quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom? Dat 2e is toch veel mooier?
Je bent het verven zat? Laat het dan gewoon zo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind het té blond. Wil liever wat natuurlijk blond zijn en dat zal in de zomers wel oplichten. Maar ik ben het verven ook gewoon zat.
Dat kan toch niet..Dan ga ik er straks als een pauper uitzien met de helft donkerblond haar en de onderkant lichtblond haar. Daarom wil ik het in me eigen kleur verven, zodat ik het dan kan laten uitgroeien en je amper kleurverschil gaat zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent het verven zat? Laat het dan gewoon zo.
Haha dat is wel zo. En het is natuurlijk heel lullig om met je groene haarkleur naar de kapper te gaan om die het maar even te laten oplossen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef _Arual_ het volgende:
Zonder flauwigheid:
Ik zou er toch de kapper naar laten kijken. Blond is lastig hoor. 60 euro is fiks, maar een pakje haarverf + 60 euro voor een reddingsactie van de kapper is fikser.
Dat denk ik opzich ook niet, maar ik wil weten of er een grote kans bestaat dat het groen of oranje ofzo wordt..quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef 9611Niels het volgende:
Bij de kapper zal het idd meer overeen komen met je echte kleur, maar als je het zelf doet zal het ook niet vreselijk afwijken.
Ja dit dacht ik zelf ook al, maar omdat je wel eens van die verhalen hoort..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Welnee, tuurlijk wordt dat niet groen. Gewoon een pakje overheen gooien van een goed merk, ik koop zelf enkel L'oreal preference of excellence. Kies daar gewoon een kleur die in de buurt komt van je eigen kleur - ik zou zeggen een 7-tint. Zorg dat je een kleur kiest zonder koper, maar gewoon goudblond oid (anders is het een erg fel resultaat).
En als je haar langer is dan je schouders en dik van structuur, kun je beter twee pakjes kopen.
gaat helemaal goedkomen hoor! Niet teveel zorgen maken en gewoon doen, met de verven van tegenwoordig kun je het zelf minstens zo goed als bij de kapper, daar zou ik me niet druk om maken. Ik heb het altijd zelf geverfd, van de gekste kleuren naar de mafste kleuren en het resultaat is eigenlijk altijd goedgekomen. Alleen van donker naar licht is niet altijd gemakkelijk om zelf te doen, maar aangezien je van licht naar donker wilt voorzie ik weinig problemen.
Nah, bij een groot verschil echt niet hoor, dan is je haar pas je eigen kleur als lle haren je eigen kleur zijn dus je kunt het net zo goed in 1 keer verven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef electronique het volgende:
Je kan er ook lowlights (omgekeerde highlights zegmaar, donkerdere plukken) in laten zetten, een keer in de paar maanden en dan wordt het vanzelf je eigen kleur
Nah, heb het talloze keren zelf gedaan en echt nooit last gehad van groen haar of een groene gloed hoor. De gloed is altijd warm goud of koper (afhankelijk van de kleur) gebleven. En troep van de drogist? Dat is wel erg cru gesteld, een pakje verf van een goed merk doet echt niet meer onder voor kappersverf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef Ravenous het volgende:
Over het algemeen geldt de regel dat als je van licht naar donker(der) wilt verven dat je haar dan echt wel groen wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |