Niet echt een verrassing voor mij. Behoorlijke road-trip voor Pitt en dat met een hele jonge QB. Dat gaat zelden goed en Pitt is ook niet echt een sterk road-team dat hebben ze vorig jaar al een aantal keer bewezen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef The_Playmaker het volgende:
Op de eerste speeldag al meteen een verassing: Pitt onderuit bij Utah in OT!
quote:Three more North Carolina defensive starters are not traveling with the team for Saturday’s game in Atlanta against LSU, meaning the 18th-ranked Tar Heels could be without 15 players amid an ongoing NCAA investigation.
School spokesman Kevin Best said that linebackers Quan Sturdivant and Bruce Carter, and safety Deunta Williams weren’t on the team plane as the Tar Heels prepared to leave Friday morning for Atlanta.
North Carolina had already identified 12 players—including NFL prospects Marvin Austin, Robert Quinn and Kendric Burney—that would miss the game as the NCAA looks into agent-related benefits and potential academic misconduct involving a tutor.
The school had said three unidentified players were still in jeopardy of missing the game against the 21st-ranked Tigers and wouldn’t travel with the team when it left Chapel Hill, though it was working with the NCAA to determine their status for the game.
Als ze zo blijven spelen mogen ze blij zijn als ze 2 games gaan winnen dit jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:26 schreef kidkash19 het volgende:
Gators O needs some work at the moment
Ik hoor zijn naam toch veelvuldig vallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef kidkash19 het volgende:
Defense zit wel goed, Offenses hebben doorgaands wat meer tijd nodig om ritme te vinden. Je mist wel het Tebow effect op dit moment (2x 4th and 1 niet gehaald)
Ze waren al dik overrated in de preseason rankings.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef DrSmoke het volgende:
Wat een gekloot met die snaps zegAls ze zo blijven schutteren zal de naam Tebow nog veel en veel vaker genoemd worden.
Sorry hoor, maar 48 yd total offense na 3 quarters tegen een tegenstander als Miami(OH) is gewoon beschamendquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef kidkash19 het volgende:
Defense zit wel goed, Offenses hebben doorgaands wat meer tijd nodig om ritme te vinden. Je mist wel het Tebow effect op dit moment (2x 4th and 1 niet gehaald)
Ze verdubbelen hun total yards on offense nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 48 yd total offense na 3 quarters tegen een tegenstander als Miami(OH) is gewoon beschamend
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef Boe-man het volgende:
Hoef je bij college football maar 1 voet 'in bound' te hebben?
Ah, dan snap ik het nuquote:
2e play van NC, gelijk een fumblequote:Op zondag 5 september 2010 02:15 schreef Boe-man het volgende:
Nog even LSU kijken of dat wat wordt, anders pitten
ESPN Americaquote:
Die stream stond nog aan van de Navy game, maar welke match komt er nu op?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:48 schreef PirE het volgende:
[..]
ESPN America
Maar je kan ook op Veetle kijken:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4c81a2140d402
Nr. 3 Boise State vs Nr. 10 Virginia Tech jonguhquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:50 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die stream stond nog aan van de Navy game, maar welke match komt er nu op?
Eddie Royal jonguhquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Nr. 3 Boise State vs Nr. 10 Virginia Tech jonguh
Dat heb je met die quarterblacks...quote:
Ik wil graag wat extra notesquote:
Ik heb hem ff verbeterd in correct Amerikaansquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik wil graag wat extra notes![]()
.
Ik ben gewoon geen fan van 'athletic'QBs,
Die witte owned anders wel zwaar. Je moet ook niet in zwarte outfits gaan spelen, die zijn slecht zichtbaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:22 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik heb hem ff verbeterd in correct Amerikaans
Alabama - Boise State zeg ikquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:55 schreef PirE het volgende:
Weer die kutwranglerreclame met die ouwe QB van de Vikings![]()
![]()
![]()
Heb ik weer eens wat gemist?quote:Op dinsdag 7 september 2010 04:39 schreef PirE het volgende:
Ik hoop niet dat je al naar bed bent Boe-man.
En dat heb je allemaal verstaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Dr.Lou schittert vandaag weer uit in homerism. Must see game van de dag word volgens opa Lou Michigan vs Notre Dame. Beste RB van de dag word volgens opa Lou Armando Allen van Notre Dame. Notre Dame zal aan het eind van het seizoen een high ranked team zijn volgens opa Lou. Zucht....![]()
[ afbeelding ]
Tja. Vorige week 200 rushing yards, 200 passing yards. 2 TD's. Nu komt 'ie alweer in de buurt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
"Shoelace" Robinson. Hij is nu al een fenomeen!
Staat natuurlijk voor Bush een stuk beter/galanter dan dat ze hem de Heisman zouden afnemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef Guard het volgende:
Bush geeft trouwens zijn Heisman terug...
Voor wat het waard is....
Hij heeft dure cadeaus gekregen tijdens zijn college tijdperk.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef Moonlighter het volgende:
Waarom geeft hij zijn heisman terug?
Een echte afslachtingquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:27 schreef Guard het volgende:
Cincinnati![]()
Het gaat niet zo goed, zo zonder Brian Kelly, Tony Pike etc...
En weer een FUMBLE!quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:48 schreef Guard het volgende:
Nu begint het ook nog een fumble fest te worden
30 arrests....het lijkt wel het Miami van vroeger.quote:GAINESVILLE, Fla. (AP)—Florida coach Urban Meyer is fed up with the run of arrests in his program.
When receiver Chris Rainey was arrested and charged with aggravated stalking last week it marked the 30th arrest—involving 27 players—in Meyer’s tenure.
“I try to evaluate everything about our program,” Meyer said Thursday. “I’m real upset about that. After a while, enough is enough. If there’s something we can improve on, we’re certainly looking into that. It’s like if our graduation stinks, then we’ve got to improve that. If there are other issues in a program that’s our job to get it better. People making stupid mistakes, that’s something we’ve got to correct.”
Meyer, who has won two national championships in his six seasons at Florida, bristled at the thought he’s running a “dirty program.”
“I don’t care,” he said, when asked if he was concerned the program was being perceived that way. “We do our best to win games. Dirty program? It’s not a dirty program. We follow the rules and some guys make mistakes and we’ve got to correct those mistakes. We follow the rules. We do it the right way at Florida and we have to do a better job with correcting some of the people making mistakes.”
quote:BEAUMONT, Texas -- A hospital spokeswoman in eastern Texas says a high school quarterback has died after collapsing on the sideline during a game.
Memorial Hermann Baptist-Orange Hospital spokeswoman Mary Poole told The Associated Press that West Orange-Stark senior Reggie Garrett died at the Beaumont hospital about 9:30 p.m. Friday. She said no cause of death has been determined, and an autopsy was ordered.
The Beaumont Enterprise reports that Garrett collapsed on the sideline during the second quarter shortly after throwing his second touchdown of the game against Jasper. Head coach Dan Hooks says Garrett appeared to suffer a seizure.
Fans clapped and shouted encouragement as medics took Garrett off the field, and the game resumed soon after medics put him in an ambulance.
www.veetle.comquote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Whutzur het volgende:
waar kan je dit kijken?
nederland is gay daarom zenden ze ut niet uit.
internet enzo?
Geen idee, maar ook dat kan dit soort dingen helaas niet voorkomen. Zie Evander Sno vorige week maandag. Ieder jaar uitgebreid medisch gekeurd en toch in elkaar storten tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 19 september 2010 00:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het daar zit met hartonderzoek e.d. bij spelers?
Niet goed voor je hart:quote:Op zondag 19 september 2010 09:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Why do I love college football:
![]()
![]()
![]()
quote:EAST LANSING, Mich. -- Michigan State coach Mark Dantonio had a mild heart attack and was hospitalized Sunday morning, shortly after calling an audacious fake field goal to beat Notre Dame in overtime.
The 54-year-old Dantonio had surgery to put a stent in a blocked blood vessel leading to the heart. He's expected to remain in the hospital a few more days, and offensive coordinator Don Treadwell will lead the team during Dantonio's indefinite absence.
De Owls komen wel terug.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef popolon het volgende:
Hij zit alweer op de 200 total yards. 1e kwart.
Maar goed, Bowling Green stelt ook niks voor.
Robinson blessure.quote:
Hebben ze in college een andere qb rating?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef popolon het volgende:
3 QBs gebruikt:
Tate Forcier - rating: 204.5
Devin Gardner - rating: 178.9
Denard Robinson - rating: 226.0
Weet ik niet maar als je 12/12 bent met 100+ yards + TD.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hebben ze in college een andere qb rating?
Ja in college een andere rating, in de NFL kun je maar max 158 of zo halen..quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik niet maar als je 12/12 bent met 100+ yards + TD.
quote:The NCAA passer rating has an upper limit of 1,261.6 (every attempt is a 99-yard completion for touchdown)
Aah, wat is dan een beetje goede score voor een college QB?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja in college een andere rating, in de NFL kun je maar max 158 of zo halen..
[..]
ergens rond de 155 of hoger, dan doe je het goed...quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Aah, wat is dan een beetje goede score voor een college QB?
Yep, m'n vriendin zag net de tussenstand tijdens de Arkansas-Alabama game en nu moet ik dus snel voor haar een stream vinden. De Texas offense is weer slecht bezig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef zjroentje het volgende:
Texas trouwens ook achter tegen UCLA.
Dat lijkt me wel, kan me niet voorstellen dat er niemand de Red River shooutout streamt...quote:Op maandag 27 september 2010 15:52 schreef Trayek het volgende:
Heeft iemand enig idee of de match van zaterdag (OU vs Texas) gestreamed wordt?
Op myp2p.eu staat 'ie niet tussen het schedule (Alleen Oklahoma State...), en bij Veetle kan ik geen schedule vinden voor het weekend...
Gewoon even rond game-time kijken welke streams er lopen op Veetle, er zijn elke zaterdag wel een aantal mensen die een HQ-stream aanbieden van college games.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:37 schreef Trayek het volgende:
Dat leek mij ook al, maar ik heb Veetle nog nooit gebruikt, dus ik heb geen idee of ze later pas de schedules posten o.i.d.
Hallo! Welcome to the US.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef Guard het volgende:
lekker in NYC, ierse pub off wall st, college wedstrijden en wat MLB op tv, Guniness in de hand, life is good
Vakantie?quote:
Sorryquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Vakantie?
PirE is on a killing spreeee.
Hij moet toch een keer zijn dag niet hebben en dan is Michigan gewoon kansloos want die D is echt bagger.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:19 schreef popolon het volgende:
Robinson weer totaal out of this world. 5 TD's, 500 total yards.
Oh ja, tegen goede teams is het een ander verhaal. Maar het blijft een fenomeen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij moet toch een keer zijn dag niet hebben en dan is Michigan gewoon kansloos want die D is echt bagger.
Ze pakken ook vaak veel yards after contact.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch knap. Je weet dat ze gaan rennen en toch weet de tegenstander het niet af te stoppen. Bama speelt gewoon smash-mouth football.
Vind je het gek met RB's als Ingram en Richardson.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze pakken ook vaak veel yards after contact.
Neuh, elk program zou blij zijn met 1 van de 2.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:13 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vind je het gek met RB's als Ingram en Richardson.En ze fumblen nauwelijks.
INT Bama. This could get ugly fast!
Edit: DEFCON ONE Urban Meyer! DEFCON ONE!
Geniale tactische zet van Les Milesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef zjroentje het volgende:
De Vols met het halve roster op het veld tijdens die play.
quote:
Coolquote:
Ik zag het op CNN. Heel de stad leeft mee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:19 schreef popolon het volgende:
De hele week in Michigan stond in het teken van Michigan State Spartans v. Michigan Wolverines. Je kunt het gerust vergelijken met het NL elftal dat bij de laatste vier zit ofzo, een gekkenhuis. Vlaggen hangen uit bij huizen, auto's met vlaggen, 'iedereen' draagt groen of blauw etc.
quote:
Tegenwoordig is het ook vanuit Nederland goed te volgen met alle streams (en wij hebben geen black-outsquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:43 schreef popolon het volgende:
Er is zat ruimte voor verbetering in de VS maar op sportgebied zit je hier vrij aardig.
Geen pick six, wel een INT van Jeffersonquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:01 schreef PirE het volgende:
Jefferson opent sterk, dus er zo wel een pick six komen![]()
Ze misten al een extra point. Maar ze kunnen nog 1 play doen en dan zie ik ze nog wel een TD scorenquote:Op zondag 10 oktober 2010 05:36 schreef Guard het volgende:
Come on Cardinal, beat SC
Edit; gaat wel lukken.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |