Ik vind dat ook altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie vlekken.... Van de flits. Ik heb weer eens lekker zitten make-uppen
Ik zal zo een paar fotootjes plaatsen, zwart met rood is best tof!
Oh, trouwens, die schoenen die ik van jou heb overgenomen; ze zijn echt keieieieieileuk, maar ik loop steeds mijn rechterhiel kapot er opquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al die foto's op hyves van die wijven met hun starbucks bekertje.
heb je d'r ook vissies bij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooruit dan kom je er nog mee weg
Heb vanochtend een aquarium gekocht, heb mijn vissenkom aan een huisgenootje gegeven die had 2 joekels van een goudvissen in een glazen snoeppot zitten.
Nah, ik heb 1 trio van gosh, en een losse oogschaduwpoeder. Die poeder gaat wel, maar dat trio is echt baggerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo lekkervan alles uitproberen. Ben benieuwd naar de pics!
Heb jij producten van gosh? Ik wil nu met die 1+1 gratis actie van de kruidvat die poeder wel eens uitproberen.
Ja dat had ik ook, ik loop sowieso altijd met hakken met rare bandjes en dingen me poten kapot.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, trouwens, die schoenen die ik van jou heb overgenomen; ze zijn echt keieieieieileuk, maar ik loop steeds mijn rechterhiel kapot er op![]()
dat kan ook niet op hoge hakken, da's de bijkomstigheidquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik loop sowieso altijd met hakken met rare bandjes en dingen me poten kapot.Ik kan nergens de perfecte hakken vinden die gewoon ook fijn zitten en vooral na een avond dansen loop ik mijn voeten kapot op zulke schoenen.
Nee, vind zo'n glazen bak mooi staan voor de sier.quote:
Ja, er zit 1 of ander scherp stukje aan... ik ben ze al met een schaar en razorblades te lijf gegaan, maar ik krijg het scherpe stukje er niet uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik loop sowieso altijd met hakken met rare bandjes en dingen me poten kapot.Ik kan nergens de perfecte hakken vinden die gewoon ook fijn zitten en vooral na een avond dansen loop ik mijn voeten kapot op zulke schoenen.
ik had gisteren mijn ogen als een zonsondergang bij zee gedaan (blauw, oranje, geel) vanwege antiliaanse avond, heb ik alles er af gezweet gewoonquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, ik heb 1 trio van gosh, en een losse oogschaduwpoeder. Die poeder gaat wel, maar dat trio is echt bagger
Hmm, ik wil echt gewoon een keer een goede foundation en een poeder. Mijn huid gaat zo glimmen van die ik nu heb.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, ik heb 1 trio van gosh, en een losse oogschaduwpoeder. Die poeder gaat wel, maar dat trio is echt bagger
Tof!! Dat schip ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, vind zo'n glazen bak mooi staan voor de sier.![]()
Die man in de dierenwinkel, ja ga je wel meteen naar huis en niet boodschappen doen? Ik dacht dude. Kon het niet laten om te zeggen nee ik ga eerst nog even uitgebreid winkelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had gisteren mijn ogen als een zonsondergang bij zee gedaan (blauw, oranje, geel) vanwege antiliaanse avond, heb ik alles er af gezweet gewoon
Zelfs mijn mascara was verdwenen
Ik heb er stiekem stukjes glas in gestopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, er zit 1 of ander scherp stukje aan... ik ben ze al met een schaar en razorblades te lijf gegaan, maar ik krijg het scherpe stukje er niet uit
En ze zijn zo leuk!!
ik bedoelde extra vissies, voor bij die enequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, vind zo'n glazen bak mooi staan voor de sier.![]()
Die man in de dierenwinkel, ja ga je wel meteen naar huis en niet boodschappen doen? Ik dacht dude. Kon het niet laten om te zeggen nee ik ga eerst nog even uitgebreid winkelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah, maar ook boven een pan van 500 graden staan bakken enzo, het droop van m'n kop!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had je wel oogschaduwbasis gebruikt?
Ja ik had er toen die ene dood was later een bijgekocht. Maar dat beest vertoont echt vreemd gedrag. Hij blijft telkens om de kop hangen op het oppervlakte. Nu heb ik rond gezocht op internet en dat is een of andere blaasontsteking en 85% haalt het niet, dus ben een beetje aan het wachten tot hij het loodje legt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde extra vissies, voor bij die ene![]()
Ziet er leuk uit! Ik adviseer je alleen echt echt echt om een filterpompje te kopen. Over twee weken weet je waarom
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem stukjes glas in gestopt.
Ja, dan is het niet zo gek natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, maar ook boven een pan van 500 graden staan bakken enzo, het droop van m'n kop!
ja dat doen ze, schijten!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had er toen die ene dood was later een bijgekocht. Maar dat beest vertoont echt vreemd gedrag. Hij blijft telkens om de kop hangen op het oppervlakte. Nu heb ik rond gezocht op internet en dat is een of andere blaasontsteking en 85% haalt het niet, dus ben een beetje aan het wachten tot hij het loodje legt.
En heb er nu 3 bij gekocht , maar de bak lijkt kleiner op de foto, en ze zwemmen achter mekaar aan en wroeten overal in, leuk gezicht. Maar goed idee van die filter ja, het zijn echte vuilakken en poepen aan een stuk door, deze week maar even naar de winkel.
Is het normaal als ze een enorme draad poep telkens er aan hebben hangen. Sta er telkens weer van te kijken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen ze, schijten!
1 geluk, meestal hangen er wel slakkeneitjes in de plantjes of het grind, en die slakjes eten de stront weer deels op. Het grootste probleem is alg, dat ontstaat in water zodra er geen natuurlijk licht op staat. En dan krijg je hele viezige groene aanslag op het glas. Door die filter hoef je je bak gewoon een stuk minder vaak schoon te maken.
Visjes
Oh wat mooi gedaan!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Makeuppen![]()
En nu weer er af halen, want ik moet nog gaan tanken met de scooter, en dit staat zo vreemd bij mijn paarse huispak
Thanxquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!Ik krijg dat zo niet voor elkaar hoor! Wat gebruik je er voor? Kwastjes of?
whoa, mooi!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Makeuppen![]()
En nu weer er af halen, want ik moet nog gaan tanken met de scooter, en dit staat zo vreemd bij mijn paarse huispak
ja, da's normaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het normaal als ze een enorme draad poep telkens er aan hebben hangen. Sta er telkens weer van te kijken.
Ja in die vissenkom kon ik aan het verschonen blijven, maar dat is ook niet goed voor die beesten. Dus die filter is van harte welkom. Vooral omdat ik zo min mogelijk met me handen in aanraking wil komen met die schubben.![]()
Dankje!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Tof gedaan Lin!![]()
Doet me eraan denken, moet nog steeds m'n kwasten schoonmaken. Lijkt met geen strak plan om die bij m'n ogen te gaan houden als er een kat aangezeten heeft (Helemaal aangezien ik daar best wel allergisch voor ben, katten.)
Dankjequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whoa, mooi!
[..]
ja, da's normaal
Babyshampooquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje!!
Ja, lijkt me ook een slim plan... ik ga zo ook even in de weer met afwasmiddel en olijfolie... is weer een weekje geleden
[..]
Dankje
Goffer, sommige zijn gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
toffe verveeltip:
http://img.moonbuggy.org/arm-swinging-dance/
Gewoon een beetje heen en weer klikken, zitten echt masterlijke gifjes tussen
Zeker handig!! Ik heb het alleen nooit in huis, en afwasmiddel en olijfolie welquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Babyshampoo![]()
Wel zo makkelijk, staat hier toch altijd op voorraad. Handig, zo'n moeder die d'r lenzen in babyshampoo bewaart.
maar wel lollerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goffer, sommige zijn gewoon ranzig.
ieh die weight lifting failurequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
toffe verveeltip:
http://img.moonbuggy.org/arm-swinging-dance/
Gewoon een beetje heen en weer klikken, zitten echt masterlijke gifjes tussen
Mooi palette zeg!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Tlicious, gebruikt:
De kleuren bij de pijltjes (78 palette coastal scents)
1. E.L.F. Eyeliner Brush (gebruikt voor het zwart boven en het rood&zwart onder mijn ogen, ik 'line' er niet mee, is ie te grof voor).
2. E.L.F. Eye shadow brush
3. Hema blending brush
Die drie vind ik alle drie echt aan te raden!! Cheap-ass, maar ik vind ze heeeeel fijn werken!
Al wil ik wel als ik veul geld heb een keer, de sigma kwastenset bestellen, schijnt geweldig te zijn en ik ben er heel benieuwd naar!
Die ja. Bah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ieh die weight lifting failure
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/mini-bulldozer-vs-ramp/
Zoiets wil ik ook nog hebben ja, voor na elk gebruik. Lijkt me verrekte hendig!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik gebruik MAC Brush Cleanser voor de grote schoonmaak en de Bare Escentuals brushspraycleanser (weetikveelhoehijheet) voor na elk gebruik..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hotlinken werkt niet vanaf die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |