quote:
Jammer alleen dat OSU nu #1 wordt..... Hope the Ducks win out, die zou ik graag zien de championship (maar dan wel met de starters fit graag)quote:
Ik denk niet dat de Ducks undefeated gaan aangezien de PAC-10 behoorlijk competitief is dit jaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer alleen dat OSU nu #1 wordt..... Hope the Ducks win out, die zou ik graag zien de championship (maar dan wel met de starters fit graag)
Neuh, het is iets populairderquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:24 schreef Rahl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met de spelers in college football? Het is zeker niet echt te vergelijken met schoolvoetbal hier?
Maar wel vrijwillig enzo? Als je die TV-coverage ziet is het 5 keer zo professioneel als de Eredivisiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Neuh, het is iets populairder
Wil Arkansas @ Auburn kijken, meer mensen die vandaag problemen hebben met Zeus HD?
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4cb9256c659d9
Die Notre Dame-stream van Monkey Football doet het wel, maar ik kijk liever deze topper.
Edit: Nu doet ie het wel goed![]()
![]()
. Fullscreen doorgezet naar de TV
Ja, ze verdienen er niks mee (is ook tegen de regels). TV-coverage ligt idd mijlenver voor, ze zijn al bezig met 3D.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maar wel vrijwillig enzo? Als je die TV-coverage ziet is het 5 keer zo professioneel als de Eredivisie.
Maakt het nog mooier dan! Ik dacht dat ze praktisch profs waren, als je al die highschooldramafilms ziet. Scholarships als ze naar een bepaalde college gaan enzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, ze verdienen er niks mee (is ook tegen de regels). TV-coverage ligt idd mijlenver voor, ze zijn al bezig met 3D.
Vrijwillig? Tis geen charity of zo...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maar wel vrijwillig enzo? Als je die TV-coverage ziet is het 5 keer zo professioneel als de Eredivisie.
De meeste spelen wel Football met een scholarship en de begeleiding is heel erg goed. Maar ze verdienen er geen geld mee. Mag ook niet, ze mogen niet eens hun handschoen verkopen (de school mag dat dan wel doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maakt het nog mooier dan! Ik dacht dat ze praktisch profs waren, als je al die highschooldramafilms ziet. Scholarships als ze naar een bepaalde college gaan enzo.
Ik kijk persoonlijk veel meer College omdat ik het leuker/afwisselender vind. NFL kijk ik meestal 1 wedstrijd per week terwijl ik vaak 7-10 College Games per week kijk (op zaterdag kijk ik er wel vaak 2 of 3 wedstrijden tegelijk).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef Rahl het volgende:
Hehe, gaaf. Ik wist niet dat het zo streng was joh. Maakt het wel leuker imo.
Texas D speelt al het hele seizoen goed, vooral tegen de run. Alleen speelt de offense zo slecht dat ze heel vaak op het veld staan en dat hou je gewoonweg niet vol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef PirE het volgende:
Newton![]()
no way dat dat een TD van Auburn is. Zullen ze wel niet overturnen. Kado van de refs deze TD.
Nebraska was ook een beetje overrated zeker met al die mensen op de Martinez bandwagon en dan is het gewoon tot de boel instort. Texas had ook 2 weken de tijd om een gameplan te verzinnen om Martinez te stoppen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Texas D speelt al het hele seizoen goed, vooral tegen de run. Alleen speelt de offense zo slecht dat ze heel vaak op het veld staan en dat hou je gewoonweg niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |