Volgende week LSU @ Auburnquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Knappe overwinning van Texas!![]()
Wat een krankzinnige game tussen Auburn en Arkansas! Het is ook nooit saai in de SEC.
Wilson bezwijkt onder de druk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Arkansas is druk bezig het minder spannend te maken. Back-to-back turnovers.
Die wedstrijd ben ik aan het kijken, runninggame van Wisconsin gaat erg goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:25 schreef PirE het volgende:
De Suckeyes ook zwaar in de problemen tegen Wisconsin. Goed nieuws voor Boise en TCU.
Als Oklahoma alles wint dan halen ze BSU/TCU waarschijnlijk nog in op basis van Strength-of-schedule (die losses van Nevada en Oregon State zijn heel slecht voor de BCS-rating van BSU).quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef zjroentje het volgende:
Dat gaat wat worden mocht Oregon een keer verliezen en Boise en TCU winnen alles.
Dat vraag ik me eerder af van Virginia Tech. Knap dat je van James Madison mag verliezen en toch nog in de rankings staat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef PirE het volgende:
Oklahoma heeft TCU al ingehaald in de AP en coaches Poll, achterstand op BSU is miniem.
1. Oregon
2. Boise State
3. Oklahoma
4. TCU
5. Auburn
6. LSU
7. Alabama
8. Michigan State
9. Utah
10. Wisconsin
11. Ohio State
De rest
Ik snap werkelijk niet waarom Miami ranked is, zal wel op basis van naam zijn![]()
.
Dat is iedereen allang weer vergetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eerder af van Virginia Tech. Knap dat je van James Madison mag verliezen en toch nog in de rankings staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |