abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 11:05:22 #26
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_86119555
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:24 schreef Game_Error het volgende:
Hilversum is best goed te doen, zolang je maar niet in noord (over het spoor) gaat wonen, vooral in zuid en zuid oost is het goed toeven. Verder valt het met het uitgaansgeweld echt wel mee. Ik ga er regelmatig (wekelijks) uit en moet zeggen dat ik zelden een vechtpartij zie. Ook is Bussum minder als je zelf een keer uit wilt gaan, je zult al snel moeten uitwijken naar Hilversum of Adam/Utrecht.

Als je tevens in Zuid gaat wonen heb je op loopafstand een groot bos (de hei) zitten die er netjes uit ziet. Tevens zitten er een mooie speeltuin (De zoudkeet). Ook is er een goede keuze uit middelbare scholen, waarbij je als je in Bussum gaat zitten toch minder keus hebt.
Dit is precies mijn mening, ik woon zelf ook in Zuid.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_86124022
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Lekker dicht bij de Coffeeshop ook :P.
meest gare shop waar ik ooit ben geweest, kan je beter ff snel naar Hilversum.

die voorgedraaide zijn echt om te huilen :s) :')
pi_86124123
Ik zou voor Bussum gaan.
Tenzij je van file rijden houd.
Wat een drama is dat Hilversum, bijna alles is eenrichtings wegen.
Vervolgens flikkeren ze dan ook nog de helft dicht voor onderhoud ed.
KUT Hilversum :r

(Woon er gelukkig zelf niet)
pi_86129675
10 jaar in kerkelanden gewoond in hilversum. Was toen nog een goede buurt, maar je zag de politie van 1x per week naar ieder uur voorbij komen.. Prima tijd gehad, maar zou er niet willen wonen nu meer.. Vooral die murken op de groest, daar word je niet vrolijk van zeg :r Je moet haast wel met een honkbalknuppel over straat wil je je spullen niet kwijtraken :r
pi_86136630
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef FiveseveN het volgende:
Ik ben sinds jaren weer in Hilversum naar de film geweest, maar wat een pauperzooitje daar. Er zijn wat wijken opgeknapt, Over Het Spoor, maar in het centrum is het huilen met de lamp uit. Bussum valt wel mee, maar bij het spoor is het wat minder. Als je wat geld hebt te besteden, ga dan voor Huizen of Blaricum. Oostermeent is best te doen. Straten in Huizen als Westkade etc. moet je mijden. Mooie huizen zijn te koop aan het Gooimeer, maar daar is weer nauwelijks een uitgaanscentrum, op een paar terrasjes aan het Gooimeer na.
Wij wonen in de Bijvank, een rustige wijk met ouderen en kinderen en mooie speelplaatsen en scholen (Dalton) voor de kids. Totaal geen uitgaansmogelijkheden, dat dan weer wel.
In Huizen dorp is ook een aantal huizen te koop, pittoreske omgeving in de Vissersbuurt, maar wel aan de prijs.
Edit: Ze hebben in de buurt van de Oude Haven in Huizen een hele wijk neergezet met zulke mooie huizen, dat MOET je zien.
Succes.
Huizen is natuurlijk op de lange termijn weer niet zo handig met kinderen die willen gaan studeren aangezien er geen treinstation is en er ook niet gaat komen..
pi_86149818
quote:
Crisis, een twee-onder-één kap, nauwelijks een tuin. Je bent hartstikke gestoord als je daar gaat wonen (als je ook nog eens van huis uit werkt) - ik zou een mooie villa kopen in een goedkoper (en vriendelijker ;)) stukje Nederland.
pi_86410345
Bedenk je wel dat een flink aantal van de grote werkgevers in de regio naar Amsterdam zijn getrokken of dat gaan doen, dat zal zeker de huizenprijzen in Hilversum en nabij onder druk zetten dus in die zin is het wellicht verstandiger om een tijdje te gaan huren... ook om te kijken hoe het Gooi jullie bevalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')