De loting is helemaal gegaan via een zelf gemaakt PHP script van mij, dit geld ook voor de maps om het zo eerlijk mogelijk te houdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef andrew.koster het volgende:
Ah verdomme, zit met Nifty in de poolWordt voor de tweede plek vechten
Overigens vind ik de loting heel netjes. Elke pool heeft een redelijke spreiding aan kwaliteit. Hebben jullie een soort seeding toegepast a la Champions League? Of is het pure mazzel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
De loting is hetzelfde als bij een wk voetbal en champions league. 4 bakken met namen en dan loten. Diamonds zijn een soort groepshoofden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef andrew.koster het volgende:
Ah verdomme, zit met Nifty in de poolWordt voor de tweede plek vechten
Overigens vind ik de loting heel netjes. Elke pool heeft een redelijke spreiding aan kwaliteit. Hebben jullie een soort seeding toegepast a la Champions League? Of is het pure mazzel?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:17 schreef GoodGawd het volgende:
Ja hoe zit dat precies?
Nr 1 A vs nr 2 B
Nr 1 B vs nr 2 C
Nr 1 C vs nr 2 D
Nr 1 D vs nr 2 A?
Ziets?
Moet dat nog even goed ergens nakijken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:17 schreef GoodGawd het volgende:
Ja hoe zit dat precies?
Nr 1 A vs nr 2 B
Nr 1 B vs nr 2 C
Nr 1 C vs nr 2 D
Nr 1 D vs nr 2 A?
Ziets?
Dit is volgens het EK systeem. Champions League houdt voor de volgende ronde weer een seeded loting, maar lijkt me wat overdreven. Heb de kwartfinales nummers gegeven omde halve finales uit te leggen volgens het "voetbal eindtoernooi manier", welke garandeert dat je nooit meer tegen je poulegenoot hoeft te spelen tot aan de finale.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Moet dat nog even goed ergens nakijken.
Maar zover ik nu weet zo
K1: Nr 1a vs nr 2b
K2: nr 1b vs nr 2a
K3: nr 1c vs nr 2d
K4: nr 1d vs nr 2c
Maar twijfel erg of dit nu echt klopt dus tis nog geen zekerheid deze volgorde.
Misschien een voetbal fanaat die dit wel weet van een EK?
Ik moet tegen jou spelen, lets playquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:39 schreef Katth het volgende:
Lijkt me wel te kloppen toch? Tenzij je nog met een loser bracket wil gaan werken zoals meeste game toernooien
Dat van GoodGawd likt mij het beste en klopt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Moet dat nog even goed ergens nakijken.
Maar zover ik nu weet zo
Nr 1a vs nr 2b
nr 1b vs nr 2a
nr 1c vs nr 2d
nr 1d vs nr 2c
Maar twijfel erg of dit nu echt klopt dus tis nog geen zekerheid deze volgorde.
Misschien een voetbal fanaat die dit wel weet van een EK?
Dat is de andere manier, alleen loop je het risico dat groepsgenoten elkaar in de semis al tegenkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef benx het volgende:
[..]
Dat van GoodGawd likt mij het beste en klopt.
Zit op mijn werk, zo lange trip naar huis en bier drinken. Morgenmiddag als ik nuchter benquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Zit op mijn werk, zo lange trip naar huis en bier drinken. Morgenmiddag als ik nuchter ben
Oke dit lijkt mij indd zoals het hoort.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Dit is volgens het EK systeem. Champions League houdt voor de volgende ronde weer een seeded loting, maar lijkt me wat overdreven. Heb de kwartfinales nummers gegeven omde halve finales uit te leggen volgens het "voetbal eindtoernooi manier", welke garandeert dat je nooit meer tegen je poulegenoot hoeft te spelen tot aan de finale.
Semi 1: K1 vs. K3
Semi 2: K2 vs. K4
Overigens is met een verliezersronde hetzelfde, alleen wordt het later wat ingewikkelder. Aangezien dit niet in de regels stond (en het me met een poulesysteem ervoor wat overdreven lijkt ook), zal ik het niet uitschrijven
Loser van de laatse match geplayedquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef zforces het volgende:
Zforce - Jace 2-0 terran(2x) vs zerg(2x)
ps. Mocht het 1-1 worden. Hoe bepaal je de derde map?
De verliezer van de 2e game mag de derde map kiezen?quote:ps. Mocht het 1-1 worden. Hoe bepaal je de derde map?
ahja natuurlijk want op de eerste win heeft diegene natuurlijk helemaal geen invloed (qua mapchoice dan)quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef zforces het volgende:
[..]
ahja natuurlijk want op de eerste win heeft diegene natuurlijk helemaal geen invloed (qua mapchoice dan)
Ja ik zat te denken dat die dan voordeel zou hebben voor de beslissende partij maar zoals ik hierboven al zei hij heeft nog helemaal geen voordeel gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
De verliezer van de 2e game mag de derde map kiezen?
Thank you. Zondag tegen Kees als het goed is. Kvind het nu al leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef benx het volgende:
[..]
Jullie staan er inmiddels ook op, have fun!
Waar stream je dat dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef benx het volgende:
Ja was aan het streamen was niet zo interresant zoals Yoshi al zei haha, ik doe het wel bij de kwart final / halve final / final.
Dan kondig ik het hier ook aan en kunnen meer mensen kijken.
Staat aangepast op de site inmiddels
http://foktoernooi.woelmuis.nl/foktoernooi.html
Have fun all and keep the matches comming!
Maak ik voor de tijd wel een Foktoernooi ustream accountquote:
Donequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Harlon het volgende:
Agravaine vs Basz. Gewonnen: Agravaine, 2-0. Rassen: Agravaine - Protoss, Basz - Protoss.
http://www.sc2replayed.co(...)rotoss-scrap-station
http://www.sc2replayed.co(...)s-lost-temple#rd:dna
Donequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Baszh het volgende:
Rovado vs Basz. Gewonnen: Basz. 0-2. Rassen: Rovado - Zerg. Basz - Protoss.
Hm, ja, ik kan mezelf ook niet vooraan zetten natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef zforces het volgende:
Zforce - Kees 2 - 0 Terran (2x) vs Zerg (2x)
jah ik weet dat het onbeleefd is om mezelf vooraan te zetten maar ik dacht ik hou het aan hoe het op de score site staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hm, ja, ik kan mezelf ook niet vooraan zetten natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |