaar
Zeggen dat je minder op je bed hangt als je een bureautje hebt om achter te zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:05 schreef RenRen- het volgende:
Boh, wat ben ik mijn moeder weer zat.
Ik heb last van mijn rug. En dat is erger geworden sinds ik aan het afvallen ben. Mijn tett'n zijn gekrompen, en mijn gedachte is dus dat mijn lichaam nog probeert te compenseren voor de 2 maten die er al af zijn, en op die manier dus mijn houding verslechtert. Niet zo'n gekke gedachte right? Het is pas erger sinds een week of 3, en toen was ik begonnen, na een uur lopen doet mijn rug al zó veel zeer.
Dus ik vertel dit aan mijn moeder, waarom ik denk dat het komt.
"Het komt omdat je op je bed hangt. Je houding is daarom kut.". ...
Oké. Probeer ik uit te leggen waarom ik het denk.
"Nee, het komt omdat je op je bed hangt."
Oké.... Maar vanmorgen probeerde ik te opperen dat ik een bureautje in mijn kamer wil (Om aan te tekenen, heel klein), en dat wordt straal genegeerd. Echt heeeel erg genegeerd. Wat moet ik daar nou mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |